פינוי חפצים ישנים

פינוי חפצים ישנים מהדירה, המחסן, המפעל או מכל מקום אחר היא משימה לא פשוטה. תצטרך לדאוג לדברים הבאים: השליכו את החפץ כראוי ובמקומות המיועדים לכך, וגם ודאו שהוא לא גורם נזק לסביבה או מהווה סכנה פוטנציאלית לבני אדם. עם זאת, אפשר גם לנוח, לשבת בשקט ולתת למקצוענים לפנות את החפצים שלכם. זה נקרא שירות פינוי חפצים ישנים מהדירה.

יש כמה טעויות נפוצות שאנשים עושים בעת הוצאת חפצים ישנים מדירותיהם, מחסנים, מפעלים וכו'. למשל, זו טעות להחליט שאתם מפנים את החפצים שלכם בשיטת DIY. שמעו לנו, אין סיבה לעבוד קשה ולפנות את החפצים שלכם בעצמכם. מדוע? כי ישנן חברות פרטיות אשר מספקות שירות של פינוי חפצים ישנים מהדירה. לא פעם, השירות הזה אפילו ניתן בחינם. מה הקאץ'? אין קאץ', החברה המפנה תקבל את התמורה בצורה של ציוד ישן מביתכם. מה עוד כדאי לדעת על פינוי ציוד ישן? המשיכו לקרוא.

מתי כדאי להוציא חפץ ישן מהדירה?

מוציאים חפץ ישן מהדירה כאשר הוא אינו שימושי יותר וניזוק ללא תקנה. כמו כן, כשאתם עוברים למקום חדש ורוצים להיפטר מכל הדברים הישנים. כאשר הפריט כבר לא נחוץ אבל עדיין תופס מקום בבית שלכם, אפשר לפנות אותו.

כמה מהשאלות הנפוצות ביותר שאנשים שואלים לגבי אופן פינוי חפצים ישנים מהדירה, המחסן, המפעל או מכל מקום אחר הן:

  1. מהי הדרך הטובה ביותר לפנות חפצים ישנים?
  2. איך אני יודע אם משהו מסוכן?
  3. מה עלי לעשות עם חפצים מסוכנים?
  4. איך אני יכול להיפטר מרהיטים ישנים מבלי לבזבז יותר מדי כסף?
  5. כיצד אוכל למחזר את הרהיטים הישנים שלי ופריטים אחרים?
  6. מה אני יכולה לעשות עם הספרים, המגזינים והעיתונים הישנים שלי?

טיפים לסחיבת ציוד כבד ופינוי חפצים ישנים

כאשר אתם צריכים להוציא רהיטים ישנים, מכשירי חשמל או חפצים אחרים מהדירה או מכל מקום אחר ואין לכם זמן לעשות זאת בעצמכם, חשוב לדעת מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת. אם אתם עושים זאת בעצמכם, הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לוודא שאין אנשים סביב הנכס. במיוחד אם מדובר בציוד כבד. זה כולל דיירים אחרים, אפילו בע"ח. נסו למזער סיכונים עד כמה שניתן.

שנית, חשוב מאוד למגן את עצמכם בעת שינוע וסחיבת ציוד ישן, אולי גם כבד. יש להתמגן בעזרת מגני ברכיים, חגורת גב ומה שעוד צריך. ישנן דרכים רבות לפנות חפצים ישנים מהבית או המשרד. חלקן יעילות יותר מאחרות וחלקן ידרשו זמן רב יותר, מאמצים ואף סיכונים.

עוד אופציות לפינוי רהיטים וציוד מהדירה

  1. הזמינו חברת פינוי מקצועית למשימה.
  2. שאלו את השכנים שלכם, אם הם רוצים את הציוד ורוצים להוריד את זה מהידיים שלכם.
  3. אפשר לפרסם מודעה בעיתון או בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, אינסטגרם וכו'.
  4. התקשרו לחברת פינוי חפצים ישנים שמציעה שירות באותו יום – תוכלו למצוא את החברות הללו באינטרנט.
  5. התקשרו לארגון צדקה מקומי שמקבל תרומות מאנשים פרטיים – לארגוני צדקה אלה יש בדרך כלל ימי וזמני איסוף קבועים.

פינוי חפצים ישנים ומניעת פציעות

יש כמה עצות מרכזיות לנשיאת ציוד כבד והסרת חפצים ישנים, שיכולות לעזור לכם להימנע מפציעה. קודם כל, לעולם אל תסחבו משקל יותר ממה שאתם יכולים לעמוד בו. שנית, ודאו שהחפץ מאובטח לפני הרמתו. בעת הסחיבה והפינוי, שמרו על גב ישר, ואל תתכופפו. בנוסף לכך, לעולם אל תסחבו משהו לבד – תמיד בקשו ממישהו אחר לעזור לכם אם אפשרי.

