שירותי ניקוי דירה – לפני או אחרי ההובלה?

יש לא מעט אירועים בחיינו שאנו זוכרים, אירועים משני חיים. אחד מהם הוא מעבר דירה, שחלק מאתנו חווה אפילו מספר פעמים. יש משהו מרגש מאד בלעבור לדירה חדשה, ובמקביל גם משהו קצת מפחיד ולא נודע. לצד כל אלה, יש גם שלל של משימות שאתן צריך להתמודד, ביניהן האריזה וההובלה.

כדי ליהנות מבית נעים, שמוכן למגורים, חשוב לדאוג להזמין שירותי ניקיון דירות, האחראיים על ניקיונה של הדירה, על כל חדריה ופינותיה. שירותים אלה כוללים שימוש בכל הציוד הנדרש וכל חומרי הניקיון הרלוונטיים, המסייעים בסילוק האבק, הלכלוך והכתמים הלא רצויים. את שירותי הניקיון אפשר להזמין לפני ההובלה, רגע לפני שנכנסים בפועל לדירה עצמה, או אחרי ההובלה, לאחר שהובלנו את כל הארגזים והרהיטים אליה. מה כדאי לעשות? להזמין שירותי ניקיון לפני או אחרי ההובלה?

מדוע כדאי לפני ההובלה?

עוברים בקרוב לבית חדש? הזמנתם הובלה? אם כן, כדאי לכם לשקול גם הזמנה של שירותי ניקיון דירה חדשה מקבלן לפני הכניסה, כלומר – לפני שמבצעים את ההובלה עצמה. מדוע? הסיבות לכך רבות. אם אתם מתעדים להיכנס, למשל, לבית חדש או לבית שעבר שיפוץ, הרי שתמצאו אותו מלא באבק, בלכלוך רב וגם בכתמים שלא פשוט להסיר אותם.

אם אתם מכניסים לבית כזה את הרהיטים שלכם וגם את כל הקרטונים, הם יתלכלכו ויכולים אפילו לצבור אבק וריחות לא נעימים. בנוסף, כדי ליהנות מאיכות גבוהה של ניקיון, כדאי להשאיר את הרצפה ואת כל החדרים פנויים מרהיטים ומקרטונים, שעשויים להסתיר כתמים או לכלוך וגם להקשות על צוות הניקיון לנוע בחופשיות במקום.

מדוע כדאי אחרי ההובלה?

יש לא מעט יתרונות בהזמנת שירותי ניקיון דירות לאחר ההובלה, כאשר אתם וכל הציוד שלכם כבר שם. ההובלה עצמה מלווה בלכלוך רב, שמשאירים מאחוריהם, לא אחת, המובילים. הרצפה, בעיקר, היא זו שסופגת את הלכלוך הזה, שכדאי מאד לדאוג לנקות אותו כהלכה.

יתרון נוסף הוא השקט. עכשיו, כשהסתיים שלב ההובלה ואתם וכל הציוד והקרטונים שלכם בבית החדש, אתם יכולים להתפנות כראוי למשימה הבאה – ניקיון דירות. כשאתם כבר שם תוכלו גם להשגיח על צוות הניקיון ולוודא שכל הלכלוך שנותר לאחר ההובלה, נעלם.

אז, מה מחליטים? 

ניתן לראות שיש יתרונות רבים לניקיון הדירה לפני ההובלה, ויש גם לא מעט יתרונות לניקיונה לאחר ההובלה. כל אחת מהאפשרויות האלו היא טובה ובסופו של דבר ההחלטה במה לבחור תלויה בכם ובצרכים שלכם. אם יש לכם כמות גדולה מאד של ציוד ורהיטים, ייתכן ויהיה כדאי לכם להזמין שירותי ניקיון דירות לפני המעבר, וגם כאשר מדובר בדירה חדשה מהקבלן או דירה שעברה שיפוץ.

מקסימום, לאחר ההובלה, תוכלו אתם בעצמכם לנקות שוב, אך הפעם לא תצטרכו לעשות זאת בצורה יסודית, כפי שנעשתה קודם לכם. אם מדובר בדירה יד שנייה והציוד הוא מועט יחסית, אפשר להסתפק בניקיון לאחר ההובלה. בכל מקרה, שיהיה לכם מעבר נעים והמון בהצלחה!

 

אסף
אסף

אנו מבינים את הצורך בגישה מקצועית ואנושית כאחד בפינוי דירות. צוות העובדים שלנו מיומן בתהליך הפינוי, תוך שמירה על רמה גבוהה של אחריות ודייקנות, כדי להבטיח שכל פריט יגיע ליעדו בשלום ובבטחה.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

התקשרו עכשיו
רוצים פרטים נוספים? חייגו!