פינוי דירה מעזבון

קבלת דירה בירושה הוא אירוע שיכול להעלות בנו רגשות מנוגדים, כפי שמגלים רבים שזוכים לירושה כזאת ומתקשים להתמודד עם לקיחת הדירה אל השלב הבא בחייה. במעמד קבלת הדירה בירושה, ישנה כמובן השמחה על השיפור במצב הכלכלי שדירה כזאת יכולה להניע בחיינו, אבל במקביל ישנו גם עצב רב בגין הנסיבות שבהן קיבלנו את הדירה והקושי להפוך אותה מנכס משפחתי רגשי חשוב מאוד, לנכס כלכלי קר ומנוכר. אם גם אתם נתקלים בתחושות המנוגדות הללו, אבל רוצים להניע את הדברים קדימה, שירות פינוי דירה מעזבון יכול לסייע לכם בכך.

 

מהו שירות פינוי דירה מעזבון?אם גם אתם נתקלים בתחושות המנוגדות הללו, אבל רוצים להניע את הדברים קדימה, שירות פינוי דירה מעזבון יכול לסייע לכם בכך.

ובכן, ממש כפי שזה נשמע, שירות פינוי דירה מעזבון הוא שירות שמטרתו הוא לפנות דירה שקיבלתם בירושה כדי להכין אותה אל השלב הבא בחייה. שירות פינוי דירה הוא שירות שכיח למדי, שבו נעשה שימוש למטרות שונות כמו פינוי דירות אגרנים כפייתיים, פינוי דירה לקראת נסיעה ארוכה לחו"ל, פינוי רהיטים מיושנים לפני רכישת סט חדש של רהיטים חדשים, פינוי דירה מזוהמת שהוזנחה זמן רב וכן הלאה. אחד המקרים היותר קלאסיים שבו ניתן להפיק ערך משירות זה הוא המקרה של פינוי דירה שנתקבלה בירושה. במקרה הזה, קיים קושי מובן של היורש לפנות את הדירה ולהפוך אותה לנכס כלכלי שמוכן אל השלב הבא בחייו. חברה מקצועית שמציעה את השירות באופן מוצהר וגם יודעת מהן המשמעויות שלו, יכולה מאוד לסייע לכם בהשלמת המשימה ולעשות את זה כמה שיותר קל שאפשר.

איך שירות זה מסייע לכם לצלוח את האתגר בשלום?ממש כפי שזה נשמע, שירות פינוי דירה מעזבון הוא שירות שמטרתו הוא לפנות דירה שקיבלתם בירושה כדי להכין אותה אל השלב הבא בחייה.

ובכן, מן הסתם, לאחר שקיבלתם דירה בירושה, אתם ממש לא רוצים לקפוץ על "המציאה" ופשוט להעיף ממנה הכל כדי להשכיר אותה כמה שיותר מהר וכשאנחנו אומרים לא רוצים, אנחנו מתכוון בדיוק לכך. מה שאתם כן רוצים זה להיכנס לדירה, לחוות אותה לעומק, להרגיש, להיזכר וכמובן לאסוף את כל הפריטים שהם מבחינתכם בעלי ערך רגשי, כמו גם כלכלי. תמונות, מזכרות, דברים שאתם מחוברים אליהם רגשית ולא תוכלו לוותר עליהם, תכשיטים וכל פריט אחר שחשוב לכם לשמור כמזכרת. יחד עם זאת, שימו לב שבמעמד כזה אתם פשוט לא תרצו להיפטר מכלום. פתאום המקרר ייראה לכם כמזכרת יפה, הסלון, השידה, הארון – כל פריט ריהוט יכול לשמש אתכם כעוגן לזיכרון הנפטר ופה בדיוק נכנסת חברת הפינוי שעוזרת לכם להתגבר על הקושי.

חברת פינוי מקצועית המציעה את השירות פינוי דירה מעזבון, תעניק לכם כמובן את הזמן הנדרש לכם כדי לאסוף את כל הפריטים הדרושים לכם מהדירה ואף תדחוף אתכם לעשות זאת לפני שנכנס אל הדירה צוות המפנים. יחד עם זאת, חברה מקצועית גם יודעת להנחות אתכם בעניין ולהכניס אתכם למוד של תנועה קדימה. מבחינתכם אפשר לדחות את הקץ עד כמה שניתן, אך בנוכחותה של חברה מקצועית אתם תרגישו את הדחף לנוע קדימה ולהביא את הדירה אל השלב הבא בחייה כמה שיותר מהר. בשלב הזה, יכולה חברת הפינוי לסייע לכם בעיקר בהנחיה כללית לגבי הפריטים שאנשים בדרך כלל שומרים לעצמם ואלו שבסופו של דבר, כך או אחרת, מפונים מן הדירה על מנת שניתן יהיה להשכיר אותה או להעמיד אותה למכירה. עצם החשיפה לעמדה המקצועית הזאת יכולה לעודד אתכם מאוד.

