פינוי דירה מזוהמת

את השירות של הובלת דירה במעבר דירה כולם מכירים, אבל האם אתם יודעים שישנו גם שירות של פינוי דירה? מה זה בדיוק השירות הזה? למי הוא מתאים? האם ניתן להזמין שירות פינוי דירה מזוהמת רק כדי לנקות דירה שיש בבעלותכם ואשר הוזנחה לאורך זמן? לאן מגיעים כל החפצים המפונים מן הדירה? האם אתם לא יכולים לפנות אותם בעצמכם ולהשליך אותם לפח האשפה השכונתי? כמה עולה שירות כזה של פינוי דירה? מי מציע את השירות ואיך מגיעים אליו? את כל התשובות לכל השאלות הללו, תוכלו למצוא ממש כאן בשורות הבאות.

מהו שירות פינוי דירה?האם ניתן להזמין שירות פינוי דירה מזוהמת רק כדי לנקות דירה שיש בבעלותכם ואשר הוזנחה לאורך זמן? לאן מגיעים כל החפצים המפונים מן הדירה?

שירות פינוי דירה, ממש כפי שזה נשמע, הוא שירות שמטרתו הוא לפנות דירה מתכולתה או מתכולתה החלקית. כך למשל, אתם רוצים לפנות מספר פריטי ריהוט ישנים שאותם אתם רוצים להחליף. את הפריטים הללו לא תוכלו להשליך לפח האשפה השכונתי, שכן חוקי העזר העירוניים במרבית הרשויות בארץ אוסרים על כך. המשמעות היא שיהיה עליכם לנסות למכור את הפריטים ואם לא תצליחו למכור אותם, יהיה עליכם לפנות אותם בצורה חוקית מן הדירה. ישנם גם מקרים בהם אנחנו רוצים לפנות תכולה שלמה. למשל, כאשר אנו מקבלים דירה בירושה, אחרי שאספנו את כל הפריטים יקרי הערך הרגשי והכלכלי עבורנו, את כל יתר הפריטים אנחנו רוצים לפנות מן הדירה על מנת להכין אותה לשלב הבא בחייה. דירות של אגרנים כפייתיים מגיעות גם הן לשלב בו יש צורך לרוקן את הדירה ולפנות ממנה את כל הפסולת שנערמה בהן. פינוי דירה מזוהמת היא דוגמא נוספת למקרה בו נדרש השירות הזה, שמתאים במיוחד לדירות שהוזנחו לאורך שנים או לדירות שפשוט הפכו למזוהמות, לדוגמא דירה של אגרן כפייתי.

האם יש מי שיפנה גם את הדירה המזוהמת שלכם?פינוי דירה מזוהמת היא דוגמא נוספת למקרה בו נדרש השירות הזה, שמתאים במיוחד לדירות שהוזנחו לאורך שנים או לדירות שפשוט הפכו למזוהמות, לדוגמא דירה של אגרן כפייתי.

התשובה היא בהחלט כן. חברות פינוי דירה מציעות את השירות של פינוי דירה כמובן במקרים של פינוי תכולה חלקית או מלאה מדירה מאוכלסת סטנדרטית, אבל רבות מהן מציעות גם שירות פינוי דירה מזוהמת ויש לכך בהחלט משמעות. פינוי של דירה מזוהמת הוא פינוי שיכול להיות קל יותר לביצוע מצד אחד, אבל מצד שני גם יותר מורכב. מצד אחד, מרבית הפריטים בדירה מזוהמת הם פריטים שחייהם יסתיימו באדמה, במתחמי אתר מורשה להטמנת פסולת. בהתאם לכך, פינוי דירה מזוהמת יכול להתבצע בצורה מהירה יחסית כשאין כל צורך לשמור על שלמות הפריטים ועל תקינותם. זאת לעומת פינוי דירה סטנדרטית, שבה יכולים פריטים רבים להיות שימושיים ולהימכר הלאה בשוק היד השנייה. במקרה הזה, הפינוי יצטרך להתבצע בצורה יותר זהירה ומחושבת על מנת לשמור על הפריטים.

מצד שני, דירה מזוהמת מייצרת את האתגרים שלה, תלוי כמובן ברמת הזיהום בדירה. ישנן למשל דירות של אגרנים כפייתיים, בהן רמת הזיהום יכולה להיות מסוכנת לבריאות האדם. במקרים אלה, אמנם כל הפריטים מיועדים להשלכה לפסולת, אבל הפינוי עצמו יכול לדרוש עמידה בכללי זהירות רבים וביצוע הפינוי בצורה מחושבת מבלי לסכן או לפצוע את צוות המפנים. בכל מקרה, ישנן בהחלט חברות פינוי דירה שמציעות את השירות הספציפי של פינוי דירה מזוהמת, ואתם רק צריכים לאתר את אותן חברות בין כלל החברות העוסקות בתחום זה.

