פינוי דירה לאחר שיפוץ

פינוי דירה לאחר שיפוץשיפוץ דירה הוא פרויקט שלעיתים נדרשות שנים כדי לתכנן אותו ולעיתים מקבלים החלטה אימפולסיבית לעשות אותו כאן ועכשיו. בשני המקרים, שני האלמנטים החשובים לנו ביותר הוא תכנון השיפוץ והתוצאה הסופית שלו. לגבי מה שקורה באמצע אנחנו משקיעים פחות מחשבה וזה כולל גם את השלב שבו השיפוץ כבר הסתיים, אפשר טכנית להיכנס לבית אבל הוא כולו מהפכה ופסולת בניין שצריך לפנות. אם אתם נמצאים בשלב הזה או ממש מתקרבים אליו, אתם רוצים לבחון את האופציה של הזמנת שירות פינוי דירה לאחר שיפוץ כפי שנסביר לכם ממש כאן בשורות הבאות.

 

פינוי דירה לאחר שיפוץ – מה זה בדיוק אומר?

שיפוץ דירה הוא אירוע שמייצר המון פסולת ומהסוג שאנחנו לא רגילים להתעסק איתו – פסולת בניין. אחרי שאחרון המשפצים יצא מהדירה וסגר אחריו את הדלת, הדירה אולי נראית הרבה יותר טוב מבחינה מבנית, אבל היא עדיין לא מוכנה לחזרה לשגרה – בתוך הדירה תמצאו בדרך כלל ערימות של פסולת בניין, שברי זכוכית, עץ ופלסטיק, ברגים ומסמרים זרוקים מכל עבר, כתמי צבע על הרצפה והמון המון אבק. בנוסף לכך, ייתכן שפתאום תסתכלו על הריהוט הישן שלכם עומד שם באמצע ותגיעו להחלטה שלכבוד הדירה המחודשת שלכם, כדאי להזמין גם ריהוט חדש. זה מה שקורה אצל מרבית האנשים שעוברים תהליך שיפוץ דירה וחווים  את תחושת ההתחדשות.

אז מה עושים בשלב הזה? לכם אין זמן לעזוב הכל כדי לנקות את כל הפסולת ולהתמודד עם ערימות הרהיטים שאתם רוצים להיפטר מהם וכאן בדיוק נכנס לתמונה השירות של פינוי דירה לאחר שיפוץ. במסגרת השירות, יגיע אל ביתכם צוות מפנים עם כל הציוד המקצועי הנדרש ופשוט יפנה את כל הפסולת מהדירה שלכם, כולל כל הפריטים השונים שמהם אתם רוצים להיפטר כדי להכין מקום לפריטים חדשים ומעוצבים. אתם לא צריכים לחשוב איך אתם מורידים את המקרר למטה, אתם לא צריכים לחשוב לאן תקחו את הספה הגדולה ואתם לא צריכים לחשוב איפה בדיוק תוכלו להשליך את כל פסולת הבניין והפריטים האחרים, לאור העובדה שלפח האשפה השכונתי אסור להשליך אותם. חברת פינוי מקצועי תגיע אליכם, תדאג לפנות את כל מה שצריך לפנות עד אחרון הפריטים ומשם תדאג החברה עצמה כיצד לנהוג בפריטים השונים.

ומה באמת עושה חברת הפינוי עם הפריטים הללו?

ובכן, אם מדובר בפסולת או בפריטים שונים שאין להם שום שימוש או ערך, הם כולם יועברו להטמנה באתר מורשה להטמנת פסולת. אם ישנם פריטים שאפשר למכור אותם, חברת הפינוי תציע אותם בדרך כלל למכירה בלוחות יד שנייה ואם יש לכם יעד אחר שאתם רוצים להעביר אליו את הפריטים כמו למשל תרומה לארגון כלשהו או לאחסנה זמנית, תוכלו בהחלט לבקש זאת מחברת הפינוי כחלק מהשירות שאתם מזמינים. אבל מה שצריך להטריד אתכם הוא שמייד לאחר שאחרון המפנים יסגור מאחוריו את דלת הדירה שלכם, הדירה הזאת תהיה ריקה לחלוטין ומוכנה לשלב הבא בחייה. מה קורה עם הפריטים לאחר שהם פונו, את זה כבר תשאירו לחברת הפינוי – זה המקצוע שלה.