איך מבוצע הפינוי עצמו?חברת פינוי מקצועית המציעה את השירות פינוי דירה מעזבון, תעניק לכם כמובן את הזמן הנדרש לכם כדי לאסוף את כל הפריטים הדרושים לכם מהדירה ואף תדחוף אתכם לעשות זאת לפני שנכנס אל הדירה צוות המפנים.

בסופו של דבר, לאחר שאספתם את כל הפריטים החשובים לכם ווידאתם שלא השארתם דבר שחשוב לכם לשמור, תגיע אל הדירה חברת הפינוי עם צוות מפנים וציוד פינוי מתאים ופשוט תפנה את כל הפריטים מן הדירה במטרה להשאיר אותה ריקה לחלוטין. אתם כמובן יכולים לתת לחברה כל הנחיה שתרצו, ואם תרצו להשאיר בדירה חלק מן הפריטים גם זה אפשרי. תוכלו גם לאסוף פריטים מסוימים שתרצו לנסות למכור בשוק יד שנייה וכן הלאה, אבל מרגע שחברת הפינוי מגיעה אליכם, אתם יכולים לתת לה כל הנחיה לצורך פינוי דירה מעזבון לרבות פינוי כולל של כל הפריטים וכל תכולת הדירה. בזה למעשה מסתיים העניין, כשחלק מן החברות תדענה להציע לכם גם שירותי ערך מוסף כמו צביעה, ניקיון, פוליש לרצפה ותיקונים מינוריים ברחבי הדירה – הכל בכדי לאפשר לכם להביא את הדירה אל השלב הבא בחייה כמה שיותר מהר וכמה שיותר קל.

לאן מועברים הפריטים שלכם?

שימו לב, שאם אתם מפנים פריטים יקרים, תוכלו למנף זאת על מנת להשיג הנחה בעלות השירות של פינוי דירה מעזבון.

הפריטים המפונים מהדירה יכולים להגיע למספר יעדים, בהתאם לשורה של פרמטרים. כך למשל, פריטים שאין בהם כל שימוש ואין בהם כל ערך יועברו להטמנה באתר מורשה להטמנת פסולת או למרכז מחזור של מתכות, זכוכית, פלסטיק, עץ וכן הלאה. פריטים אחרים שניתן להפיק מהם ערך כלכלי, עשויים להיות מוצעים למכירה בשוקי היד השנייה על ידי חברת הפינוי. את הרווח מן המכירה תעשה כמובן חברת הפינוי. לכם כמובן יש את האופציה לנסות ולמכור מה שאתם רוצים לפני שאתם מזמינים את חברת הפינוי, אבל מרגע שהגיעה אליכם החברה ופינתה את החפצים, אתם לוקחים בחשבון שהחפצים עוברים לרשותה והיא יכולה לעשות בהם כראות עיניה.

שימו לב, שאם אתם מפנים פריטים יקרים, תוכלו למנף זאת על מנת להשיג הנחה בעלות השירות של פינוי דירה מעזבון. כך למשל, אם אתם מפנים טלוויזיה ענקית, מחשבים, ריהוט במצב טוב וכן הלאה, אתם יכולים להיות בטוחים שחברת הפינוי תוכלו להפיק מכך רווח כספי במכירת הפריטים בשוק היד השנייה ולהשתמש בכך בכדי להתמקח על המחיר. יחד עם זאת, קחו בחשבון שהחברה בכל מקרה לוקחת סיכון שלא את כל הפריטים היא תוכל למכור ואולי גם לא במחיר הרצוי לה, על כן החברה מוגבלת למדי בהיקף ההנחה שהיא יכולה לתת במצבים אלה, אם כי מבחינתכם, רצוי בהחלט למקסם את הפוטנציאל של הנושא הזה.

פינוי דירות ישנות על ידי חברה מקצועית
אסף
אסף

אנו מבינים את הצורך בגישה מקצועית ואנושית כאחד בפינוי דירות. צוות העובדים שלנו מיומן בתהליך הפינוי, תוך שמירה על רמה גבוהה של אחריות ודייקנות, כדי להבטיח שכל פריט יגיע ליעדו בשלום ובבטחה.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

התקשרו עכשיו
רוצים פרטים נוספים? חייגו!