כולנו יודעים כמה קשה לסחוב ציוד כבד ולהוציא חפצים ישנים מהנכס. טיפ חשוב מאיתנו, שכרו איש מקצוע או בקשו עזרה מבני המשפחה אם אינכם יכולים לשאת את הציוד בעצמכם. והכי חשוב אולי, מצאו דרך לשמור על משקל מאוזן ככל האפשר בעת הסחיבה של הציוד.

מה זה שירות פינוי חפצים ישנים?

שירות פינוי חפצים ישנים ניתן ע"י חברה שמוציאה את החפצים מהדירה בתמורה לחפצים עצמם. אנשים מסוימים עשויים להסס למכור את הפריטים שלהם, כי יש להם ערך סנטימנטלי, אבל בהתאם למצב של הציוד, זה יכול להיות רעיון טוב. תוכלו למכור אותם ולהשתמש בכסף כדי לקנות משהו אחר, חדש יותר.

החברה מוציאה את החפצים מהדירה בתמורה לחפצים עצמם, כאשר בחלק מהמקרים אפילו תקבלו תשלום סמלי על החפצים שלכם. באופן הזה, גם נחסכים ממכם מאמצים וסיכונים של סחיבת ציוד, וגם תוכלו אפילו להרוויח כמה שקלים. שירות זה הוא דרך טובה לנקות את הבית ולהיפטר מחפצים ישנים לא רצויים.

כדאי להסתייע בחברת הובלות כדי לפנות חפצים ישנים?שירות פינוי חפצים ישנים ניתן ע"י חברה שמוציאה את החפצים מהדירה בתמורה לחפצים עצמם.

אם אתם עוברים לדירה חדשה, כדאי לפנות את הרהיטים הישנים שלכם בצורה חכמה ובטוחה. חברת ההובלות תדאג לכל התהליך, ותדאג להובלת החפצים שלכם בבטחה למענכם החדש. עדיף להזמין מובילים מקצועיים אם יש לכם הרבה רהיטים, או אם אתם רוצים שיטפלו בפריטים עדינים.

חברות הובלה יכולות להיות דרך מצוינת להיפטר מרהיטים ישנים ופריטים אחרים שכבר אין לכם צורך בהם. עם זאת, אם תחליטו לשכור חברת הובלות, הקפידו לבצע את המחקר שלכם תחילה. למשל, תבדקו כמה החברה גובה והאם זה עדיף על פני שירות פינוי חפצים ישנים בחינם (או בתמורה לחפצים). מתוך כך, לא תמיד יש צורך להזמין חברת הובלות לצורך העבודה.

בין אם תחליטו להסתייע בשירות מקצועי או לעשות זאת בעצמכם, פינוי חפצים ישנים לא אמור לגזול ממכם זמן עבודה רב ומאמצים. בימינו אפשר לפנות פריטים ישנים מהדירה במהירות וביעילות, רק צריך לקבל את העזרה הנכונה.

פינוי חפצים אישיים של קרוב משפחה שנפטר הוא תהליך לא פשוט. התהליך מחייב אותנו לפעול באופן רגיש וגם לדעת מול מה אנחנו עומדים. מדובר על תהליך שמלא בהצפה רגשית, זיכרונות וגם מיון של כל החפצים שאותם אתם רוצים להשאיר וכאלה שלא. לעיתים, משפחות רבות בוחרות שאת רוב החפצים של המנוח הם ימסרו או יזרקו, קשה לאותן משפחות לשמור את החפצים האלה. פינוי דירה כולל פינוי מלא של תכולת הדירה, חפצים אישיים, ריהוט ובעצם כל דבר אותו לא תרצו לשמור. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על תהליך פינוי לדירת נפטרים.

 

מהם הדברים הראשונים שאתם צריכים לעשות?

עם כל הקושי בעניין, הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות עוד לפני שאתם פונים לחברות פינוי דירות הוא למיין בעצמכם את תכולת הדירה. מדובר על סיטואציה לא פשוטה עבור קרובי המנוח, אבל אתם היחידים שמכירים את הערך הסנטימנטלי שיש בכל פריט בדירה. המיון צריך להיות על פי קטגוריות שונות, תכשיטים, ריהוט, מסמכים חושבים וכן הלאה. סדרו בקרטונים את כל הדברים לפי הקטגוריות, סדרו גם את הדברים שאתם רוצים לשמור לעצמכם. שימו לב אילו פריטים אתם שומרים ואילו לא, האם באמת יהיה לכם שימוש במה שאתם בוחרים לשמור או שזה פריט שהולך לתפוס אבק בארון שלכם? יהיו פריטים שאתם תוכלו למכור או למסור כמובן. יהיו פריטים בעלי ערך סנטימנטלי שתרצו לשמור או לתרום וישנם את הדברים הבסיסיים בכל בית כמו מקרר, ריהוט אחר שחברת הפינוי תשמח לשלם לכם עבור אלו.

