פינוי דירה של נפטר

פינוי דירה של נפטר הוא תהליך שלרוב מתבצע בשנה שבה נפטר המנוח, לכן הסיטואציה היא מאוד רגישה. ישנם

דגשים רבים בתהליך פינוי דירה של נפטר ולרוב, התהליך מתבצע על ידי חברה מקצועית המתמחה בסיטואציות

האלה. גם מבחינת קרובים המשפחה של המונח וגם מבחינת חברת הפינוי יש מספר דגשים שצריך לקחת בחשבון.

יש מקרים בהם אתם לא צריכים אפילו לשלם על פינוי הדירה, אלא החברה עושה זאת בתמורה לחפצים שונים

שאתם לא צריכים.

 

פינוי הדירה

פינוי דירה של נפטר הוא תהליך שלרוב מתבצע בשנה שבה נפטר המנוח, לכן הסיטואציה היא מאוד רגישה.

תהליך פינוי הדירה לעיתים מחייב אותנו לעבוד באופן מהיר, אנחנו מעוניינים לעשות בדירה שימוש, אבל ללא כל החפצים שיש שם. איך ניתן באופן כל כך מהיר לעשות שינוי מהותי בבית? המנוח השאיר אחריו כלי ריהוט, בגדים, נעליים, מקררים ואת כל אלה אנחנו אמורים לפנות. התהליך אמנם צריך להיות מהיר, אבל באופן מהיר אנחנו גם יכולים בטעות לעשות בחירות לא נכונות. לשם כך, יש לעבור את התהליך צעד אחר צעד בליווי של אנשי המקצוע.

צעד אחרי צעד בתהליך

תהליך פינוי דירה של נפטר חייב להיות תהליך מאוד מסודר, ככה אתם תוכלו באמת להרגיש שלמים עם כל צעד שעשיתם במבט לאחור. כפי שציינו, מדובר על תהליך מאוד סנטימנטלי ולא רק עבורכם, גם עבור יתר הקרובים, רחוקים וקרובים. עוד לפני שאתם מזמינים חברה לפינוי, יהיה עליכם לקבל החלטות בעצמכם, אילו פריטים אתם בוחרים להשאיר לקרובי המשפחה ואילו פריטים אתם מתכוונים למסור או לזרוק. לכן, חשוב מאוד שיתלוו אליכם חלק מקרובי המשפחה. בתור התחלה, אנחנו נמיין פריטים גדולים לקטנים, לאחר מכן נתחיל למיין ספרים, תכשיטים, וכן הלאה. חשוב לבחור ולשים בצד פריטים אשר יש להם ערך סנטימנטלי ואתם תרצו לשמור אותם. מזכרות כמובן זה חלק בלתי נפרד מתהליך פינוי של של נפטר ולכן, את המזכרות יש לשים בצד. אנחנו לא ממליצים להיפטר מאף מזכרת, בין אם מדובר על תמונה או מכתב כלשהו, לעיתים גם סידור יכול להיות מזכרת. אלו הן מזכרות אשר תוכלו להעביר הלאה לקרובים שלכם, לילדים שלכם והם לשלהם.

 

ברגע בו סיימתם את תהליך המינוי, מה שנותר לכם לעשות הוא ליצור קשר עם חברת פינוי אשר מתמחה בתחום זה. חברה כזאת חייבת

שנם דגשים רבים בתהליך פינוי דירה של נפטר ולרוב, התהליך מתבצע על ידי חברה מקצועית המתמחה בסיטואציות האלה.

להיות חברה בעלת מוניטין מובהק ומוכר, אתם לא רוצים לבחור בחברה שאינה מוכרת מכיוון שמדובר על תהליך מאוד סנטימנטלי ומאוד רגיש. ברגע בו סיימתם את התהליך, לא ניתן להחזיר את הגלגלים אחורה. חברה מקצועית תוכל להעניק לכם שירות בהתאם לשלושה מצבים. המצב הראשון הוא ממש דומה להובלה, אתם יוצרים קשר עם חברה אשר המטרה היחידה שלה הוא לקחת את פריטי הדירה ולזרוק אותם/ לעשות בהם כרצונה. המחיר אותו אתם משלמים עבור שירות זה משתנה בהתאם לסדר גודל הדירה והטרחה הכרוכה. המצב השני הוא כאשר אתם בתמורה לתכולת הדירה לאחר המיון מזמינים פינוי. חברת הפינוי לא גובה מכם כסף, אלא היא זאת שתיקח את הפריטים שאתם בוחרים לזרוק. במקרים אחרים בהם פריטי הדירה בעלי ערך גבוה, חברת הפינוי תהיה מוכנה לקנות מכם את פריטי המנוח בתשלום. בנוסף לכך, הדירה תקזז את התשלום שהיא משלמת לכם בתמורה לטרחת הפינוי.תהליך פינוי דירה של נפטר חייב להיות תהליך מאוד מסודר, ככה אתם תוכלו באמת להרגיש שלמים עם כל צעד שעשיתם במבט לאחור.

שירות אנושי לפני הכל

יש מקרים רבים בהם אנחנו מחפשים את המיומנות של לבעל המקצוע, את רמת המקצועיות שלו והניסיון. במקרה הזה אנחנו רוצים לפני הכל לחפש אנושיות. אנושיות זה דבר שאפשר לבחון כבר בפגישה ראשונה, גם אם זה דרך הטלפון. השירות חייב להיות רגיש ומבין ללא הלקוח. סביר להניח שחברת הפינוי איתה אתם יוצרים קשר כבר עשתה לא מעט פינויים כאלה, אבל מבחינתכם התהליך הוא עולם ומלואו. כל עובדי הפינוי חייבים להיות אנושיים ולהבין שמדובר על סיטואציה בה הם חייבים לפעול ברגישות, תוך כדי שהם מבצעים את העבודה בצורה מקצועית. תוכלו לבקש מאותה חברה שגם תמיין את הפרטים עבורכם, שירות זה נועד עבור אנשים שמתקשים להתקרב לחפצים של המנוח. החברה חייבת לעבוד באופן מסודר, להשאיר את הדירה נקייה אחריהם וכמובן, אתכם מרוצים ושלמים עם התהליך.

 

חברה מקצועית חייבת להיות עם ידע רחב של פינוי יסודי. החברה חייבת להיות אמינה ולדעת אילו דברים ניתן לזרוק ואילו דברים לא, גם אם כבר מיינתם את כל הפריטים עבורם. לעיתים, מתוך עבודה בצורה פזיזה מצד קרובי המנוח, הלקוח יכול בטעות לזרוק חפצים יקרי ערך ואולי גם מסמכים שיכולים להיות רלוונטיים עדיין. את הניירת והמסמכים של המנוח אנחנו ממליצים לשמור בנפרד ולוודא מול עורך דין או רואה חשבון האם ניתן לזרוק את המסמכים האלו. משך זמן השהות בעת פינוי דירה של נפטר לא צריך להיות ארוך מדי, חשוב לבצע את העבודה באופן מקצועי, אך גם באופן מהיר. כאשר לא מדובר על פינוי דירה של נפטר בחינם, המחיר משתנה בהתאם לסדר גודל הדירה.

אסף
אסף

אנו מבינים את הצורך בגישה מקצועית ואנושית כאחד בפינוי דירות. צוות העובדים שלנו מיומן בתהליך הפינוי, תוך שמירה על רמה גבוהה של אחריות ודייקנות, כדי להבטיח שכל פריט יגיע ליעדו בשלום ובבטחה.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

התקשרו עכשיו
רוצים פרטים נוספים? חייגו!