 

ומה עם ניקיון הדירה לאחר הפינויומה עם ניקיון הדירה לאחר הפינוי?

חברות פינוי רבות אינן עוסקות באף תחום אחר מלבד פינוי דירות ולכן אינן מציעות את האופציה לנקות את הבית לאחר הפינוי. המטרה שלכם מבחינתכם היא להיכנס לדירה כמה שיותר מהר ואין טעם לפנות אותה אם לא מנקים אותה. אז יש לכם שתי אפשרויות: פעם אחת תוכלו להזמין חברת ניקיון שתבצע ניקיון יסודי לדירה שלכם ופעם שניה, תוכלו לבחור חברת פינוי המציעה שירות פינוי דירה לאחר שיפוץ ובנוסף לכך מציעה גם שירותי ערך מוסף כמו ניקיון הדירה לאחר הפינוי. חברות המציעות את השירות הזה עומדות לגמרי בסטנדרטים של חברות הניקיון המובילות ויכולות לבצע עבורכם ניקיון יסודי של הדירה כולל פוליש לרצפה החדשה ואם לא היה מדובר בדירה שרק עכשיו עברה שיפוץ, אז גם תיקונים קטנים ברחבי הדירה לרבות צבע. במילים אחרות, אתם בהחלט יכולים להזמין שירות פינוי דירה לאחר שיפוץ עם ציפייה שלאחר סיום השירות, תוכלו כבר להיכנס לבית המחודש שלכם. אתם רק צריכים לוודא שאתם מזמינים את השירות הזה מהחברה הנכונה, שמציעה לכם את השירותים הנכונים.

וכמה כל זה עולה?

עלות שירות פינוי דירה לאחר שיפוץ ופינוי דירה בכלל יכולה להשתנות מאוד ממקרה למקרה בהתאם למאפייני הפינוי. היקף וכמות הפריטים שיש לפנות, מאפייני הפריטים, המשקל שלהם, הגודל שלהם, רמת המורכבות לשנע אותם, הקומה בה ממוקמת הדירה, היעד שאליו יש לפנות את הפריטים – כל אלה משפיעים על עלות השירות, אם כי לא אתם צריכים לעשות את החישוב, אלא חברת הפינוי עצמה כאשר היא מגיעה לכם את הצעת המחיר. מה שחשוב להבין הוא, שבכל מקרה העלות יכולה להיות אחרת. ממש כמו הובלת דירה במעבר דירה, עלות השירות הכולל תשתנה בהתאם לכמות הפריטים שאתם רוצים להוביל, הקומה בה אתם ממוקמים, המרחק בין הדירות וכן הלאה, וכך גם בשירות פינוי דירה לאחר שיפוץ.

אם תרצו להזמין גם שירותי ערך מוסף כמו ניקיון הדירה ופוליש לרצפה, יהיה עליכם כמובן להוסיף על כך תוספת תשלום, אם כי אתם בהחלט יכולים לצפות לכך שהתוספת הזאת תהיה בדרך כלל קטנה יותר מהעלות הכוללת שהייתם משלמים לחברת ניקיון נפרדת. מהבחינה המקצועית, אין לכם מה לדאוג – חברת פינוי המציעה באופן מוצהר את השירות של פינוי דירה לאחר שיפוץ, עומדת בדרך כלל היטב בסטנדרטים של חברות הניקיון הגדולות והמובילות, כך שגם בתחום הזה תוכלו לקבל מענה מלא לצרכים שלכם לקראת הכניסה לדירה החדשה.

פינוי דירה לאחר שיפוץ
אסף
אסף

אנו מבינים את הצורך בגישה מקצועית ואנושית כאחד בפינוי דירות. צוות העובדים שלנו מיומן בתהליך הפינוי, תוך שמירה על רמה גבוהה של אחריות ודייקנות, כדי להבטיח שכל פריט יגיע ליעדו בשלום ובבטחה.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

התקשרו עכשיו
רוצים פרטים נוספים? חייגו!