איך לבחור חברה לנקיון דירה לפני הובלת דירה

טעות נפוצה שאנשים רבים עושים, היא לנקות את הדירה החדשה רק לאחר ההובלה. במאמר הבא נסביר לכם למה כדאי לבחור חברה לנקיון דירה לפני הובלת דירה ולא אחריה, וניתן לכם מספר טיפים ודרכים שיעזרו לכם לבחור את החברה המתאימה ביותר.

 

למה כדאי לנקות את הדירה טרם המעבר

ניקיון דירה ללא רהיטים מקל על תהליך הניקיון משמעותית ולוקח זמן קצר יותר, ודורש מאמץ מופחת יותר. לא תצטרכו לדחוף את ארון הקיר הגדול, או לנסות להגיע לקיר שמאחורי הכוננית העמוסה והכבדה. בין אם תבחרו לנקות בעצמכם, או לשכור את שירותיה של אחת מן חברות הניקיון באזור שלכם, ככל שתהליך הניקיון יהיה קצר יותר, כך תוכלו לחסוך כסף בתשלום לחברה, או לחסוך זמן אשר תיאלצו להקדיש לניקיון.

 

המלצה מחבר

אחת מהדרכים לבחירת חברת ניקיון היא לבקש המלצה מחבר. ניקיון דירה יכול לעתים להיות דבר מלחיץ או מרתיע. בקשו מחבר טוב או קולגה המלצה על חברת נקיון איכותית, ותסירו דאגה מלבכם בנוגע לנושא זה. כך תוכלו להבטיח אמינות במאה אחוז, שכן אין חכם בעל ניסיון.

 

המלצה מחברת הובלות

חברות הובלות רבות, עובדות בשיתוף חברות ניקיון, ודואגות לכם לדילים ומבצעים משתלמים. בררו עם חברת ההובלה שלהם האם היא עובדת עם חברת ניקיון וכך תשיגו במהירות חברת ניקיון שתנקה את הדירה ביעילות.

 

חברה עם תשלום גלובלי ולא שעתי

טיפ נוסף, הוא לסגור ניקיון עם חברה שגובה תשלום פר פרויקט הניקיון, ולא פר שעה. כך תבטיחו ניקיון בזמן הקצר ביותר, ותימנעו ממנקה אשר מושך את הזמן בשביל להרוויח עוד כסף. כדאי גם לוודא כי הצעת המחיר כוללת את חומרי הניקיון והציוד כמו מגב, מסיר כתמים ושומנים, אקונומיקה ונוזל רצפות.

 

חברה עם מענה ושירות מהיר

דבר נוסף אשר יעזור לכם לבחור חברת ניקיון, ויקל על התהליך משמעותית, הוא השירות אותו החברה מעניקה. וודאו כי המענה הוא מהיר, החברה זמינה במקרי חירום, ושהשירות הטוב עומד בראש מעיינהם של החברה. אל תתפתו לבחור בחברה כם הצעת המחיר הזולה ביותר, אלא וודאו כי עבור הכסף שלכם, אתם מקבלים את התמורה. לפעמים, הרצון לשלם מחיר זול יכול לעלות ביוקר, ואתם לא רוצים להגיע למצב הזה.

לסיכום, הובלות מיכאל ובוריס, מציעים מגוון רחב של שירותי הובלה לאורך כל רחבי הארץ. מיכאל ובוריס מנוסים בתחום ההובלות כבר שנים, וישמחו לקשר אתכם לחברות ניקיון באזור. אין ספק שהרבה יותר נעים לבצע הובלה של דירה לדירה נקייה, ואתם הלקוחות, תרגישו הקלה גדולה. ברגע שההובלה תסתיים, תרגישו בבית, ולא תצטרכו להרגיש במרתון של ניקיונות. צרו קשר עוד היום דרך האתר שלנו, ואנחנו נדאג לתת לכם מענה בצורה המהירה והיעילה ביותר. מחכים לפגוש אתכם בהובלה הבאה.

אסף
אסף

אנו מבינים את הצורך בגישה מקצועית ואנושית כאחד בפינוי דירות. צוות העובדים שלנו מיומן בתהליך הפינוי, תוך שמירה על רמה גבוהה של אחריות ודייקנות, כדי להבטיח שכל פריט יגיע ליעדו בשלום ובבטחה.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

התקשרו עכשיו
רוצים פרטים נוספים? חייגו!