פינוי דירות ירושה

קיבלתם דירה בירושה ואתם רוצים לפנות את תכולת הדירה? בשביל זה אתם צריכים לפנות לגורם מקצועי אשר יוכל לעזור לכם להפוך את הדירה לחדשה. פינוי דירות ירושה הינו פינוי בעל ערך סנטימנטלי גבוה, מדובר על תהליך לא פשוט, במיוחד אם זאת הדירה בה בליתם את כל הילדות שלכם. פינוי דירות ירושה אינו חייב להיות כרוך בתשלום כאשר אתם פונים לחברה מקצועית. בשביל להתחיל בתהליך הזה אתם צריכים ליצור קשר עם חברה מקצועית, אך לפני אנחנו ממליצים לכם לערוך מיון בין כל החפצים שיש בדירה לצורך מזכרות וכמובן, לבדוק האם הותיר אחריו המנוח פריטים שווי ערך אותם תוכלו לשמור או למכור.

מהם הדגשים לבחירת חברת פינוי?פינוי דירות ירושה הינו פינוי בעל ערך סנטימנטלי גבוה, מדובר על תהליך לא פשוט, במיוחד אם זאת הדירה בה בליתם את כל הילדות שלכם.

הדבר הראשון שאנחנו רוצים לבחון כאשר אנחנו פונים אל חברת פינוי דירות ירושה היא האם החברה מוכרת בשוק. תוכלו לבחון את פרטי החברה ואת המוניטין שלה בהתאם להמלצות שיש לכם בגוגל. שימו לב האם החברה ענתה על הדרישות של הלקוחות שלה, פינתה את הדירה בהתאם לסכום אשר נקבע, האם הדירה נשארה נקייה לאחר הפינוי. הדגש השני הוא בחינה של אתר הבית של החברה. חברת פינוי דירות ירושה אשר אין לה אתר היא פחות מומלצת מבחינתנו. בדקו מי היו הלקוחות של אותה חברה ומהן ההמלצות של אותם לקוחות. חשוב לציין, אין לעבוד מול חברה אשר לא מתנהלת מול חוזה מסודר לפינוי הדירה. חשוב לבנות חוזה בתחילת התהליך, חוזה בו בעל המקצוע ואתם חותמים על הפינוי בהתאם לכל סעיפי הביטוח והאחריות שיש לחברות הפינוי. אם חלילה נגרם נזק לאחד הפריטים בתהליך הפינוי, על החברה לפצות אתכם בהתאם לחוזה.

בניגוד לשירותים אחרים, כאן אנחנו נוכל למצוא חברה אשר תפנה את תכולת דירת המנוח באופן חינמי. עם זאת, יש לבדוק מהם התנאים של החברה על כך. במקרים רבים, כאשר הדירה מלאה בתכולה שוות ערך (פריטי חשמל, ריהוט וכד'), אנחנו נוכל לקבל את השירות בחינם בתנאי בו החברה לוקחת לעצמה את כל החפצים. חשוב לדעת, יש לא מעט בעלי מקצוע אשר למעשה עוסקים בתחום הזה "על

 

הדרך". יש להימנע משירותים כאלה, בעלי מקצוע אלו לרוב לא יעבדו בהתאם לחוזה ובהתאם לתנאים שעובדות החברות המקצועיות. כמו כן, חשוב לבדוק להיכן החברה המקצועית מפנה את כל פריטי המנוח. יש מקומות מסודרים אשר מתאימים למחזור אשר לשם החברה צריכה להוביל את תכולת הדירה. חפצים אשר אינם מתאימים למחזור צריכים להיות מועברים לאתרים מורשים לפינוי פסולת.

אנו ממליצים לפני שאתם פונים לחברה מקצועית לעשות סקר שוק הדוק בסופו אתם בוחרים שלוש חברות בלבד מולן תרצו לבצע את פינוי הדירה. ברגע שיש לכם מספר מצומצם של חברות מקצועיות, בדקו איזו חברה מציעה לכם את השירות הטוב ביותר ולאו דווקא הזול ביותר. הדגש ניתן על אחריות, השלכת פסולת למקומות מתאימים ובסוף, מחיר.

מה אתם יכולים לעשות עם חפצי המנוח?

לפני שאנחנו בכלל פונים לחברת פינוי דירות ירושה, יש לבחון באופן עצמאי את הפריטים אותם אנחנו מעמידים למסירה או מכירה. חשוב לבדוק היטב בכל מקום, גם בקיפולים של הבגדים האם המנוח השאיר אחריו פריטים שונים. יש מקרים רבים בהם בתוך קיפולי הבגדים נוכל למצוא מכתבים, תמונות ותכשיטים. אם יש מכשירים חשמליים או ריהוט כלשהו אשר אתם מתכוונים להשאיר בדירה, יש לציין זאת בפני בעל המקצוע. חשוב לערוך מיון מסודר ולדעת בדיוק מה החברה יכולה לקחת איתה ומה אתם בוחרים להשאיר או להעביר לקרובי משפחה נוספים של המנוח. אנחנו ממליצים לכם בעת המיון לוודא מול כל קרובי המנוח מה ניתן למסור ומה הם ירצו לשמור בעצמם, ככה תמנעו מסכסוך משפחתי.

תוכלו את פריטי החשמל למכור או לחברה המפנה או באופן סיטונאי וכמובן, ביד שנייה. שימו לב כמה שווים הפריטים שלכם וככה תוכלו לאמוד מחיר מדויק לכל אחד מהגורמים. יש לא מעט אנשים אשר ישמחו לקנות מכם פריטים כאלה ואחרים, גם אם מצבם לא בשלמות.