למה שלא תפנו את הדירה בעצמכם?אבל רבות מהן מציעות גם שירות פינוי דירה מזוהמת ויש לכך בהחלט משמעות.

ובכן, אתם יכולים בהחלט לפנות את הדירה שלכם בעצמכם, אלא שלרוב מדובר בתהליך שדורש כוח אדם וציוד מתאים. בנוסף לכך, את הפריטים שאתם מפנים מדירה מזוהמת, לא תוכלו להשליך בפח האשפה השכונתי כפי שאמרנו קודם לכן, ולבטח שלא תוכלו להשליך אותם באיזה ואדי קרוב לבית. חוקי הגנת הסביבה אוסרים על כל השלכת פסולת לסביבה ומטילים סנקציות כספיות ואף פליליות כבדות מאוד על כל הפרה של החוק בתחום זה. חברות פינוי מקצועיות מגיעות אליכם כשהן מצוידות בכוח האדם המתאים ובציוד המתאים לפינוי של מוצרים גדולים וכבדים ולפינוי של כל סוג פריטים או פסולת מן הדירה. בנוסף לכך, חברות אלה עובדות על בסיס קבוע עם אתרים מורשים להטמנת פסולת, מפעלי מחזור וגורמים שונים שיכולים לעשות שימוש בתכולה המפונה שלכם ולכן יודעות בדיוק גם כיצד לנהוג עם הפריטים המפונים מדירתכם. אם בכל זאת אתם רוצים לנסות ולעשות זאת בעצמכם, אין שום סיבה שלא תנסו זאת, אך זכרו תמיד שאם אתם לא ממש בעניין, יש לכם את האופציה להזמין גורם מקצועי שיעשה זאת עבורכם.

כמה עולה שירות פינוי דירה מזוהמת?

כמה עולה שירות פינוי דירה מזוהמת? העלות של שירות פינוי דירה יכולה להשתנות מאוד ממקרה למקרה בהתאם למספר פרמטרים מרכזיים. היקף התכולה והפריטים שאותם יש לפנות

העלות של שירות פינוי דירה יכולה להשתנות מאוד ממקרה למקרה בהתאם למספר פרמטרים מרכזיים. היקף התכולה והפריטים שאותם יש לפנות, מצבם של הפריטים, הקומה בה ממוקמת הדירה, הנגישות לדירה, קיומה או קיומה של מעלית בבניין, משקל וגודל הפריטים וכן הלאה – כל אלה יכולים להשפיע על העלות הכוללת של שירות פינוי דירה. במקרה של פינוי דירה מזוהמת, מדובר אמנם בדרך כלל בנטו פסולת, אך התהליך עדיין צריך להתבצע בצורה זהירה, לא בכדי לשמור על הפריטים עצמם, אלא בעיקר בכדי לשמור על קירות המבנה וכמובן על בריאותם וחייהם של המפנים. ככלל, מדובר בשירות שלרוב יכול להיות זול יותר מאשר הובלת דירה, אם כי לא בהכרח. הדברים תלויים מאוד במצב הפריטים ורמת המורכבות של תהליך הפינוי הצפוי. את ההצעה הסופית והמדויקת תוכלו לקבל רק לאחר שגורם מקצועי יבחן את הדירה או לכל הפחות, ישמע מכם מה מצבה וכך יוכל גם להעריך את היקף המאמץ הנדרש כדי להשלים את הפינוי שלה ובהתאם לכך גם את תמחור המשימה. בשורה התחתונה, אם אתם צריכים לפנות דירה מזוהמת, בין שיש לכם זמן לעשות זאת לבד ולבטח אם לא, שירות פינוי דירה מזוהמת הוא אופציה קיימת עבורכם.

אסף
אסף

אנו מבינים את הצורך בגישה מקצועית ואנושית כאחד בפינוי דירות. צוות העובדים שלנו מיומן בתהליך הפינוי, תוך שמירה על רמה גבוהה של אחריות ודייקנות, כדי להבטיח שכל פריט יגיע ליעדו בשלום ובבטחה.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

התקשרו עכשיו
רוצים פרטים נוספים? חייגו!