פינוי דירה לאחר שריפה

פינוי דירה לאחר שריפהשריפה בבית הוא אירוע קשה, שמרבית האנשים יכולים רק לדמיין אבל אף אחד לא באמת יכול להעריך את תחושת האובדן כשזה באמת קורה. עם האובדן הזה צריכים אנשים להתמודד בתהליך המתאים ואולי גם בליווי אנשי המקצוע הנדרשים, שיכולים להגיש עזרה קריטית. חלק מאנשי המקצוע האלה רלוונטיים לא רק בהיבט הרגשי, אלא גם בהיבט הפיזי של הטיפול בדירה לאחר השריפה. זה יכול להיות איש שיפוצים, חשמלאי, קבלן בניין, מהנדס וכן הלאה, אבל זה הכל מתחיל בחברת פינוי שמספקת שירות פינוי דירה לאחר שריפה. פעולת הפינוי היא למעשה הפעולה הראשונה שיש לבצע על מנת שניתן יהיה לאחר מכן, להמשיך הלאה במשימות הנוספות של "שחזור" הדירה והשמשתה מחדש.

 

פינוי דירה לאחר שריפה – מה זה בדיוק אומר?

שריפה בבית סגור יכולה לגרום נזק עצום למבנה עצמו, אך לרוב, הנזק מתמקד בעיקר בתכולת הדירה. בדירה בה פרצה שריפה, ניתן למצוא בדרך כלל חדרים שבהם לא נותר דבר מלבד ערימה של אפר, אלא שלרוב מדובר בתערובת בוצית של שברי חפצים, פריטים שרופים ומפויחים והמון רטיבות של מי הכיבוי. את כל זה צריך לפנות ולא מדובר בפריטים מסודרים שאפשר פשוט להרים, להכניס לארגזים או לעגלה ולפנות. במשימה כזאת נדרש ציוד מקצועי וידע מקצועי לעבודה בסביבה עם לא מעט אתגרים בטיחותיים וקושי לוגיסטי לבצע את הפינוי עצמו. כמו כן, כאשר אנו מזמינים שירות פינוי דירה לאחר שריפה, אנחנו מצפים שכאשר המפנים סוגרים אחריהם את הדלת בתום הפינוי, תישאר בידינו דירה שמוכנה לשלב הבא בחייה ובמקרה הזה, מדובר יהיה כנראה בשיפוץ יסודי של שיקום השלד ושכבות הגמר הפנימיות של הדירה. גם בהיבט הזה, נדרשת חברת פינוי שמכירה את האתגר הספציפי ויודעת לנהל אותו מהאתגר הראשון ועד התוצאה הסופית המצופה.

לאן נלקחת כל פסולת השריפה?

בישראל חלים חוקים מחמירים מאוד בכל הנוגע להגנה על איכות הסביבה. אחד האתגרים המרכזיים במשימה של פינוי דירה לאחר שריפה ובמשימות פינוי דירה בכלל הוא היעד שאליו תפונה תכולת הדירה כפסולת. חבורת פינוי קטנות וקיקיוניות, שאינן מקפידות לעבוד על פי החוק, עלולות להשליך את הפסולת שפונתה מהדירה השרופה שלכם בפח האשפה השכונתי, כנראה ברחוב הסמוך כדי שלא תבחינו בכך, או באיזה ואדי פתוח בכניסה לישוב או בקרבתו. זוהי כמובן עבירה חמורה על החוק ובמקרים רבים מגלה גורם האכיפה מהיכן הגיעה הפסולת. במקרה כזה, גם חברת הפינוי תסבול מסנקציות אכיפה שונות, אבל גם אתם, הלקוחות שאחראים על האירוע כולו.

על כן, תמיד כדאי לעבור עם חברות פינוי מקצועיות בלבד, ובמיוחד במקרה של פינוי דירה לאחר שריפה. חברת פינוי מקצועית תפנה את כל פסולת השריפה לאתרים מורשים להטמנת פסולת ולמפעלי מחזור, הכל בהתאם למצב הפסולת וסוג הפסולת. במקרה הספציפי של פינוי דירה לאחר שריפה, מרבית התכולה שתפונה מהדירה תגיע לאתר להטמנת פסולת ושם תסיים את חייה.

