פינוי דירה וניקיון

 

מחפשים חברה מקצועית לביצוע פינוי דירה וניקיון? אנו שמחים לבשר לכם שהגעתם בדיוק למקום הנכון! יעילות, מקצועיות, יסודיות והקשבה לצרכי הלקוח לאורך כל התהליך מנחים אותנו הצוות של המרכז לפינוי דירות. דרכנו תוכלו להימנע מבלאגנים מיותרים, להשאיר את הראש נקי מבעיות הקשורות לתהליך של פינוי דירה וניקיון, לחסוך זמן יקר ולהוזיל את עלות השירות בעשרות אחוזים.

 

פינוי דירה ונקיון

פינוי דירה וניקיון מתי זה נדרש?

יש כל מיני מצבים בהם אנו זקוקים לשירות של פינוי דירה וניקיון. הסיאטוציה הראשונה היא כאשר אדם הקרוב אלינו עד מאוד הלך לעולמו והעביר את הדירה על שמנו. הנכס עבר אלינו בירושה וכעת או שאנו רוצים לפנות את הדירה ולהשכיר אותה, או שאנו רוצים למכור את הנכס או לעבור בעצמנו או לאפשר לאחד הילדים שלנו לעבור.

 

התהליך הוא מורכב לרוב מבחינה רגשית ולעתים גם מבחינה לוגיסטית. בדיוק לשם כך הקמנו את המרכז לפינוי דירות. אנו מבצעים את התהליך ברגישות רבה תוך הבנת צרכי הלקוח. מיון, סידור, ניקיון – כל מה שצריך ויותר מזה. כל מה שתצרכו לעשות הוא להנחות אותנו בטלפון לגבי מה בדיוק תרצו שיתבצע או להגיע לחצי שעה, להראות לצוות שלנו מה נדרש בתהליך הפינוי והניקיון ולחזור רק שהכל גמור, הדירה מפונה ונקיה.

 

מצב נוסף בו נרצה לבצע פינוי וניקיון של הדירה הוא כתוצאה מסיטואציה המכונה אגרנות כפייתית. יש לא מעט אנשים הסובלים מהבעיה ופשוט אוגרים כל מה שהם יכולים בין אם זה מסמכים, רהיטים, חפצים ישנים שהם מוצאים ברחוב ולעתים זה כל כך חמור עד שהאדם שאנו מכירים אוגר אוכל ואשפה. במקרים חריגים מדובר במפגע תברואתי המהווה סכנה של ממש עבור מי שנמצא בבית.

 

הצוות שלנו מומחה בפינוי וניקיון דירות של אגרנים כפייתיים. כל שאתם צריכים לעשות הוא לתאר לנו את המקרה, להסביר לנו את מיקום הדירה ומשם הסירה דאגה מלבכם. אנו נדאג לפנות את כל הדירה ולהשאירה נקיה. כמובן שבמקרים כאלה מומלץ להוציא את הדייר מהדירה גם כדי למנוע התנגדות וגם כדי שניתן יהיה לבצע את המשימה בשלמותה על הצד הטוב והמקצועי ביותר.

פינוי דירה וניקיון

פינוי דירה וניקיון, כמה זה עולה?

המחיר לפינוי דירה וניקיון שלה משתנה ותלוי בכמה גורמים עיקריים:

  1. גודל הדירה
  2. כמות הציוד שיש לפנות
  3. קומה
  4. יש או אין מעלית
  5. מורכבות הפינוי
  6. מורכבות הניקיון

 

באופן כללי המחיר למיון, פינוי, סידור וניקיון דירה נע בין 900-4,000 שקלים לדירה. ככל שהדירה גדולה יותר, הבלאגן והלכלוך רבים יותר, הסיטואציה מורכבת יותר ונדרש יותר זמן לביצוע העבודה, המחיר עולה.

 

קיימת חשיבות רבה לבחירת חברה מקצועית, יסודית הפועלת ברגישות לאורך כל התהליך. אנו מתחייבים לשלוח צוות מקצועי שיבצע את הפינוי והניקיון בצורה היסודית והמקצועית ביותר.

 

 

אסף
אסף

אנו מבינים את הצורך בגישה מקצועית ואנושית כאחד בפינוי דירות. צוות העובדים שלנו מיומן בתהליך הפינוי, תוך שמירה על רמה גבוהה של אחריות ודייקנות, כדי להבטיח שכל פריט יגיע ליעדו בשלום ובבטחה.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

התקשרו עכשיו
רוצים פרטים נוספים? חייגו!