מהו הדבר המעצבן ביותר בשיפוץ?

 

הבית הוא הדבר החשוב ביותר לאנשים רבים ולכן אפשר לראות כי כל כמה שנים אנשים משפצים את הבית שלהם ומשדרגים אותו. שיפוץ עדיף על פני מעבר דירה וזאת בגלל שהוא זול יותר אך זה לא אומר כי הכול ורוד אצל מי שמשפץ את הבית. שיפוץ טומן בחובו קשיים רבים וזאת בגלל שהבית שלנו הופך לאתר בנייה. על רקע זה יש לציין כי זה מעצבן מאוד כאשר הבית שלכם הופך לאתר בניה ולכן עולה השאלה האם לצאת מן הבית בזמן השיפוץ או להישאר. כמובן שהדבר תלוי בגודל השיפוץ שלכם ובמשך הזמן שהוא יקרה וזה משהו שאנו צריכים לתת עליו את הדעת. אך מה שבטוח ששיפוץ הוא לא פיקניק ביער אלא דבר מורכב וקשה שמשפיע על חיינו בצורה עצומה.

מה הקשר בין אינסטלטור ובין שיפוץ הבית?

כאשר אנו משפצים את הבית אנו צריכים לחשוב על דברים רבים כמו חשמל בבית, גימור הבית, צבע על הקירות, עיצוב הבית ועוד. אך יש דבר אחד חשוב ביותר שאנו צריכים לתת עליו את הדעת ואסור לנו לזלזל בו וזה האינסטלציה בבית. עבודת האינסטלטור היא חשובה ביותר בעת השיפוץ מכיוון שהוא משפיע על כל עבודות האינסטלציה בבית מהברז בכיור ועד השירותים שלנו. לכן אתם חייבים להבין כי יש קשר הדוק בין שיפו. ובין האינסטלטור ואנו חייבים לתת דעתנו על נושא זה. בגלל זה אנו חייבים לבחור את האינסטלטור הטוב בשוק ולא להתפשר על המקצועיות של האינסטלטור ולא לזלזל בכך.

האם לתת לקבלן לבחור את האינסטלטור או שמא כדאי לנו לבחור אותו לבד?

עולה השאלה האם כדאי לנו להיכנס לאתר אתר אינסטלטורים מומלצים ולבחור אינסטלטור לבד או שמא לתת לקבלן שלנו שמבצע את השיפוץ לבחור את האינסטלטור שלנו. אם כן אתם צריכים להבין כי אין מניעה שהקבלן יבחר את האינסטלטור אך גם לנו צריכה להיות מילה בנושא. הדבר הכי טוב שיכול לקרות הוא שהקבלן ימליץ על אינסטלטור ולאחר מכן אתם תבחנו את האינסטלטור על סמך עבודות קודמות שהוא ביצע בעבר. עליכם לזכור שאתם יכולים לסמוך על הקבלן שלכם ואתם צריכים לסמוך עליו אם הוא קבלן טוב אך המילה האחרונה בכל השיפוץ של הבית צריכה להיות שלכם ושלכם בלבד ואתם צריכים לקבל את ההחלטה הסופית בנוגע לשרברב ולכל בעל מקצוע אחר.

אל תתביישו לשאול את האינסטלטור אם איזה ציוד הוא עובד

כאשר אתם עובדים עם אינסטלטור אתם צריכים לשאול אותו אם איזה ציוד הוא עובד. עליכם לוודא כי האינסטלטור עובד עם הצנרת המתקדמת ביותר שיש וזאת בכדי להבטיח כי הבית שלכם יהיה הטוב ביותר למגורים. ככל שהצנרת יותר טובה כך אתם תוכלו לישון בשקט בלילה ולכן כדאי לרדת לרמת המיקרו ולוודא כי האינסטלטור עובד עם החומרים הטובים בשוק.

 

 

קונה תכולת דירות ב{HEBROW}
אסף
אסף

אנו מבינים את הצורך בגישה מקצועית ואנושית כאחד בפינוי דירות. צוות העובדים שלנו מיומן בתהליך הפינוי, תוך שמירה על רמה גבוהה של אחריות ודייקנות, כדי להבטיח שכל פריט יגיע ליעדו בשלום ובבטחה.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

התקשרו עכשיו
רוצים פרטים נוספים? חייגו!