כמה זה עולה?

מחיר פינוי דירות ירושה משתנה בהתאם למספר פרמטרים. כפי שציינו, ניתן למצוא גם את השירות הזה בחינם. כאשר מדובר על שירות הכרוך בתשלום, המחיר משתנה בהתאם למורכבות העבודה. ככל שהמבנה שלכם יהיה פחות נגיש ככה המחיר אותו תשלמו יהיה גבוה יותר. בדרך כלל המחירים נעים בין 1,700 ש"ח ועד 4,500 ש"ח בהתאם לסדר גודל הדירה. כאשר מדובר על חברת פינוי דירות ירושה מקצועית, יהיו מקרים בהם את התכולה תוכלו למכור לחברה. עם שווי ערך המוצרים שאתם מעוניינים להעמיד למכירה עולה על מחיר הפינוי, החברה עצמה תשלם לכם. לדוגמא, במקרים בהם יש לכם ספות יוקרתיות שאתם לא צריכים, מכשירי חשמל שונים וכן הלאה. תוכלו לבדוק את מחיר הפריטים שלכם באמצעות צילום פשוט ושליחה לבעל מקצוע.

אחד הדברים היותר רגישים שאנו צריכים להתעסק איתם לאחר פטירה של קרוב משפחה ולאחר השבעה הוא פינוי הדירה של הנפטר כאשר אנו מדברים למעשה על כל החפצים האישיים שלו ותכולת הדירה שלו. אין ספק שפינוי ירושה הוא דבר לא פשוט בהיבט הרגשי ויכול להיות מאוד אמוציונלי לאנשים רבים, אך על מנת שנוכל להתגורר בדירה, להשכיר אותה לדיירים אחרים או אפילו למכור אותה עלינו להתמודד עם התחושות הללו ולדאוג לפינוי הירושה. לעיתים מדובר רק ברהיטים אך לעיתים קרובות יש בדירה חפצים רבים של הנפטר, החל מהתכשיטים ועד בגדים וחפצים אחרים שיש לדאוג לפנותם מהדירה. המומחים של המרכז לפינוי דירות ישמחו ללוות אתכם ולסייע לכם בתהליך שלב אחר שלב.

 

איך מתחילים להתעסק עם פינוי ירושה?

אנחנו במרכז לפינוי דירות לאחר פינוי מספר רב מאוד של דירות מנוסים בתהליך ויודעים להמליץ לכם כיצד לבצע אותו בצורה נכונה ומה בדיוק לדרוש ממי שמגיע לפנות את החפצים מהדירה של יקירכם. קודם כל אנו מציעים לכם לעבור על הדירה בצורה בסיסית ולשים בצד כל מיני חפצים אישיים עם ערך סנטימנטלי גבוה עבורכם כמו למשל תכשיטים שאתם רוצים לשמור, תמונות של הנפטר ושל המשפחה שלכם או חפצים יקרי ערך שאתם לא רוצים למכור או למסור. לאחר שערכתם סוג של מיון ראשוני של החפצים של הנפטר מומלץ לקרוא לחברה שמתעסקת בפינוי דירות על מנת שתבוא לקחת את יתר הדברים. כחלק מהתהליך עליכם לדרוש מהחברה לבצע מיון של החפצים כאשר בסופו תמצאו אולי דברים נוספים שאתם לא רוצים למכור או למסור אלא לשמור לעצמכם.

 

לאחר מכן תציע לכם החברה סכום כסף עבור שאר החפצים שבהם היא מעוניינת ואת היתר הם ידאגו לזרוק או לתרום. גם כאשר מתבצעת זריקה של חלק מן החפצים או הרהיטים על החברה לעשות את זה בצורה מסודרת על ידי ריכוז הדברים במכולה וזריקתם באתר מוגדר ולא לזרוק אותם ברחוב על מנת שלא לפגוע במשפחה שפתאום עלולה לראות את החפצים של הנפטר זרוקים ברחוב.

מה העלויות של פינוי ירושה?

העלות של פינוי ירושה תלויה כמובן בגודל הדירה כאשר פינוי של דירת שני חדרים קטנה בקומה ראשון כמובן לא יעלה כמו פינוי של דירת ארבעה חדרים גדולה בקומה שלישית בבניין ללא מעלית. ברוב המקרים מי שמגיע לפנות את הירושה מבית הנפטר לא יגבה מכם סכום כסף גדול היות והוא מוכר הלאה את הרהיטים ואת הפריטים שהוא לוקח מן הדירה. במקרים מסויימים כאשר הפינוי מתבצע מקומה גבוהה בבניין ללא מעלית ומדובר במספר רב של רהיטים פינוי הירושה ותכולת הדירה ינוע בין 400 ש״ח ל-600 ש״ח, כאשר המחיר הסופי תלוי בתכולה כמובן. מעבר לכך במקרים בהם תצטרכו מנוף או מכולה לפינוי החפצים ייתכן ותהיינה עלויות נוספות לתהליך.

אסף
אסף

אנו מבינים את הצורך בגישה מקצועית ואנושית כאחד בפינוי דירות. צוות העובדים שלנו מיומן בתהליך הפינוי, תוך שמירה על רמה גבוהה של אחריות ודייקנות, כדי להבטיח שכל פריט יגיע ליעדו בשלום ובבטחה.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

התקשרו עכשיו
רוצים פרטים נוספים? חייגו!