פינוי תכולת דירה לתרומה

פינוי תכולת דירה לתרומהיש אנשים שמרגישים שאף פעם אין להם שום דבר לתת לאחרים ויש אחרים שלא מחפשים את ההזדמנות לתת ולתת. אבל רובנו נמצאים אי שם באמצע, שומרים על מה שחשוב לנו ומה שאין לנו מספיק ממנו ומשתדלים לתת מה שאפשר למי שבאמת צריך. פינוי תכולת דירה לתרומה למשל, הוא מעשה שרבים מאיתנו היו עושים לו היינו יודעים איך עושים את זה. בשורות הבאות נספר לכם על התהליך הזה של פינוי תכולת דירה והעברת התכולה לתרומה לכל ארגון ולכל יעד נבחר.

 

פינוי תכולת דירה – שירות שאולי אתם כלל לא מכירים

לפני הכל, נספר לכם שפינוי דירה הוא שירות שכיח מאוד. אמנם לא מדובר בהובלת דירה במסגרתה מעבירים את התכולה מדירה אחת לדירה אחרת, אבל כן מדובר במהלך של פינוי כל או חלק מהתכולה בדירה והעברתה ליעד אחר. במקרים רבים, פינוי דירה מסתיים באתר להטמנת פסולת, אך במקרים רבים אחרים גם במרכזי מחזור, בלוחות יד שניה או ביעדי תרומה מגוונים.

מה זה פינוי תכולת דירה לתרומה ומי צריך את זה?

אם יש לכם דירה ובתוכה ישנה תכולה שאתם לא ממש צריכים, יש לכם כמה דרכים לפעול בהן. פעם אחת, תוכלו פשוט להשליך את הפרטים בפח האשפה השכונתי, בהנחה שלא מדובר בחפצים גדולים שאותם אסור להשליך בפח השכונתי. פעם שנייה, תוכלו להציע את הפריטים למכירה בלוחות יד שניה כדי "להיפטר" מהם ובאותה הזדמנות גם להרוויח עבורם מעט כסף. פעם שלישית, תוכלו להזמין שירות פינוי דירה כדי לפנות את כל התכולה שאתם לא צריכים, גם את פריטי התכולה שלא הצלחתם למכור ואת אלו שאי אפשר להשליך לפח האשפה השכונתי ואת אלה שאף אחד אחר לא רוצה לקבל. במסגרת השירות, תוכלו לפנות את התכולה לכל יעד שתבחרו או להשאיר לחברת הפינוי להתמודד עימה. בין היתר, תוכלו להחליט לבצע פינוי תכולת דירה לתרומה ולדעת שהתכולה שאתם כבר לא צריכים, במקום להגיע לפח האשפה, תגיע לידיים שזקוקות לה.

 

מה עושה חברת הפינוי עם התכולה שלכםמה עושה חברת הפינוי עם התכולה שלכם?

הטיפול בתכולה המפונה שלכם על ידי חברת הפינוי, תלוי מאוד במטרה שאתם מגדירים עבורה, אם אתם מגדירים. במידה ואין לכם שום עניין בנעשה בתכולה שלכם לאחר פינויה, וכל מה שחשוב לכם זה פשוט להוציא אותה מהדירה, סביר להניח שחלק מן התכולה תגיע לאתר פסולת וחלקה האחר יוצע למכירה בלוחות יד שניה על ידי חברת הפינוי. לעומת זאת, אם אתם מזמינים שירות פינוי תכולת דירה לתרומה, אתם למעשה מגדירים לחברת הפינוי מה עליה לעשות עם התכולה המפונה. מבחינתכם מדובר בפינוי של הדירה, אבל בפועל מדובר בהעברה לתרומה. חברת הפינוי תיקח את התכולה שלכם ותעביר אותה לכל יעד תרומה שתגדירו לה.

