צוות פינוי דירה

הובלת דירה הוא שירות שאנו מזמינים כאשר המטרה שלנו היא להעביר את תכולת הדירה שבבעלותנו מדירה אחת לדירה אחרת, אבל מה עושים כשאין לנו כל צורך בתכולה הזאת ואנחנו רוצים פשוט להיפטר ממנה? בדיוק במקרים האלה תוכלו להזמין צוות פינוי דירה, שיפנה את הדירה מכל החפצים ואף יבצע ניקיון יסודי וגם צביעה של הדירה על פי בחירתכם. ייתכן שמעולם לא שמעתם על האפשרות הזאת, אבל כעת אתם יודעים שהיא קיימת ואם מה שמטריד אתכם זה איך להיפטר מכל החפצים שממלאים את דירתכם, יש מי שיעשה זאת עבורכם.

 

למי מתאים השירות של פינוי דירה?בדיוק במקרים האלה תוכלו להזמין צוות פינוי דירה, שיפנה את הדירה מכל החפצים ואף יבצע ניקיון יסודי וגם צביעה של הדירה על פי בחירתכם.

האפשרות להזמין צוות פינוי דירה לצורך פינוי הדירה מכל תכולתה יכולה להיות מאוד אטרקטיבית במצבים מסוימים, אבל מה הם בעצם המצבים הללו? ובכן, פינוי דירה הוא שירות שניתן להזמין בסיטואציות חיים שונות ורק כדי לסבר את האוזן, הנה כמה סיטואציות קלאסיות כאלה: אתם טסים לחו"ל לשליחות או לטיול ארוך ורוצים לאחסן את כל תכולת הדירה באחסנה זמנית כדי לסאבלט את הדירה. אולי קיבלתם דירה בירושה ואחרי שאספתם ממנה את כל הפריטים החשובים לכם, אתם רוצים להיפטר מכל התכולה האחרת כדי להשכיר את הדירה או להעמיד אותה למכירה. אפשרות נוספת היא פינוי דירה של אגרן כפייתי, המקבל טיפול בבעיה וכחלק מהטיפול יש צורך לפנות את כל הפסולת שאסף בביתו. אולי הזמנתם ריהוט חדש לכל חדרי הבית ואתם ואין לכם זמן להתעסק במכירת הריהוט הישן בלוחות יד שניה. גם במקרה הזה, תוכלו להזמין צוות פינוי דירה שיפנה את הריהוט הישן ויכין את הדירה לקראת קבלת הריהוט החדש. ככלל, בכל סיטואציה שאתם רוצים לפנות את תכולת הדירה, בין שאת כל התכולה ובין שרק באופן חלקי, תוכלו לעשות זאת באמצעות שירות פינוי דירה.

מה קורה עם החפצים המפונים מהדירה?האפשרות להזמין צוות פינוי דירה לצורך פינוי הדירה מכל תכולתה יכולה להיות מאוד אטרקטיבית במצבים מסוימים, אבל מה הם בעצם המצבים הללו?

את החפצים שמפנה צוות פינוי דירה מן הדירה שלכם, לוקח הצוות לרשותו ויכול לעשות בהם כרצונו. מן הסתם, חלק מן החפצים יועברו לאתרי הטמנת פסולת או מרכזי מחזור בעוד חפצים אחרים יכולים להיות מוצעים למכירה בלוחות יד שניה. כן, זה אומר שאם חברת הפינוי תצליח למכור את החפצים הללו בלוחות יד שניה, היא תוכל להפיק רווח מהחפצים שהיא פינתה מדירתכם. יחד עם זאת, מרכיב זה בפעילות העסקית של צוות פינוי דירה הוא קריטי לעצם קיומו של השירות, שכן הוא מאפשר שמירה על רמת רווחיות ראויה. בכל מקרה, חשוב לזכור שיש לכם את כל הזכות והיכולת להציע את הפריטים שלכם למכירה בעצמכם. אם יש לכם את הזמן והאנרגיה להתעסק עם זה, מומלץ בהחלט שתנסו למכור את הפריטים בעצמכם ורק לאחר שהבנתם שכל הפריטים שנותרו בדירה כבר אינם ניתנים למכירה, תוכלו להזמין צוות פינוי דירה לפינוי סופי של הדירה. לחילופין, אם אין לכם את הזמן להתעסק עם מכירת החפצים בלוחות יד שניה, תוכלו להזמין את חברת הפינוי מתוך הבנה שמרגע הפינוי של החפצים, החפצים עוברים למעשה לרשותה של חברת הפינוי והיא יכולה לעשות בהם כרצונה.

