מפנה תכולת דירה

מפנה תכולת דירהישנם מקרים רבים הנובעים מסיבות שונות ומצריכים לפנות תכולה של דירה. אלו יכולות להיות סיבות כמו מעבר דירה, אדם שנפטר, העברת חפצים לתרומה ועוד. במאמר הבא נרחיב על מפנה תכולת דירה ועל הסיבות הנפוצות ביותר לכך. 

 

מפנה תכולת דירה במעבר דירה

כאשר עוברים דירה, עושים סדר בתכולת הדירה ובדרך כלל מוצאים חפצים רבים מיותרים או שאינם נדרשים לקראת המעבר לדירה חדשה. במצב כזה מזמינים שירות פינוי תכולת דירה לכל החפצים שאנו לא מעוניינים לקחת לדירה החדשה. הדבר רלוונטי במיוחד במעבר למדינה אחרת, מאחר ובדרך כלל לא נוביל את כל הדירה הקודמת למדינה החדשה ולכן יש להיעזר בפינוי תכולה דירה. 

מפנה תכולת דירה של נפטרים

כאשר אדם נפטר יש לפנות את תכולת הדירה שלו. גם במצב בו אדם מקבל את הדירה בירושה, ברוב המקרים הוא לא ירצה לשמור את כל החפצים שהיו בדירה. בדרך כלל נשמרים מעט חפצים להם יש ערך סנטימנטלי עבור היורש ואת שאר החפצים יש לפנות. במקרה כזה מזמינים שירותי פינוי תכולת דירה לפינוי החפצים המיותרים. יש לקחת בחשבון כי בעת פינוי תכולת דירה של נפטרים יכולים להיות חפצים רבים רעועים או עם חלודה, שכן הם נמצאים שנים רבות בדירה והקירות יכולים להיות בעלי עובש וטחב. כמו כן במקרים רבים פינוי תכולת דירה של נפטרים יכולה להיות בעל נטל רגשי כבד עבור היורשים או עבור הקרובים לנפטר. לכן מומלץ להיעזר באנשי מקצוע. 

 

מפנה תכולת דירה ישנה

קניתם דירה ישנה? צריכים לפנות דירה ישנה? במקרים רבים בעל הדירה הקודם לא מפנה את תכולת הדירה ובעלי הדירה החדשים צריכים לדאוג לשירותי פינוי תכולת הדירות הישנות. לרוב מדובר בדירה ישנה ומוזנחת כך שבעל הדירה החדש יצטרך לדאוג גם לניקוי הדירה לפני הכניסה אליה. שימו לב שישנם מקרים בהם מדובר בדירה נטושה. דירות נטושות יכולות להיות מסוכנות למגורים ועם בעיות תברואתיות שונות ולכן יש לטפל בהן כנדרש.

 

מפנה תכולת דירה של אגרנים כפייתיים

קיימת תופעה די נרחבת הנקראת אגרנות כפייתית. אגרנים כפייתיים למעשה אוספים ואוגרים חפצים רבים בדירות שלהם. ברוב המקרים דירות של אגרנים כפייתיים יהיו מלאות עד אפס מקום. בדירות כאלה יש צורך בשירותי פינוי תכולת דירה על מנת לפנות את כל החפצים המיותרים. כמו כן יש לאתר חפצים שיכולים להוות סכנה בריאותית ולסדר את הדירה בצורה שתהיה ראויה למגורים. פינוי תכולת דירה של אגרנים כפייתיים הוא תהליך מורכב מאוד המצריך שיתוף פעולה עם האגרן וכבוד מצד מפני הדירה. 

 

מפנה תכולת דירה לתרומה

במקרים רבים בעלי דירות מעוניינים לתרום חפצים שנמצאים במצב טוב כמו מכשירי חשמל, רהיטים וביגוד. בדרך כלל מדובר בדירות נפטרים או בפינוי דירות לקראת מעבר לחו"ל. בדרך כלל המקומות שיקבלו את התרומה יהיו משפחות נזקקות או מבנים ציבוריים כמו בתי חולים, בתי אבות, בתי ילדים. 