 

האם השירות כולל גם ניקיון של הדירה לאחר הפינוי?

ככלל, חברות פינוי מקצועיות מציעות גם שורה של שירותי ערך מוסף מעבר למשימת הפינוי. אחד משירות הערך המוסף המרכזיים הללו, הוא שירות ניקיון לאחר פינוי, שירות שלא יכול להיות יותר רלוונטי באף משימת פינוי אחרת לעומת הצורך בו במקרה של פינוי דירה לאחר שריפה. אם תשכרו לטובת המשימה את חברת הפינוי הנכונה, תוכלו ליהנות משירות ערך מוסף של ניקיון הדירה לאחר הפינוי. זה לא אומר שהדירה תחזור לגמרי לקדמותה ולבטח תידרשנה עוד המון פעולות שיפוץ וחידוש למבנה, אבל בהחלט תוכלו לצפות למקסימום ניקיון בתוך המסגרת הקיימת – ניקיון רצפה ומשטחים, ניקיון קירות, השלכת כל השברים, פסולת הבניין ופסולת התכולה שהייתה בדירה וכן הלאה. זה כמובן לא הזמן להכיר שירותי ערך מוסף אחרים כמו שיפוץ ראשוני, צביעה או פוליש לרצפה, אבל בכל הקשור לניקיון הדירה והכנתה לקראת שיפוץ, אם תשכרו את החברה המתאימה, תוכלו בהחלט לקבל את הערך החשוב הזה גם ובעיקר, במקרה של פינוי דירה לאחר שריפה.

ומה לגבי הפריטים שלא נשרפו?

פה בא לידי ביטוי ההבדל הגדול ביותר בין חברות פינוי מקצועיות ובין אלו הקיקיוניות. בניגוד לתפיסה הרווחת, גם לאחר שריפה קשה בדירה, לרוב לא כל הפריטים עולים באש. לרוב תהיה השריפה מוגבלת לחדרים מאוד ספציפיים בדירה וגם בתוך החדרים שנשרפו, תמיד אפשר למצוא פריטים שנותרו שלמים או במצב טוב וסביר מתחת לערימות של אפשר ושברי רהיטים. במקרים האלה, אתם רוצים שהידיים המקצועיות ביותר ינברו בערימות האפשר וישלפו מתוכם פריטים שיכולים לשנות מבחינתכם את כל האווירה ואת כל התחושה הקשה לאחר השריפה.

חברת פינוי דירה מקצועית, שמציעה ספציפית את השירות של פינוי דירה לאחר שריפה וגם יודעת להציג רקורד של הצלחה בתחום, לא תגיע ותעמיד פשוט את כל מה שזרוק על הרצפה לתוך שקים ומשם למשאית, אלא תנבור בפסולת האש ותאתר עבורכם את הפריטים ששרדו את האש. כמו כן, צוות המפנים יוכל לעבור בחדרים אחרים ולבחון מהם הפריטים שניזוקו בצורה כזאת, שלבטח לא תרצו עוד לשמור עליהם (למשל ספגו המון עשן ופיח גם אם לא נשרפו) וכמובן לפנות אותם, כשמקביל, פריטים ששרדו יפה את השריפה, יישארו במקומם.

חשוב לדעת: שירות פינוי דירה לאחר שריפה הוא ממש לא שירות של העמסת פסולת ופינויה מהדירה. שירות כזה צריך להינתן עם המון רגישות, הבנה למה שמטריד את הלקוח והגשת כל הסיוע הנדרש לו בכדי לא רק לפנות את הדירה מכל פסולת האש שנוצרה בה, אלא גם להציל את מה שאפשר להציל.

פינוי דירה לאחר שריפה
אסף
אסף

אנו מבינים את הצורך בגישה מקצועית ואנושית כאחד בפינוי דירות. צוות העובדים שלנו מיומן בתהליך הפינוי, תוך שמירה על רמה גבוהה של אחריות ודייקנות, כדי להבטיח שכל פריט יגיע ליעדו בשלום ובבטחה.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

התקשרו עכשיו
רוצים פרטים נוספים? חייגו!