אספנות יד 2

אספנות יד 2 הוא תחום ענק, אנחנו יכולים למצוא תחת אספנות יד 2 מאות פריטים, החל מרכבים ועד למטבעות. יש חובבי אספנות רבים אשר יהיו מוכנים להשקיע הרבה מאוד כסף עבור פריטים שיושבים אצלכם בבית ללא מעש. בדרך כלל, אנחנו פוגשים את אותם מוצרים בביתנו כאשר אנחנו עומדים לפני פינוי דירה. לפני שאתם מחליטים לזרוק לפח את כל מה שיש לכם בבית ולהתחדש, כדאי שתבינו מה משתלם לזרוק ומה משתלם למכור.

 

מהם פריטי אספנות?אספנות יד 2 הוא תחום ענק, אנחנו יכולים למצוא תחת אספנות יד 2 מאות פריטים, החל מרכבים ועד למטבעות.

פריטי אספנות יהיו יותר פופולריים בבתים ישנים, לדוגמא כאשר אנחנו רוצים לפנות את הדירה של סבתא. יש לא מעט פריטים ישנים שיש להם ערך (ויש גם כאלה שלא). פריטי אספנות נקבעים בעיקר לפי נדירות המוצר. זה יכול להתחיל ממטבע שאתם מוצאים בבית ולמעשה לא יודעים האם הוא פריט אספנות או לא. תוכלו במבט ראשוני לראות את המצב של המטבע או כל פריט אחר, לבדוק האם הוא במצב טוב ולבדוק היכן יוצר. באמצעות הבדיקה הזאת תוכלו גם לראות את הכמות שיצרה החברה לאותו פריט וזה יכול להיות נתון משמעותי לערך הפריט.

פריטי אספנות לרוב מוכרים לנו כרכבים, אבל יכול להיות שגם הספה בבית שלכם היא פריט אספנות. הדרך הטובה ביותר לקבל אומדן לגבי שווי החפצים שלנו היא באמצעות חברה מקצועית אשר יכולה להעריך האם מדובר על פריט אספנות או לא. נוכל להעמיד את המוצר שלנו תחת אספנות יד 2 כדי לבדוק האם יש ביקוש בכלל לאותו מוצר, או שנוכל למכור את הפריטים שלנו לחברות פינוי. בין אם אתם קונים אספנות יד 2 ובין אם אתם מוכרים, יש מספר דברים שאתם רוצים לבדוק כדי לוודא את טיב העסקה:

תקציב – מה התקציב שלכם שאתם מוכנים להשקיע עבור פריטי אספנות יד 2? לא כל פריט אספנות יהיה יקר בהכרח, אך עם השניםנוכל להעמיד את המוצר שלנו תחת אספנות יד 2 כדי לבדוק האם יש ביקוש בכלל לאותו מוצר, או שנוכל למכור את הפריטים שלנו לחברות פינוי. השווי שלו יכול לעלות. כאשר מדובר על רכבי אספנות יד 2, אנחנו יכולים לראות שיש עסקאות משתלמות בפחות מ-25,000 ש"ח. כאשר מדובר על מטבעות, ספות וכיוצא בזה, המחירים יכולים להגיע מכמה מאות לעד כמה אלפי שקלים.

מצב הפריט – חשוב לבדוק את המצב הנוכחי של אותו פריט המיועד למכירה או קנייה. יש לא מעט אנשים שאין להם את הידע הנדרש לקנייה או מכירה של הפריטים, ומצב הפריט הוא פקטור משמעותי למחיר. כאשר מדובר על רכב, יש לוודא האם יש חלודה, האם החשמל עובד ברכב ואם לא, עד כמה התיקון יהיה יקר. כמו כן, שימו לב לקוסמטיקה, האם יש תוספות לרכב שאינן קשורות ליצרן – זה דבר שמאוד יכול להוריד את ערך הרכב. מצד שני, כאשר מדובר על מטבעות, ספות, ריהוט אחר, גם כאן יש לבדוק את המצב של הפריט. וודאו שאותו פריט נמצא במצב טוב יחסית, שאינו שחוק, קרוע וכד', אלו דברים שמשפיעים על ערך המוצר.

למרות שרבים נוטים לציין את גיל המוצר, הוא למעשה לא רלוונטי כל כך. כל עוד החפץ אינו נדיר, גם אם הוא בן 100 שנים, זה לאבין אם אתם קונים אספנות יד 2 ובין אם אתם מוכרים, יש מספר דברים שאתם רוצים לבדוק כדי לוודא את טיב העסקה משפיע על ערך המוצר. לכן, הדבר הכי פחות חשוב לכם גם בתור קונים וגם בתור מוכרים הוא גיל המוצר.

נדירות – ככל שהחפץ יותר נדיר, ככה המחיר שלו יהיה משתלם יותר. בתור קונים, אנחנו יכולים לקחת סיכון ולקנות מוצר שהוא פחות נדיר אם זה לצורך השקעה. עם הזמן, הערך שלו יעלה בסבירות כזאת או אחרת. מצד שני, אם אנחנו מוכנים לשלם יותר, נוכל לקנות מוצר נדיר.

חומר – כאשר מדובר על מטבעות או כל פריט אחר, אם הוא שביר לדוגמא, זה דבר שכן יכול להעלות את ערך החפץ מהסיבה הפשוטה שקשה לשמור עליו ולכן, הנדירות של המוצר יכולה בסבירות גבוהה להעלות. כמו כן, כאשר מדובר על מטבעות או תכשיטים אחרים, שימו לב האם המטבע עשוי כסף או זהב ואם כן, באיזה יחס? בדרך כלל מטבעות זהב יוכלו להגיע עד לכ-82% זהב ואילו מטבעות עד 92.5%. תמיד זהב וכסף יכללו גם מתכת כדי לשמור על עמידות המוצר.

פינוי פריטי אספנות

יש לכם אפשרות למכור את כל הפריטים שלכם ביד שנייה או לקנות מיד שנייה. כאשר אתם מפנים בית, חברת הפינוי תוכל לקנות מכם את המוצרים האלה בתמורה לפינוי, לעיתים בתוספת תשלום. מצד הקונים, תוכלו למצוא פריטי אספנות יד שנייה דרך חנויות מקצועיות או דרך מוכרים פרטיים. דווקא מהצד של הקונים, אנחנו ממליצים לכם לפנות לחברה מקצועית לצורך קנייה של מוצרים או לצורך ייעוץ עבור פריט אספנות שראיתם. מדובר על תחום שמחייב אותנו בידע מקצועי לגבי כל צעד שאנחנו עושים, קנייה או מכירה. קנייה או ייעוץ ממקום מקצועי יכול להועיל לכם לטיב הרכישה ולקבלת המחיר המשתלם ביותר.

שעון ישן
אסף
אסף

אנו מבינים את הצורך בגישה מקצועית ואנושית כאחד בפינוי דירות. צוות העובדים שלנו מיומן בתהליך הפינוי, תוך שמירה על רמה גבוהה של אחריות ודייקנות, כדי להבטיח שכל פריט יגיע ליעדו בשלום ובבטחה.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

התקשרו עכשיו
רוצים פרטים נוספים? חייגו!