מפנה תכולת דירה בחללים שאינם למטרת מגורים

קיימים חללים רבים שאינם משמשים למגורים אלא למטרות אחרות כמו מחסנים המשמשים לאחסון ציוד וכדומה. במקרים רבים, נצברים חפצים רבים בחללים הללו. כאשר החללים מתמלאים צריך להזמין שירות של פינוי תכולת דירה על מנת להמשיך להשתמש בחלל כהלכה. ניתן לראות זאת גם במקלטים של בניינים משותפים בהם פעמים רבות מצטברים חפצים רבים ללא סיבה. 

 

מפנה תכולת דירה בבתי עסק

ישנם עסקים רבים שמפסיקים את פעולתם וצריכים להיעזר בשירותי פינוי תכולת דירה. למעשה זה קורה יותר משחושבים. הנתונים מראים על כ-70% מהעסקים שנסגרים כשנתיים לאחר סגירתם. במקרה כזה יש לפנות את כל תכולתו של בית העסק. בדרך כלל יהיה מדובר בציוד משרדי, אך קיימים מקרים בהם יש לפנות תכולת חנות או מפעל. 

 

חברה מקצועית המפנה תכולת דירהחברה מקצועית המפנה תכולת דירה

יש לקחת בחשבון כפינוי תכולת דירה יכול להיות אתגר מורכב מאוד. כאשר עושים זאת באופן עצמאי הדבר עלול לקחת זמן רב. מהסיבה הזו אנו ממליצים לפנות לחברה מקצועית לפינוי תכולת דירה. כאשר תפנו לחברה מקצועית נציג יגיע לנכס בו יש לבצע פינוי תכולת דירה על מנת להעריך את היקף העבודה, את מטרת הפינוי ולהבין את התוכנית לפינוי. כמו כן תקבלו הצעת מחיר על הפינוי. 

לאחר מכן יגיע שלב המיון והארגון לפני הפינוי בפועל. בשלב זה למעשה ימוינו הפרטים המיועדים לפינוי ויסודרו לפי תוכנית העבודה לפינוי. בזכות תוכנית פינוי מפורטת לא יהיה בלבול בנוגע לחפצים המיועדים לפינוי ולאחרים. כמו כן התוכנית תקבע את היעדים של החפצים השונים ואת האמצעים דרכם יתבצע הפינוי (ציוד טכני, מכולות, מנופים, משאיות וכדומה). 

שימו לב כי קיימות חברות שונות המציעות שירותי שונים לאחר פינוי דירות כמו ניקוי יסודי, צביעה של הקירות, הדברה וכדומה. 

 

מה המחיר של מפנה תכולת דירה?

קשה לענות על השאלה הזו באופן חד משמעי מאחר והיא תלויה בגורמים שונים כמו מורכבות הפינוי, גודל הדירה, כמות החפצים, דרכי גישה אל הדירה, המיקום שלה בתוך מבנה המגורים, היקף הציוד הנדרש לפינוי, המרחק בין הדירה לאתר פסולת והאם הלקוח בחר להוסיף גם שירותים נוספים כמו ניקוי או צביעה. ישנם מקרים בהם חברת הפינוי מוצאת חפצים בעלי ערך כספי שיכולים לכסות על הפינוי וליצור רווח ואז הפינוי יכול להתבצע בחינם. 

יש לקחת בחשבון כי על החברה לקחת על עצמה קנסות כספיים שיוטלו בגין השלכת פסולת במקומות אסורים. כמו כן חשוב מאוד לוודא שקיים סעיף בו החברה מתחייבת לעמוד בלוח הזמנים שנקבע מראש וכי אי עמידה בלוח הזמנים תפחית מהסכום שתדרשו לשלם. 

חשוב לבחור בחברה בעלת ותק המציעה שירותים שונים ויש לה את הציוד הנדרש לביצוע פינוי תכולת דירה. 

מפנה תכולת דירה
אסף
אסף

אנו מבינים את הצורך בגישה מקצועית ואנושית כאחד בפינוי דירות. צוות העובדים שלנו מיומן בתהליך הפינוי, תוך שמירה על רמה גבוהה של אחריות ודייקנות, כדי להבטיח שכל פריט יגיע ליעדו בשלום ובבטחה.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

התקשרו עכשיו
רוצים פרטים נוספים? חייגו!