קניית זהב ישן

יש לכם פריטי זהב ישנים שאתם מעוניינים למכור? בישראל פועלים גופים גדולים הסוחרים בזהב, אלא שהגישה לגופים האלה היא מוגבלת למדי עבור הציבור הרחב. אם אתם רוצים למכור את הזהב שלכם לכל אחד מן הגופים הללו, עליכם לעבור דרך סוחר שמשמש כמעין מתווך ביניכם ובין הגורם הבא שיקנה את הזהב. אז איך מוצאים מישהו שמתעסק בתחום של קניית זהב ישן? מה חשוב לדעת לפני שאתם סוגרים עסקה על מכירת זהב? מה עושים עם הזהב הזה שאתם מוכרים הלאה? את כל התשובות לכל השאלות, תוכלו למצוא ממש כאן בשורות הבאות.

קניית זהב ישן – עניין של משקל ומידת טוהראם אתם רוצים למכור את הזהב שלכם לכל אחד מן הגופים הללו, עליכם לעבור דרך סוחר שמשמש כמעין מתווך ביניכם ובין הגורם הבא שיקנה את הזהב. אז איך מוצאים מישהו שמתעסק בתחום של קניית זהב ישן

מן הסתם, כבר שמעתם בעבר את המונח קראט, אלא שלא בטוח שאתם לגמרי מבינים מה זה אומר. אז זהב היא מתכת אצילה ויקרה, ממנה נהוג לייצר תכשיטים וחפצי נוי שונים. את התכשיטים הללו ניתן לייצר מזהב טהור לגמרי או מזהב המשולב עם סגסוגת של מתכות נוספות. כאשר אתם קונים תכשיט מזהב טהור, אתם קונים תכשיט זהב 24 קראט. 24 קראט היא מידת הטוהר המקסימלית ומשמעותה היא שמדובר בזהב טהור לחלוטין. כאשר אתם קונים תכשיט זהב 12 קראט, זה אומר שהתכשיט עשוי מזהב המהווה מחצית ממסת החומר שלו ומסגסוגת של מתכות נוספות המהוות את מחצית החומר השנייה. על פי החוק במדינת ישראל, 9 קראט היא מידת הטוהר המינימלית לכל מוצר זהב. כל מידת טוהר נמוכה מזו, גורעת את האפשרות להגדיר את המוצר כמוצר זהב.

כדי להבטיח שאתם מוכרים את הזהב שלכם במחיר הראוי, לפני שאתם מזמינים גורם מקצועי המתמחה בתחום של קניית זהב ישן, מומלץ מאוד לערוך רשימת מצאי של כל פריטי הזהב שלכם ולפרט עבור כל אחד מהם את המשקל שלו ואת מידת הטוהר שלו. את המשקל תוכלו למצוא פשוט על ידי שקילה של הפריט (אם כי עליכם לקחת בחשבון ולגרוע את המשקל של אלמנטים שונים המוצמדים לזהב, כמו למשל אבני חן, מתכות אחרות וכן הלאה). את מידת הקראט תוכלו לגלות באמצעות חותמת המוטבעת על גבי הפריט. כל פריט זהב חייב לכלול חותמת המתארת את מידת הקראט שלו. כעת, כשיש לכם את רשימת המצאי שלכם, תוכלו לגשת לביזנס.

מי קונה זהב ישן וכמה משלמים?קניית זהב ישן – עניין של משקל ומידת טוהר מן הסתם, כבר שמעתם בעבר את המונח קראט, אלא שלא בטוח שאתם לגמרי מבינים מה זה אומר