כחלק משלב זה אנחנו ממליצים לעשות אותו בליווי של עוד קרובים של המנוח ולא לבד. בקשו מכל הקרובים להכין רשימה של חפצים אישיים מהעיזבון של המנוח בהם הם מעוניינים. תוכלו למיין את הפריטים האלו בהתאם לערך סנטימנטלי וכספי. חשוב שכל אחד מקרובי המשפחה ידעו כיצד מחולקת הדירה ומהם הפריטים אשר נמסרים או נמכרים. חשוב לעבור את התהליך הזה עם כל קרובי המשפחה כדי למנוע סכסוכים שונים עקב מסירה של פריט מסוים אשר חשוב לאחד מהקרובים.

חשוב שתהיו יסודיים בתהליך פינוי חפצים. לעיתים אנחנו יכולים למצוא קופסת תכשיטים שעל פניו נראית לנו זולה ופשוטה, אך הפריטים האלו עשויים להתגלות כחפצים יוקרתיים. הרבה אנשים מבוגרים מחזיקים תכשיטים יקרים ואף אינם מודעים לכך. כדי לבדוק את ערך התכשיטים רצוי לפנות לגורם מקצועי. יכול להיות שאותם תכשיטים נמצאים בארון מסוים ולעיתים גם בין הבגדים, לכן חשוב לבדוק היטב את כל הפריטים בתכולת הדירה.

ניירת ומסמכים

שימו לב, בכל בית יש את המסמכים הפיננסיים של המנוח, עדיף לערוך בדיקה יסודית ולא לזרוק אותם לפח. מסמכים אלו יכולים לכלול ביטוח חיים, דוחות שונים, תעודות, החזרי מס וכן הלאה. חשוב לעיין היטב באותם מסמכים ומוטב לעבוד מול עורך דין או רואה חשבון אשר יוכל להעניק לכם את המידע הנדרש אודות המסמכים האלו, אם יש לשמור אותם או לא. את המסמכים רצוי לשמור על לפינוי הדירה ולאחר מכן תוכלו להתעסק איתם.

מזכרות

בעת פינוי תכולת הדירה אנחנו יכולים למצוא לא מעט מזכרות בעל ערך סנטימנטלי. סביר להניח שיש המון דברים שיכולים לשמש לכם בתור מזכרות ודווקא על הדברים האלה אנחנו ממליצים לא להתפשר. גם אם יש כמות גדולה מאוד של מזכרות, יהיה נכון לכם לשמור על כל המזכרות ולחלק לקרובי המשפחה, רחוקים כקרובים. המזכרות האלו נשמרות לאורך שנים רבות וחשוב לשמור אותן.

מכירת החפצים

תהליך של פינוי חפצים יכול להתחלק לכמה חלקים. בתור התחלה, יש לא מעט חברות אשר יציעו לכם שירות של פינוי חפצים באופן חינמי, מה זה אומר? חברת הפינוי מגיעה אליכם הביתה במטרה לבדוק את ערך הדירה. במקרה בו אין לחברה רווח משמעותי על החפצים שלכם, היא תהיה מוכנה לקחת את החפצים אליה, כמו מקררים, ספות וכן הלאה ואתם לא אמורים לשלם על פינוי החפצים. הסוג השני הוא כאשר יש לכם חפצים שווי ערך אשר החברה תהיה מוכנה לקנות ממכם וכמו כן, גם לפנות את תכולת הדירה. זאת אומרת שאתם למעשה מקבלים כסף על פינוי הדירה של המנוח. הסוג השלישי הוא כאשר אתם כבר מיינתם את כל החפצים שאתם לא צריכים ואתם מבקשים מבעל המקצוע להגיע ולפנות את תכולת הדירה או לפח, או לאדם קרוב או למסירה.

כאשר אתם בוחרים לקבל ליווי מקצועי של חברת פינוי, אתם צריכים להכיר את החברה ואת המוניטין שיש לה בתחום הזה. חשוב לבחור בחברה מקצועית מהסיבה הפשוטה שמדובר על סיטואציה מאוד רגישה. לרוב פינוי הדירה יהיה בזמן יחסית קרוב לפטירת המנוח ולכן, אנחנו רוצים לבחור בחברה מקצועית אשר מבינה את הסיטואציה ויודעת איך להתנהל במצב הנוכחי. יש לא מעט חברות מקצועיות בתחום הזה והבחירה שלכם צריכה להיות בהתאם למוניטין החברה.

פינוי דירות ישנות על ידי חברה מקצועית
אסף
אסף

אנו מבינים את הצורך בגישה מקצועית ואנושית כאחד בפינוי דירות. צוות העובדים שלנו מיומן בתהליך הפינוי, תוך שמירה על רמה גבוהה של אחריות ודייקנות, כדי להבטיח שכל פריט יגיע ליעדו בשלום ובבטחה.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

התקשרו עכשיו
רוצים פרטים נוספים? חייגו!