האם צוות פינו דירה יכול גם לנקות ולצבוע את הדירה?את החפצים שמפנה צוות פינוי דירה מן הדירה שלכם, לוקח הצוות לרשותו ויכול לעשות בהם כרצונו.

אנשים רבים המבקשים לפנות דירה מתכולתה, עושים זאת כאמור כחלק מהבאת הדירה אל השלב הבא בחייה. כך למשל, כאשר אתם מקבלים דירה בירושה, אתם רוצים לפנות אותה מתכולתה ולהכין אותה לקראת השכרתה או מכירתה. במקרים אלה, תוכלו להזמין צוות פינוי דירה שמציע גם שירותי ערך מוסף כמו ניקיון יסודי וצביעה של הדירה, כך שלאחר סיום השירות, תהיה בידיכם דירה מוכנה לחלוטין לשלב הבא בחייה. שימו לב, שחלק מן החברות לא מציעות כלל שירותי ערך מוסף מהסוג הזה וחלק אחר של חברות עשויות להציע לכם גם מעבר לכך, לרבות פוליש לרצפה, החלפת מתגי חשמל וכן הלאה. יחד עם זאת, אם אתם מתכוונים לשפץ את הדירה באופן יסודי, חברת פינוי דירה לא תוכל לסייע לכם בכך ולשם כך יהיה עליכם לשכור שיפוצניק מקצועי.

מדוע חשוב להזמין חברה מקצועית ומנוסה?תוכלו להזמין צוות פינוי דירה שמציע גם שירותי ערך מוסף כמו ניקיון יסודי וצביעה של הדירה, כך שלאחר סיום השירות, תהיה בידיכם דירה מוכנה לחלוטין לשלב הבא בחייה.

מן הסתם, אם המטרה שלכם היא להיפטר מתכולת הדירה, לא אמור להיות אכפת לכם עד כמה מקצועית החברה וכמה מוניטין יש לה בשוק, אלא שהאמת לא יכולה להיות יותר רחוקה מכך. מדוע? ובכן, התהליך של פינוי דירה יכול להיות תהליך מאוד מלכלך וגם לייצר נזקים למבנה ממנו מפונה התכולה. כך למשל, אם אתם מפנים דירה בבית משותף, פינוי רשלני יכול לגרום נזקים לקירות הדירה, דלתות הדירה, מעלית הבניין, קירות חדר המדרגות בבניין וכן הלאה. בתום התהליך אתם עשויים לגלות שגם נותר שובל של פסולת מהדירה שלכם לכיוון רכב התובלה שבאמצעותו פונתה תכולת הדירה ואת כל זה אתם ממש לא רוצים לחוות. צוות פינוי דירה מקצועי יוודא שתהליך הפינוי מבוצע על פי סטנדרטים גבוהים של שירות, תוך אחריות מלאה לאינטרסים של הלקוח גם מול הדירה עצמה וגם מול השכנים.

סיבה חשובה נוספת להזמנת צוות פינוי דירה מקצועי בלבד קשורה לאופן בו מטפלת חברת הפינוי בחפצים לאחר פינויים. ככלל, את מרבית החפצים שמפנים בדרך כלל במסגרת שירות פינוי דירה, אסור להשליך לפח האשפה השכונתי על פי החוק. המדובר בחפצים גדולים וכבדים שאותם אוסרת הרשות המקומית להשליך לפח האשפה השכונתי. על השלכת החפצים בשטח פתוח אין בכלל מה לדבר – המדובר בעבירה סביבתית חמורה ובצדה קנסות גבוהים במיוחד. כדי לוודא שחברת הפינוי שאתם מזמינים לא תשליך את תכולת הדירה שלכם בניגוד לחוק כאמור, חשוב ומומלץ לבחור תמיד צוות פינוי דירה מקצועי, מנוסה ובעל אחריות מקצועית.

אסף
אסף

אנו מבינים את הצורך בגישה מקצועית ואנושית כאחד בפינוי דירות. צוות העובדים שלנו מיומן בתהליך הפינוי, תוך שמירה על רמה גבוהה של אחריות ודייקנות, כדי להבטיח שכל פריט יגיע ליעדו בשלום ובבטחה.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

התקשרו עכשיו
רוצים פרטים נוספים? חייגו!