כעת, הגיע השלב לאתר סוחר המתמחה בתחום של קניית זהב ישן. רק נאמר שלמילה 'ישן' אין כאן כל משמעות. גילו של הזהב אינו קשור בשום צורה ודרך לערכו וערכו של זהב בן 100 שנה זהה לחלוטין לערכו של זהב בן שנה אחת. מה שחשוב הוא משקל הזהב והקראט שלו. בחיפוש אחר סוחר זהב מתאים, אתם עשויים לגלות שהמחיר המוצע לכם עבור הזהב הישן שלכם נמוך משמעותית ממחיר הזהב בשוק. מחיר השוק לזהב נקבע בשוק עולמי חופשי והוא משתנה בכל דקה. נכון לרגע כתיבת שורות אלה עומד מחיר הזהב העולמי על 1932$ לאונקיית זהב והוא יכול להשתנות כבר בדקה הבאה. אם נתרגם את מחיר השוק למונחים שאפשר לעבוד איתם, אז המחיר לזהב 24 קראט במשקל גרם אחד יכול לנוע בין 197 שקלים ועד 221 שקלים נכון לרגע זה. אלא שבעסקת קניית זהב ישן, סביר להניח שיוצע לכם מחיר נמוך הרבה יותר. מדוע? מכיוון שהסוחר שקונה מכם את הזהב, עושה זאת על מנת שיוכל למכור אותו הלאה ברווח. ממש כמו סוחר מכוניות שרוכש מכוניות בזול כדי למכור אותם במחיר השוק שלהן, גם שוק הזהב פועל בצורה דומה.

אם כך, מדוע בכלל להיעזר בסוחר זהב? ובכן, מכיוון שעבור אדם מן השורה, עסקת קניית זהב ישן יכולה להתרחש אך ורק מול סוחר כזה המשמש כמתווך בינכם ובין גופים גדולים יותר. אלמלא הסוחר, לא תוכלו כלל למכור את הזהב שברשותכם ולכן נכון לראות את מחיר החסר שאתם מקבלים כמעין עמלה על התיווך בעסקה. מרגע שהבנתם את זה, כל שאתם צריכים לעשות הוא לחפש באינטרנט סוחרי זהב ותוכלו לגלות שיש מאות כאלה בישראל.

איך תבחרו את הסוחר הנכון?מכיוון שעבור אדם מן השורה, עסקת קניית זהב ישן יכולה להתרחש אך ורק מול סוחר כזה המשמש כמתווך בינכם ובין גופים גדולים יותר

למצוא סוחר זהב שמציע שירות קניית זהב ישן זאת לא הבעיה. הבעיה היא למצוא את הסוחר שישלם לכם את המחיר הטוב ביותר וההוגן ביותר. לגבי מידת ההוגנות, אתם לא רוצים לסמוך על אף אחד ולכן המלצנו לכם קודם לכן, להכין רשימת מצאי של פריטי הזהב שלכם עם נתוני משקל וקראט. כך, כאשר תשבו מול סוחר הזהב, תוכלו לקבל פירוט מלא על האופן בו הוא מתמחר כל פריט וגם לאמת את תהליך התמחור הזה בעצמכם. לגבי המחיר הטוב ביותר, מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט מאוד השוואת מחירים. צרו קשר עם מספר סוחרים ובקשו מהם הצעת מחיר. הצעת המחיר תינתן לכם בדרך כלל עבור כל גרם זהב במידת טוהר 24 קראט. סוחרים מסוימים יפרטו את המחיר לכל רמת קראט בנפרד, אבל גם אם לא, החישוב הוא מאוד פשוט. אם למשל עבור גרם זהב 24 קראט מוצעים לכם 100 שקלים, אז עבור גרם זהב 12 קראט, המחיר צריך להיות בדיוק חצי, קרי 50 שקלים ועבור גרם זהב 18 קראט הוא צריך להיות שלושת רבעי, קרי 75 שקלים.

בבדיקה פשוטה תוכלו לגלות שפערי המחירים בין הסוחרים השונים יכולים להיות משמעותיים, אז תמיד לפני שאתם מזמינים סוחר לצורך קניית זהב ישן, מומלץ מאוד קודם כל להכין את רשימת המצאי המפורטת שלכם ולאחר מכן לבקש מספר הצעות מחיר ממספר סוחרים שונים, כדי להבטיח שאתם מקבלים את התמורה הראויה עבור הזהב הישן שלכם.

אסף
אסף

אנו מבינים את הצורך בגישה מקצועית ואנושית כאחד בפינוי דירות. צוות העובדים שלנו מיומן בתהליך הפינוי, תוך שמירה על רמה גבוהה של אחריות ודייקנות, כדי להבטיח שכל פריט יגיע ליעדו בשלום ובבטחה.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

התקשרו עכשיו
רוצים פרטים נוספים? חייגו!