פינוי דירה מוזנחת

מחפשים חברה מקצועית, יעילה ויסודית לפינוי דירה מוזנחת? הצוות של המרכז לפינוי דירות נמצאים כאן להקל עליכם ולסייע לכם להתחיל את התהליך באופן מייידי, כאן ועכשיו. אנו עובדים בפריסה ארצית ומעניקים לקהל הלקוחות שלנו מגוון רחב של שירותים לרבות: פינוי דירה מוזנחת, פינוי דירות של אגרנים כפייתיים, פינוי ירושה ועוד. למעשה, יש כל מיני סיבות שיכולות להוביל למצב שבו הדירה אותה אנו רוצים לפנות מוזנחת עד מאוד.

 

  1. אגרנות כפייתית – מדובר בתופעה שהיא על גבול ההפרעה הנפשית. אותם אגרנים כפייתיים פשוט אוגרים חפצים ומוצרים בלי לסנן ובלי לזרוק שום דבר במשך שנים. בגדים, רהיטים, מסמכים וזה יכול להגיע למצב של איסוף אוכל עד לכדי צחנה ממש.
  2. ירושה – לעתים, אנו נפרדים מאדם הקרוב אלינו ומקבלים בירושה נכס אך עד שמתחיל תהליך הפינוי, הדירה הופכת מוזנחת בגלל כל מיני סיבות משפחתיות.
  3. דירה שלא שייכת לאיש והאדם נפתר – מצב נדיר אבל גם זה יכול לקרות.

פינוי דירה מוזנחת מדוע זה חשוב?

דירה מוזנחת יכולה בשלב מסוים להפוך למפגע תברואתי ממש. יחד עם זאת, אי אפשר לגור בדירה מוזנחת עד שלא מפנים אותה ומנקים אותה, אי אפשר למכור או או לשפץ אותה. בדרך כלל מדובר בדירות המלאות בחפצים שאין בהם בכלל צורך, עמוסים עד אפס מקום בשטויות עד שבקושי אפשר לדרוך במעברים, דירות מטונפות ומלאות באבק ולכלוך. במקרים כאלה כל מה שצריך לעשות הוא לפנות למרכז לפינוי דירות. יש גם מקרים פחות חמורים של דירות מוזנחות וזה קורה בעיקר לאנשים שפשוט לא היה להם זמן להתעסק עם הנכס לאחר שהקרוב להם נפטר.

freepik

פינוי דירה מוזנחת כמה זה עולה

המחיר לפינוי דירה מוזנחת משתנה ותלוי בכמה גורמים עיקריים:

  1. גודל הדירה- ככל שהדירה גדולה יותר, זה אומר שלצוות מטעם המרכז לפינוי דירות יש יותר עבודה והפינוי ייקח יותר זמן.
  2. מורכבות הפינוי- ככל שהדירה נטושה זמן רב יותר, ככל שיש בה יותר ג‘אנק, לכלוך ובלאגן, ככה המחיר גבוה יותר.
  3. אגרנות כפייתית או סתם הזנחה

בגדול המחיר לפינוי דירה מוזנחת נע בין 800-3,000 שקלים.

איך בוחרים חברה לפינוי דירה מוזנחת?

ניסיון הוא הקריטריון הראשון והחשוב ביותר בבחירת חברת פינוי דירה מוזנחת. ככל שלחברה ולעובדים שלה יש יותר ניסיון, ככה הפינוי יתבצע בצורה יעילה ומהירה יותר. התהליך כולל סינון, מינון, זריקה של החפצים ולעתים משלב גם ניקיון יסודי של הדירה. הדבר השני שצריך להנחות אתכם בתהליך הבחירה הוא זמינות. בדרך כלל שהדירה כבר מגיעה למצב שהיא מוזנחת, נרצה שהפינוי ייעשה כאן ועכשיו, לכן מומלץ לאתר חברה הפועלת באזור שלכם וזמינה לבצע עבורכם את המשימה מורכבת ככל שתהיה. כמובן שווה להיעזר גם בהמלצות מאנשים שאתם מכירים.

 

 

 

 

 

 

 

פינוי דירה ונקיון
אסף
אסף

אנו מבינים את הצורך בגישה מקצועית ואנושית כאחד בפינוי דירות. צוות העובדים שלנו מיומן בתהליך הפינוי, תוך שמירה על רמה גבוהה של אחריות ודייקנות, כדי להבטיח שכל פריט יגיע ליעדו בשלום ובבטחה.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

התקשרו עכשיו
רוצים פרטים נוספים? חייגו!