יודאיקה פור יו

יודאיקה פור יו הינה חנות יוקרתית, מבין המובילות בארץ בתחום תשמישי קדושה. בחנות תוכלו למצוא מותגים רבים של החברות המובילות בעולם, כיפות, פמוטים, תפילין, מזוזות, מתנות יהודיות, ברכת העסק, ברכת הבית, מזכרות לאירועים, תשמישי קדושה לחגים (קערת פסח, כלים לארבעת המינים ועוד). יודאיקה פור יו דוגלת בשירות מותאם לכל לקוח, המטרה היא לשים את רצון הלקוח בראש סדר העדיפויות ולמצוא פיתרון לכל בעיה. כמו כן, החנות עובדת בתחום האירועים ומספקת תשמישי קדושה לאירועים גדולים כקטנים. 

 

מה זה יודאיקה?

לא סתם יודאיקה פור יו מוכנת ככה, יודאיקה היא אמנות יהודית מסורתית אשר מטרתה לשמר את המצוות והחוקים הכתובים בתורה. יודאיקה מתאר מקום המוכר תשמישי קדושה ליום יום, לחגים, לבית, לאירועים, תשמישי קדושה לקישוט וכן הלאה. יש לזהות אילו חנויות יודאיקה הינן חנויות יוקרתיות אשר שומרות על מותגים יוקרתיים ואילו חנויות מתעסקות עם זיופים זולים. המטרה שלכם היא לבחור את החנות בעלת המוניטין הגבוה ביותר כדי להבטיח שאתם מקבלים את התמורה עבור התשלום שלכם. 

יודאיקה משלבת בתחומה מגוון רחב של אומנויות בהם היהודים עסקו בגולה וגם בארץ כדי לשמר את זהותם. לדוגמא, צורפות, פיסול עדין בזכוכית, הכנת שופרות וכן הלאה. השימוש באומנות בעבר תרם לשימור הזהות היהודית כאשר אבותינו היו בגולה וכיום, פריטים אלו נשמרו ונמכרים כפריט עיצובי וכמו כן, לשמירה על צביון יהודי מסורתי. כיום העיצובים הם יותר מודרניים מבעבר, וניתן להוסיף כל אלמנט גם לעיצוב וגם בהתאם לכתוב בתורה.

צוות מקצועי

יודאיקה פור יו מעניק ללקוח את האפשרות לקבל שירות מאנשי המקצוע המובילים בתחום. כאשר אתם רוכשים חפצי יודאיקה יש להעניק ערכת שווי מדויקת למוצר אותו קניתם. אם אתם מעוניינים לקבל ערכת שווי על מוצרים שיש לכם בבית או לגבי מוצרים שאתם קונים, אתם תקבלו את חוויית השירות המקסימלית במקום. חפצי יודאיקה הינם חפצים שיכולים להיות מאוד יקרים, אך יש גם להיעזר מחיקויים. העין של צוות המומחים שלנו יכולה לזהות בקלות מתי מותר על חפץ בעל ערך כספי רב, פריט אספנות וכן הלאה. כחלק מחוויית השירות במקום הלקוח יוכל לשלוח לנו תמונה כדי לקבל הערכת שווי מדויקת וייעוץ טלפוני אשר יעזור לו להחליט האם כדאי לו לרכוש את המוצר.

יש חפצים שונים עשויים זהב או כסף אשר ערכם יכול להיות מאוד גבוה. כמו כן, יש פריטים שאמנם נראים לנו זולים אך מדובר על פריטי אספנות בעלי ערך גבוה מאוד. יש מקרים בהם בחפצים נעשה שימוש יומי ויש מקרים אחרים בהם פריטי יודאיקה משמשים אותנו כקישוט לבית. 

 

חפצי יודאיקהמתנות לקרובים

אצל משפחות דתיות רבות חפצי יודאיקה הן מתנות שניתן להעניק בכל חג ואירוע. המתנות יכולות להיות בתור קישוט לבית ולחג ובנוסף, מתנות מאבא לבן כמו תפילין, כיפות מודפסות, כרית לבריתות וכן הלאה. מתנות אלו יכולים להתבצע בהזמנה אישית דרך האתר של יודאיקה פור יו. באתר תוכלו לקבל את השירות המלא, כולל כל העלויות הנלוות למתנה אותה אתם מעוניינים להעניק לקרובים שלכם. 

 

איך נבצע רכישה חכמה?

כפי שציינו, יש לא מעט חיקויים תחת חפצי יודאיקה וכדי לעשות את הבחירה הנכונה ולשלם את המחיר הנכון, עליכם לפעול בהתאם למספר כללים. הדבר הראשון שאתם רוצים לעשות כדי לבצע את הרכישה הנכונה הוא לרכוש חפצי יודאיקה רק מחנויות בעלות שם, מוניטין וותק בתחום. יש לא מעט מקומות אשר מציעים חפצי יודאיקה "על הדרך" ולא כחלק מהשירות הכללי של המקום. כדי להימנע מרכישת חיקוי, בחרו היטב את החנות ממנה אתם רוכשים את המוצרים.

כמו כן, יש לשים לב היכן החנות נמצאת והאם יש במקום צביון דתי. יש ערים אשר מוכרות בשל הצביון הדתי באזור כמו בני ברק, צפת, תל מונד וירושלים.

מה המחיר אותו נשלם?

המחירים אותם תמצאו בחנות יודאיקה פור יו יהיו בעלי טווח רחב, המחיר משתנה בהתאם למה שתרצו לקנות. המחיר בעל הפרשים ניכרים כאשר אנחנו משווים בית סט תפילין ובין סט כיפות. המחיר אותו תמצאו אצל יודאיקה פור יו נקבע לפי סוג החפץ אותו תרכשו, ממה הוא עשוי, האם מדובר על פריט אספנות ומשלוח. תוכלו לקבל את כל המידע אודות אותו חפץ בו אתם מעוניינים כדי לדעת בדיוק על מה אתם משלמים. בחנות אנחנו דוגלים להשתמש בכל המוצרים האיכותיים ביותר, התפשרות על איכות לא קיימת אצלנו. 

אנו מציעים מגוון רחב של חפצי יודאיקה בהתאם לחגים, לאירועים שונים, קישוטים לבית, גיל מצווה וכיוצא בזה. אצלנו תוכלו למצוא חפצים אשר מתאימים לאדם הפרטי וכמו כן, גם בתי כנסת. בנוסף לכך, אנחנו יודעים עד כמה החינוך הדתי הוא דבר שצריך להיות נגיש לכל ילד כבר בגיל קטן. תוכלו למצוא אצלנו משחקי יהדות אשר יעשירו את ידע הילדים וגם ינעימו את זמן. 

יודאיקה פור יו
אסף
אסף

אנו מבינים את הצורך בגישה מקצועית ואנושית כאחד בפינוי דירות. צוות העובדים שלנו מיומן בתהליך הפינוי, תוך שמירה על רמה גבוהה של אחריות ודייקנות, כדי להבטיח שכל פריט יגיע ליעדו בשלום ובבטחה.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

התקשרו עכשיו
רוצים פרטים נוספים? חייגו!