במקרים רבים, לא כל התכולה תתאים להעברה לתרומה אלא רק חלקה. במקרים אלו תוכלו להגדיר לחברת הפינוי מה בדיוק חשוב לכם שיגיע לתרומה ומה יכולה חברת הפינוי לקחת לעצמה ולטפל בו בכל דרך אחרת שהיא רואה לנכון. לרוב, אנשים דואגים לתאם את התרומה עם ארגון היעד, כך שברור מראש מה עובר לתרומה ומה פשוט מפונה מן הבית. בכל מקרה, מבחינתכם, מדובר במהלך שייקח אתכם אל המטרה שלכם וישאיר את הדירה שלכם ריקה.

האם זה עולה כסף?

התשובה היא בוודאי כן. המדובר בשירות שדורש זמן עבודה, צוות עובדים, רכב תובלה ולעיתים תשלום אגרות, למשל לצורך הטמנת פסולת באתר מורשה להטמנת פסולת. אם כל המטרה שלכם היא לא לפנות את הדירה אלא להעביר את התכולה שלה לתרומה, יהיה עליכם לקחת בחשבון שזה יהיה כרוך גם בכסף לתשלום עבור השירות. במרבית המקרים, מדובר במצבים בהם אנחנו פשוט רוצים לפנות את הדירה בלאו הכי ובאותה הזדמנות אנחנו מעדיפים להעביר את התכולה למטרה טובה ולא להשליך אותה סתם לפסולת. במקרה כזה, אין הבדל משמעותי, אם בכלל, בעלות השירות ביחס לפינוי דירה רגיל שבו אתם לא מנחים את חברת הפינוי כיצד עליה לנהוג בתכולה.

לגבי עלות השירות של פינוי תכולת דירה לתרומה, עלות זו יכולה להשתנות מאוד בהתאם לשורה של פרמטרים כמו היקף התכולה וכמות הפריטים שיש לפנות, מאפייני התכולה, גודל הפריטים, המשקל שלהם, הקומה ממנה יש לפנות אותם, מורכבות הפינוי, היעד אליו רוצים להעביר את התכולה או אולי אפילו מספר יעדים וכן הלאה. כל אלה יכולים להשפיע מאוד על העלות. כך למשל, פינוי של מכונת כביסה או ארון מדירת קרקע יכול להסתכם בלא יותר מכמה מאות שקלים. פינוי של תכולה מלאה מקומה גבוהה בבית משותף, לעומת זאת, יכול להיות יקר יותר ולהגיע לאלפי שקלים רבים.

 

האם חשוב מיהי החברה המפנה?

התשובה היא בהחלט כן. שירות פינוי תכולת דירה לתרומה עשוי להישמע כמו שירות לוגיסטי פשוט שכל אדם פיזי יודע לבצע. בפועל, הדברים יכולים להיות מאוד מורכבים ואף מסוכנים, הן לנפש והן לרכוש. במהלך הפינוי יכול להיגרם המון נזק לקירות המבנה, לדלתות, למעלית, לקירות חדר המדרגות וכן הלאה. פינוי של פריטים כבדים יכול אף לייצר סיכונים לנפש. כמו כן, ישנם מצבים בהם נדרש ציוד מיוחד לרבות מנופים ובמות הרמה, מה שלא עומד לרשות מרבית חברות הפינוי הפעילות בשוק. על כן, אתם בהחלט רוצים לבחור את חברת הפינוי המתאימה למשימה ובמיוחד לאור העובדה כי מדובר בשירות מאוד ייחודי של פינוי תכולת דירה לתרומה, הדורש רמה גבוהה של אחריות, רצינות ומסירות לתהליך. למרבה הצער, לא כל חברות הפינוי יודעות לעמוד בסטנדרטים הללו ויהיה עליכם לבחור נכון גם מי מפנה ולא רק למי מפנה. 

פינוי תכולת דירה לתרומה
אסף
אסף

אנו מבינים את הצורך בגישה מקצועית ואנושית כאחד בפינוי דירות. צוות העובדים שלנו מיומן בתהליך הפינוי, תוך שמירה על רמה גבוהה של אחריות ודייקנות, כדי להבטיח שכל פריט יגיע ליעדו בשלום ובבטחה.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

התקשרו עכשיו
רוצים פרטים נוספים? חייגו!