פינוי דירת נפטרים

פינוי דירת נפטרים יכול להיות תהליך מאוד קשה ומטלטל. לא פשוט לקחת את החפצים של אהובכם, אחרי שנים שהייתם כאחד ולהוציא אותם מהבית. ההתעסקות סביב החפצים האישיים שהותיר אחריו המנוח הוא ללא ספק תהליך נפשי קשה. רבים בוחרים להיעזר בחברה חיצוני למטרת פינוי דירת נפטרים, זאת דרך הרבה יותר פשוטה להתמודד עם המצב. כאשר אנחנו בוחרים חברה לפינוי הדירה, הדגש יהיה על חברה מקצועית המפגינה רגישות ואכפתיות מול הסיטואציות הקיימות.

 

מהו תהליך פינוי דירת נפטרים?

פינוי דירת נפטרים יכול להיות תהליך מאוד קשה ומטלטל. לא פשוט לקחת את החפצים של אהובכם, אחרי שנים שהייתם כאחד ולהוציא אותם מהבית.

תהליך פינוי דירת נפטרים צריך להיות תהליך המבוצע על ידי חברה מקצועית אשר מכירה את אופי התהליך במצבים כאלה. בתור התחלה, על החברה להיות בקשר מופתי עם הלקוח לצורך בדיקה של מה נדרש בפינוי ומה לא. חשוב בתהליך הזה לשמור על סדר וניהול הפרויקט בצורה מקצועית וזריזה. שני הצדדים צריכים להיות מודעים לגודל הפרויקט, אלו רהיטים במדויק יש לפנות, לאן ירצה הלקוח לפנות את הריהוט ולאחר מכן, נוכל להתחיל בתהליך. פינוי דירת נפטרים יכול להיות לאחד מקרובי המשפחה של המנוח, לאתרי מסולת מוכרים, נקודת פריקה של ריהוט, מטמונות וגם בהרבה מקרים בוחרים קרובי המנוח לתרום את כל ריהוט הנפטר.

עם תחילת התהליך החברה תגיע אליכם כאשר היא כבר יודעת מה בדיוק צריך לפנות ולאן. יש לרכז את כל החפצים המיועדים לפינוי ולוודא שלא חסר ולא התווסף דבר שלא נמצא ברשימת הפינוי. רצוי למיין את כל הפריטים בהתאם למקום אליו נרצה לפנות את אותם פריטים. יש מקרים רבים בהם לא כל הפריטים מובלים למקום אחד. מוטב להדגיש, אם יש מצוקת חניה באזור המגורים שלכם, חשוב יהיה לדאוג לשמור חניה לחברה המפנה כדי לייעל את התהליך.

מה הבעיה לעשות את זה לבד?רבים בוחרים להיעזר בחברה חיצוני למטרת פינוי דירת נפטרים, זאת דרך הרבה יותר פשוטה להתמודד עם המצב.

יש שתי סיבות עיקריות לכך שאנחנו נרצה סיוע של חברה מקצועית לפינוי דירות נפטרים. הסיבה הראשונה היא מבחינה רגשית, לא פשוט לעבור את התהליך בו אנחנו נפרדים מהחפצים האישיים של הנפטר, מדובר על התמודדות מול סערת רגשות. הסיבה השנייה היא דווקא סיבה פיזית ולא רגשית. פינוי דירה הוא לא דבר פשוט, הוא דבר אשר מחייב אותנו בסיוע מקצועי. התפקיד של חברת פינוי הוא לענות לכם על שתי הסיבות שציינו, בתור התחלה החברה מעניקה לכם סיוע מקצועי ועוזרת לכם למיין את כל הפריטים המיועדים לפינוי באופן רגיש ויעיל. לאחר מכן, החברה תבצע את כל הפעולות לצורך השלמת המשימה באופן יעיל ומהיר.

טיפים עבור פינוי דירת נפטרים

לפני שאתם מזמינים אליכם חברה מקצועית לצורך השלמת המלאכה, יש מספר טיפים שאנחנו ממליצים לכם להכיר. הטיפ הראשון שלנו הוא למיין את הפרטים לפני שאתם מזמינים חברה עבור פינוי דירת נפטרים. ברגע בו אתם עושים לעצמכם את הסדר הראשוני בראש, אתם יכולים להבטיח שלא תמסרו דבר שלא רציתם למסור. כמו כן, בזמן הסדר הזה אתם יכולים לפגוש מסמכים, פירוט חשבונות או כל דבר אחר שהוא חשוב ולכן, צלמו את המסמכים האלו וקחו אותם אליכם (שימו לב שיש לא מעט מסמכים עם מידע אישי). בדקו מה המחיר אותו אתם עומדים לשלם עבור פינוי דירת נפטרים. שימו לב, יש לא מעט מקרים בהם הפינוי יכול להיות כמעט בחינם על ידי חברה כזאת או אחרת. גם אם בחרתם בחברה שמעניקה לכם את השירות הזה בחינם, חשוב לוודא מהו המוניטין שיש לאותה חברה. לעיתים יהיה עדיף לשלם מאשר לפנות לחברה לא מוכרת.

לאן מומלץ לפנות את הפריטים של המנוח?בדקו מה המחיר אותו אתם עומדים לשלם עבור פינוי דירת נפטרים. שימו לב, יש לא מעט מקרים בהם הפינוי יכול להיות כמעט בחינם על ידי חברה כזאת או אחרת.

כפי שציינו, יש לכם מספר אפשרויות לפינוי הדירה של המנוח ולמעשה, אין דבר שהוא יותר טוב או יותר רע. הבחירה תלויה בכם וכמובן, גם בחפצים עצמם. יש לא מעט פעמים בהם המנוח משאיר אחריו פריטים שהם ישנים ולא באמת משתלמים לשמירה, במקרים כאלה נמסור את הפריטים או נזרוק אותם למקום מוכר. מצד שני, יש לא מעט פעמים בהם הפריטים אותם השאיר אחריו המנוח יכולים להיות כמו חדשים. מה שניתן לעשות במקרה הזה הוא להוביל את אותם פריטים לבית שלנו. פעמים רבות אנחנו נתקלים בכך שאמנם החפצים שנשארו למנוח הינם חדשים, אבל לקרובי המנוח יש קושי רגשי לשמור על אותם פריטים ולכן, יעדיפו למסור אותם.

פינוי דירה בחינם

פינוי דירת נפטרים יכולה להיות בחינם כאשר אנחנו סוגרים מעין דיל מול החברה עצמה. במקרה הזה אנחנו נציע לחברה לקחת לעצמה את כל הפריטים שאנחנו לא צריכים ובהתאם לכך החברה מציעה לכם פינוי דירת נפטרים בחינם. בדרך כלל כאשר מדובר על מוצרי חשמל וכאלה, יש יותר ביקוש לפינוי הדירה בחינם. כמו כן, יש מקרים בהם מפנה הדירה הוא זה שישלם לכם כסף עבור השירות שאתם נותנים לו. במקרה בו הדירה מלאה בכלי כסף, יודאיקה, תכשיטים וכן הלאה, בתמורה לכך מפנה הדירה ישלם לכם כסף עבור רכישת פריטי המנוח והפינוי יהיה בחינם.

 

אסף
אסף

אנו מבינים את הצורך בגישה מקצועית ואנושית כאחד בפינוי דירות. צוות העובדים שלנו מיומן בתהליך הפינוי, תוך שמירה על רמה גבוהה של אחריות ודייקנות, כדי להבטיח שכל פריט יגיע ליעדו בשלום ובבטחה.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

התקשרו עכשיו
רוצים פרטים נוספים? חייגו!