מה עושים עם חפצים של נפטר

לצערנו לא כל פינוי דירה והובלה נעשים באופן משמח, לעיתים מדובר על כורח הנסיבות. כאשר קרוב שלנו הולך לעולמנו עלינו להחליט מה עושים עם חפצים של נפטר. מדובר על תהליך שמצד אחד צריך להיות מאוד רגיש, אך מצד שני אנחנו צריכים להוציא לפועל דברים מהר ככל הניתן על מנת שנוכל לקבל את הנכס כמו שהוא. כדי לדעת מה עושים עם חפצים של נפטר עלינו לחלק את החפצים למספר גורמים.

 

איך מתחילים?כאשר קרוב שלנו הולך לעולמנו עלינו להחליט מה עושים עם חפצים של נפטר.

כדאי לעבוד בצורה מאוד מסודרת כאשר אנחנו מתחילים לבחון מה עושים על חפצים של נפטר. בתור התחלה, אנחנו נרצה להתחיל למיין את הפריטים כל פעם בחלל אחר החדר, כאשר אנחנו משאירים מיקום מסוים לכל הפריטים אותם החלטנו לזרוק/למסור. אפשר להתחיל מהמטבח, מדברים שאפשר לזרוק במקרר, סירים שלא נעשה בהם שימוש ולא יעילים יותר, סכו"ם וכן הלאה. לאחר מכן, נגיע לעוד פריטים אשר יש להם תוקף, בין אם מדובר על חומרי ניקוי ובין אם מדובר על קופסאות פלסטיק שלא יהיה בהם שימוש חוזר ואין להם ערך סנטימנטלי.

במקרה בו אנחנו מוצאים סט כלשהו במטבח שאנחנו רוצים לשמור, ניתן לשים את החפצים שאנחנו בוחרים להשאיר בתור ארגז המיועד לכלי מטבח. בכל אופן, אנחנו ממליצים לעבור אחרי כל הפריטים שיש במטבח ובכל חדר אחר נוסף בבית, בין אם זה אומר להסתכל בתוך הבגדים ולפתוח אותם, לפתוח סירים וכן הלאה. לפעמים נוכל למצוא שם מציאות כלשהן, בין אם מדובר על תכשיטים, מכתבים וכן הלאה.

מה עושים עם חפצים יקרים?

בעת פינוי דירה, עלינו לדעת מה עושים עם חפצים של נפטר שהם יקרי ערך. יכול להיות שנמצא בבית המנוח תכשיטים שונים, כלי פורצלן יקרים, דברי אספנות וכן הלאה.

בעת פינוי דירה, עלינו לדעת מה עושים עם חפצים של נפטר שהם יקרי ערך. יכול להיות שנמצא בבית המנוח תכשיטים שונים, כלי פורצלן יקרים, דברי אספנות וכן הלאה. במקרה הזה הדבר הנכון ביותר לעשות הוא לצלם את הפריטים האלו וליצור קשר עם בעלי מקצוע אשר יכולים להעריך את שווי החפצים שצילמנו. בדרך הזאת, גם אם נחליט למכור את הפריטים האלו נוכל לדעת מה המחיר המשתלם ביותר למכור אותם. ניתן למכור את הפריטים כמעט בכל מקום, בין אם דרך האינטרנט ובין אם אנחנו מוכרים את הפריטים לחברת הפינוי. כמובן, אפשר גם לא למכור את אותם חפצים ולמסור אותם לקרובי המשפחה של המנוח. חשוב להחליט מהר מה לעשות עם אותם חפצים כדי לא לעכב את פינוי הדירה.

היום יש חברות רבות אשר מעוניינות לרכוש חפצים משומשים, בין אם מדובר על ספרים ובין אם מדובר על תכשיטים. כמו כן, תוכלו לתרום את הספרים למוסדות לימודים, בתי חולים וכן הלאה, לצורך הנצחה של המנוח. כאשר מדובר על ספרי קודש, יש למסור את הספרים לגניזה. אם בחרתם לזרוק את הספרים, דאגו לזרוק אותם למיכל מחזורית.

ניירת

יש חשיבות רבה לניירת אותה אתם מוצאים בבית המנוח בעת פינוי הדירה. שימו לב, את הניירת אין לזרוק, רצוי לשמור אותה ולברר מול עורך דין או רואה חשבון האם ניתן באמת לזרוק את מסמכים אילו ולאן. מסמכים אלו יכולים להיות פרטי חשבון הבנק, עיזבון או כל מסמך אחר אשר מהווה אסמכתא. ארזו בנפרד את כל הניירת של המנוח ולאחר פינוי הדירה תוכלו להחליט מה לעשות עם הניירת. אנחנו ממליצים גם לצלם את כל הניירת שאתם מוצאים בבית המנוח למקרה שתלך לאיבוד.

אתם לא צריכים לעשות את זה לבדבמקרים כאלה הדבר הנכון ביותר לעשות הוא ליצור קשר עם חברת פינוי מקצועית אשר יודעת מה עושים עם חפצים של נפטר.

במקרים רבים הקרובים של המנוח דוחים את הקץ, נמנעים מלפנות את הדירה בעיקר בשל התעסקות בדברים אחרים ומחסום להיפגש בשנית עם חפצים אשר יעלו בהם זיכרונות. במקרים כאלה הדבר הנכון ביותר לעשות הוא ליצור קשר עם חברת פינוי מקצועית אשר יודעת מה עושים עם חפצים של נפטר. החברה תמיין את הפריטים בדירה של המנוח בהתאם להנחיות שלכם. רצוי שבכל מצב יהיה קרוב משפחה אחד או יותר אשר יהיה נוכח לפינוי הדירה. כמובן, פינוי הדירה צריך להיות מוסכם על כל הממונים על כך כדי למנוע סכסוך בקרב המשפחה שגם ככה נמצאת במצב רגיש עכשיו.

פינוי דירה מצד החברה משתנה בהתאם לבחירה שלכם. תוכלו לקבל את השירות בחינם, בתשלום או שהחברה היא זאת שתשלם לכם. כאשר מדובר על פינוי דירה מלאה עם חפצי חשמל, ריהוט וכד', יהיו חברות אשר יהיו מוכנות להגיע אליכם בחינם בתנאי בו הם לוקחים את כל הפריטים שאתם רוצים לזרוק. במקרים אחרים, כאשר יש לכם גם תכשיטים ומוצרים יקרי ערך, החברה בנוסף לפינוי תוכל לקנות ממכם את אותם פריטים. כאשר אתם מעוניינים בפינוי בלבד למקום כלשהו, החברה תעשה זאת בתשלום בהתאם לסדר גודל הדירה. בדרך כלל, המחיר של פינוי חדר יהיה כ-700 ש"ח. המחיר של דירת 4 חדרים יכולה להגיע לכ-3,200 ש"ח. יש גם משקל בתשלום למקום בו נמצאת הדירה.

קונה תכולת דירות ב{HEBROW}
אסף
אסף

אנו מבינים את הצורך בגישה מקצועית ואנושית כאחד בפינוי דירות. צוות העובדים שלנו מיומן בתהליך הפינוי, תוך שמירה על רמה גבוהה של אחריות ודייקנות, כדי להבטיח שכל פריט יגיע ליעדו בשלום ובבטחה.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

התקשרו עכשיו
רוצים פרטים נוספים? חייגו!