כך תוכלו לחסוך כסף בהובלת דירה (ולזכות בשירות מעולה)

הובלת דירה היא עניין שמעלה חששות אצל רבים מהסיבה שיש חשיבות עילאית לבחירת מובילים מומלצים מצד אחד אך מצד שני עלויות הסופיות של ההובלה יכולות להיות יקרות.

מה אם היינו מספרים לכם שאפשר להזמין הובלת דירה גם באופן מעט שונה שיסייע לכם להוזיל את העלויות באופן ניכר ועדיין לזכות בשירות מקצועי של מובילים ישרים?

האמת היא שהתהליך גם יכול להיות פשוט מכפי שנדמה לכם ובאמצעות מספר כללים פשוטים ניתן להוביל כל דירה באופן מהיר וזול. איך עושים את זה? קבלו מספר כללים פשוטים שאתם חייבים לאמץ במעבר הדירה הבא שלכם.

 

הזמינו חברת הובלות בעיר שלכם

מחיר הובלת דירה נקבע לפי הרבה משתנים, החל מגודל הדירה דרך תמחור של כל מוביל, עומס עבודה, עונתיות ועד למרחקי נסיעה.

אנו חושבים שניתן להשפיע על מרכיבים רבים בהצעת המחיר. אולי אתם לא יכולים להשפיע על גודל הדירה וכמות הרהיטים, אך בהחלט תוכלו לצמצם את מרחקי הנסיעה. הזמינו מובילים מומלצים באזור המגורים שלכם כך שהם לא יצטרכו לנסוע מרחקים ארוכים כדי להגיע עד אלכם.

מובילים בעיר שלכם יכולים לספק לכם גם שירות טוב יותר מפני שהם יגיעו אליכם בקלות כדי לסקור את תכולת הדירה, לתת לכם הצעת מחיר מהימנה ואפילו לחתום על הסכם.

איך תמצאו מובילים בעיר שלכם? הדרך הפשוטה והמהירה לעשות את זה היא באמצעות האתר ask5 שמאפשר לכם להשוות הובלות לפי עיר.

 

השוו מספר הצעות מחיר

עוד דרך טובה להוזיל את המחיר היא לבדוק מספר הצעות מחיר של מובילים וחברות הובלה שונות.

איך שלא נסתכל על זה, יש מובילים יקרים ויש זולים כמו שלעתים חברת הובלה עם הרבה הובלות באותו יום יכולה להעלות את המחיר בלי סיבה מוצדקת בעוד שמוביל פנוי יכול דווקא להוזיל את המחיר כדי שתיקחו אותו.

השוואת מספר הצעות מחיר של מובילים וחברות הובלה באזור המגורים שלכם תסייע להבין מה המחיר ההוגן ולעתים להוזיל לכם את הובלת הדירה בעשרות אחוזים.

 

אולי אתם צריכים הובלה קטנה

הובלות קטנות מסתכמות במספר פריטים או דירות קטנות ואחד הדברים המיוחדים שבהן הוא התמחור.

הובלות קטנות יכולות להיעשות באמצעות טנדר או רכב מסחרי כשבדרך כלל מי שמוציא אותן אל הפועל הוא המוביל עצמו ובלי להיעזר בסבלים נוספים. זאת הסיבה שהובלה קטנה יכולה להיות זולה יותר באופן משמעותי.

איך זה קשור להובלת דירה שלכם? פשוט מאוד. אם יש לכם דירה קטנה אולי כדאי שתזמינו מוביל זול עם טנדר. בדירות גדולות לעומת זאת אפשר להוביל את מרבית הקרטונים באופן עצמאי ולהשאיר את הרהיטים והחפצים הכבדים והגדולים למוביל.

בדרך הזאת אולי תעבדו קשה יותר אך החיסכון יהיה בהתאם.

 

בקשו קרטונים מהמובילים

אריזת דירה היא חלק בלתי נפרד מכל הובלה וכדי לארוז בצורה המתבקשת יש צורך להשיג קרטונים וחומרי אריזה למעבר דירה.

הדרך הטובה ביותר לעשות את זה היא פשוט לרכוש את מה שאתם צריכים ואפילו יש חנויות שמתמחות בכך. יחד עם זאת מדובר בהוצאה של כמה מאות שקלים שאת חלקה תוכלו לחסוך אם תבקשו מהמובילים קרטונים לאריזה.

לעיתוי הבקשה יש משמעות גבוהה על הסיכוי שלכם לקבל קרטונים בחינם ואנו ממליצים לבקש את הקרטונים כבר בשלב שבו אתם משווים הצעות מחיר. ברגעים האלה המובילים ינסו לרצות אתכם ואם זה אומר להוסיף כמה קרטונים בחינם או בהנחה משמעותית, מרביתם ישמחו לעשות את זה.

אסף
אסף

אנו מבינים את הצורך בגישה מקצועית ואנושית כאחד בפינוי דירות. צוות העובדים שלנו מיומן בתהליך הפינוי, תוך שמירה על רמה גבוהה של אחריות ודייקנות, כדי להבטיח שכל פריט יגיע ליעדו בשלום ובבטחה.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

התקשרו עכשיו
רוצים פרטים נוספים? חייגו!