מעבר דירה – זה לא חייב להיות קשה

מעברי דירה ידועים בתור דבר מלחיץ, שדורשים מאמץ רב וזמן יקר. ובכן, זה לא בהכרח חייב להיות ככה! באמצעות חברה לאריזת דירות המעבר שלכם יכול לעבור בקלות ובצורה חלקה מאי פעם. הנה כל הפרטים החשובים שאתם צריכים לדעת על פינוי דירות באמצעות חברה. 

מה עושה חברה לאריזת דירות?

במקום שאתם תיאלצו לעבור על כל הארון שלכם ועל מגירות מאובקות מפעם, יש אנשים שיכולים לעשות את זה בשבילכם! חברה לאריזה עוזרת לכם לארוז את כל הציוד שלכם כך שהוא יהיה מוכן למעבר לדירה הבאה שלכם. מדובר בשירות שיכול לייעל את המעבר בצורה משמעותית ולהפוך אותו לקל ונוח. 

ניקיון הדירה

כאשר הריהוט נשאר עומד במקום לזמן רב, מצטבר אבק ולכלוך רב. חברה לפינוי דירות תנקה את החדרים בצורה יסודית ותגרום לכך שהם יראו מצוין ומוכנים למסירה. אם יש לכם ריהוט שאתם לא מעוניינים בו או דברים שאתם רוצים לזרוק, חברת הפינוי תעזור לכם להוציא את הרהיטים ותדאג להשאיר את הבית ריק ומצוחצח. 

הכנת הדירה לשיפוץ והתאמות

כדי להתכונן להליכי תמ"א 38 או הליכי שיפוץ והתאמת הבית עבור כיסאות גלגלים, יש צורך ברוב המקרים לפנות את כל הציוד הקיים. בין כל הלחץ של השיפוץ, הלחץ של הסידור והניקיון הוא מעמסה משמעותית. יש דרך להוריד מכם את הלחץ הזה, ולדאוג לכך שמקצוענים יוכלו לעזור לכם להכין את הדירה אל השיפוץ. 

נסו להוריד משקל מיותר מהכתפיים שלכם ולדאוג לכך שיהיו אנשים מסביבכם שמטרתם תהיה לעזור לכם לעשות את הכל על הצד הטוב ביותר. 

מה המחירים של פינוי דירה?

מחיר פינוי הדירה נקבע לפי הגודל שלה, וכמות התכולה שלה. דירה שיש בה הרבה מאוד חפצים תהיה יקרה יותר לפינוי ואריזה מדירה בה יש מעט ריהוט וחפצים, שכן העבודה בדירה כזו היא יותר מסובכת ואורכת זמן רב יותר ולפעמים דורשת יותר עובדים. השטח הכולל של הדירה גם רלוונטי במידה ותרצו גם שירותי ניקיון לאחר האריזה. המחירים יכולים להגיע עד 20,000 ולכן חשוב לתת את הפרטים המלאים על מנת לקבל הצעת מחיר נכונה. 

מה אפשר לעשות עם ריהוט איכותי שאנחנו לא מעוניינים בו

בהרבה מקרים של פינוי דירות, חברת הפינוי תציע לקנות מכם ריהוט שאתם לא זקוקים לו ומעוניינים למכור אותו. זה פתרון מצויין עבור אנשים שלא רוצים להתחיל להתעסק במכירה של הציוד, ומעדיפים לסגור את המכירה במקום אחד ובזמן קצר. כך תוכלו לרוקן את הדירה במהירות ולא להסתבך עם מכירה של ציוד או זריקה של ציוד בעל ערך. זוהי סיטואציה בה כולם יוצאים מורווחים, ולכן שווה לבדוק אותה כאשר אתם יודעים שאתם צריכים לפנות דירה. 

אסף
אסף

אנו מבינים את הצורך בגישה מקצועית ואנושית כאחד בפינוי דירות. צוות העובדים שלנו מיומן בתהליך הפינוי, תוך שמירה על רמה גבוהה של אחריות ודייקנות, כדי להבטיח שכל פריט יגיע ליעדו בשלום ובבטחה.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

התקשרו עכשיו
רוצים פרטים נוספים? חייגו!