פינוי דירות נפטרים

פינוי דירות נפטרים יכול להתבצע או באופן עצמאי או על ידי חברה מקצועית לפינוי דירות. פינוי דירות נפטרים אינו תהליך פשוט לקרובי המנוח ולכן, חברה מקצועית חייבת לשמור על רגישות מקסימלית בעת הפינוי ולפני הכל, לשמור על אנושיות. החברות המובילות יכולות להעניק לנו שירותים שונים בתחום הזה, החל מפינוי בתשלום ועד לפינוי כאשר בעל המקצוע משלם לכם. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על פינוי דירות נפטרים באופן מקצועי.

מתי צריך שירות פינוי דירות נפטרים?

פינוי דירות נפטרים יכול להתבצע או באופן עצמאי או על ידי חברה מקצועית לפינוי דירות.

שירות פינוי דירות נפטרים בדרך כלל יהיה סמוך לפטירת המנוח. כאשר אנחנו רוצים שימוש אחר בדירה בשל עיזבון או ירושה, עלינו יהיה לפנות את תכולת הדירה מהר ככל הניתן. מכיוון שמדובר על תהליך שאינו פשוט לקרובי המנוח, יש לרוב צורך בסיוע של חברות פינוי דירות נפטרים. התהליך יכול לקרות במקרים בהם אנחנו רוצים להיפטר מפריטים ללא שימוש, או כאשר אנחנו רוצים להעביר חלק מתכולת הדירה לקרובי המנוח ולתרומות. אנחנו פוגשים לא מעט אנשים אשר דוחים את הקץ, אם יש לכם את האפשרות לעשות זאת, זאת הבחירה שלכם. עם זאת, ברוב המקרים בשל הירושה והעיזבון שהשאיר אחריו המנוח, הזמן שלנו קצוב. חברות לפינוי דירות נפטרים דוגלים במספר של מסלולים, אך מוטב לציין שבחירת החברה היא קריטית. אנחנו רוצים לבחור בחברה בעלת מוניטין וכמובן, חברה אשר אנחנו נוכל ליצור איתה דיאלוג מתחשב ומבין.

על פי מה נקבע המחיר?. פינוי דירות נפטרים אינו תהליך פשוט לקרובי המנוח ולכן, חברה מקצועית חייבת לשמור על רגישות מקסימלית בעת הפינוי ולפני הכל, לשמור על אנושיות.

מחיר פינוי דירות נפטרים נקבע לפי הפרמטרים הבאים:

פינוי מלא – פינוי דירה מלאה אשר כולל בה את הריהוט וחפצים יכול לנוע בטווח של 1,700 ש"ח ועד כ-4,500 ש"ח. יש מקרים בהם גם המחיר יהיה ללא עלות בכלל, על זה נדבר בהמשך. טווח המחירים נקבע על פי הפרמטרים הבאים:

חפצים – ככל שיש יותר חפצים והם יותר גדולים, ככה המחיר עולה. המחיר של פינוי מיטות, מקררים, שולחנות וכד', מייקר את המחיר אותו תשלמו.

נגישות – המחיר משתנה בהתאם לנגישות לדירה של המנוח. אם מדובר על מקום רחוק, ללא חניה או ללא מעלית, המחיר יהיה גבוה יותר. כמו כן, במקרים בהם לא יהיה ניתן להוריד את החפצים דרך הדירה עצמה, המחיר יתייקר. יש מקרים בהם אנחנו יכולים לפנות את הדירה דרך מרפסת או חלון באמצעות מנוף, במקרים האלה המחיר מתייקר.

פינוי חלקי – במקרים מסוימים, אנחנו נרצה לפנות רק חלק מהדירה ואילו חפצים מסוימים נחליט לשמור בדירה. פינוי חלקי משתנה בהתאם לסדר גודל הפינוי. לרוב, פינוי חדר לא ידרוש מחברת הפינוי טרחה גדולה ולכן, המחיר מתחיל מכ-700 ש"ח ומשתנה בהתאם לפרמטרים השונים שכבר ציינו מקודם.

מתי פינוי דירות נפטרים יהיה בחינם?שירות פינוי דירות נפטרים בדרך כלל יהיה סמוך לפטירת המנוח. כאשר אנחנו רוצים שימוש אחר בדירה בשל עיזבון או ירושה, עלינו יהיה לפנות את תכולת הדירה מהר ככל הניתן.

פינוי דירות נפטרים לא תמיד עולה לנו כסף. חברות פינוי רבות מציעות שירותים בחינם תחת תנאים מסוימים. בתור התחלה, יש לקיים פגישה והערכה של מצב הדירה והתכולה שלה. יהיה עליכם לקבוע פגישה על מפנה הדירות, והוא יסרוק את הדירה ויבחן את טיב העסקה בהתאם לתכולה של הדירה. אף בעל מקצוע כמובן לא עובד בחינם, ברגע בו בעל המקצוע רואה שיש בדירה חפצים וריהוט שהוא יכול למכור, הוא יסכים לפנות את הדירה בתמורה לריהוט. יש לנסח חוזה מפורט בו כתוב בדיוק מה שייך למפנה הדירות ועליכם יהיה לחתום על כך.

יש מקרים בהם החפצים שיש בדירה יקרים ואין לכם מה לעשות איתם. בנוסף לפינוי הדירה בחינם, בעל המקצוע יוכל לשלם לכם כדי לקנות את החפצים מכם. לכן, יש לבצע הערכה לפני הגעתו של בעל המקצוע ולבדוק בדיוק את שווי החפצים שיש בדירה. אנחנו לא מדברים דווקא על ספות, מקררים וריהוט כזה, אלא דווקא על תכשיטים ופרטי אספנות שיכולים להימצא בדירה. כמו כן, יש מקרים בהם הספות שיש בדירה מאוד יקרות ולכן, במקרים כאלה אנחנו כן נרצה לבדוק את שווי הספה ולראות האם בעל המקצוע מציע לנו סכום משתלם עבור הפינוי והחפצים.

אתם לא חייבים להיות שם

לאחר חתימה על חוזה, אתם יכולים להיות רגועים מכיוון שאתם לא צריכים להיות נוכחים במקום בעת הפינוי. אנחנו מודעים לכך שמדובר על תהליך שלא פשוט לכל אחד לראות ולכן, החוזה מאפשר לנו להיות רגועים לגבי הפינוי. בעל המקצוע יגיע ויפנה את הריהוט בהתאם למה שסוכם בחוזה. על בעל המקצוע גם לנקות את המקום לאחר שהוא משאיר את הדירה ללא תכולה. את התכולה של הדירה הוא יוכל לקחת לעצמו בהתאם לחוזה, להעביר לתרומה בהתאם לחוזה או לזרוק את תכולת הדירה למקום המיועד לפינוי פסולת או מחזור. אנחנו מצד שני כן ממליצים לכם להיות נוכחים, עד כמה שזה קשה. לעיתים ברגעים האחרונים אנחנו יכולים לשנות את הדעה שלנו לגבי דבר מה שאנו כן היינו מעוניינים לשמור ולא למסור.

אסף
אסף

אנו מבינים את הצורך בגישה מקצועית ואנושית כאחד בפינוי דירות. צוות העובדים שלנו מיומן בתהליך הפינוי, תוך שמירה על רמה גבוהה של אחריות ודייקנות, כדי להבטיח שכל פריט יגיע ליעדו בשלום ובבטחה.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

התקשרו עכשיו
רוצים פרטים נוספים? חייגו!