פריצת דלת טרוקה: מה חשוב לדעת לפני?

יש לכם דלת ישנה ונתקעתם מחוץ לבית בלי מפתח? סביר להניח שאתם צריכים להזמין מנעולן שיפרוץ את הדלת.

במאמר הבא נסביר באילו מקרים צריך לפרוץ דלת, מה עושים אם נתקעים מחוץ לבית וגם, מה חשוב לעשות עד שהמנעולן מגיע? כל התשובות.

באילו מקרים צריך לפרוץ דלת?

מכירים את הדלתות הישנות, אלה שיש להן ידית רק בצד החיצוני של הבית? אז בדיוק על הדלתות הללו אנחנו מדברים. בדלתות מסוג זה, אם אתם נמצאים מחוץ לבית והדלת נטרקת, אין לכם שום דרך להיכנס הביתה מבלי להזמין מנעולן לפריצת הדלת.

כמובן שיש סוגים נוספים של דלתות שתצטרכו לפרוץ במקרים של תקלות שונות, כמו פריצת דלת פלדלת למשל, אך אין ספק שפריצת דלת טרוקה היא העבודה הנפוצה בתחום.

נתקעתי מחוץ לבית – מה עושים?

אז במידה ונתקעתם מחוץ לבית ואין לכם מפתח, אין לכם שום ברירה אלא להזמין מנעולן מוסמך שיפרוץ אותה.

אנחנו מבקשים בכל לשון של בקשה, אל תנסו לחסוך כמה פרוטות והזמינו מנעולן, אל תנסו להיכנס דרך החלון של השכנים ואל תנסו למצוא פתרונות שונים ומשונים, אתם פשוט מסכנים את עצמכם וזה לא שווה את זה.

הזמינו פורץ דלתות שמספק שירות באזור שלכם, על מנת שיוכל לתת לכם את המענה המהיר ביותר ושתוכלו להיכנס הביתה ולחזור לשגרה.

כך מנעולן יפרוץ את הדלת?

אז במידה ואתם נמצאים בסיטואציה של דלת טרוקה, פורץ מנעולים יגיע אליכם הביתה עם לא אחר מאשר, בקבוק פלסטיק. למה בקבוק פלסטיק, אתם שואלים? כי אין באמת צורך בכללים מתקדמים על מנת לפרוץ דלת כזו.

כל מה שהמנעולן צריך לעשות זה לבצע פעולה שמדמה את הפעולה שלשון המנעול בדלת הזו עושה. הוא פשוט ייקח בקבוק פלסטיק ויחתוך באמצעות סכין או מספריים חתיכה רחבה ממנו.

לאחר מכן, הוא יחדיר את הפיסה הזו לאזור שבין המנעול למשקוף וידחוף את הלשון פנימה לתושבת שלה, על מנת שהדלת תיפתח.

בניגוד לפריצת דלתות מסוג אחר, בפריצת דלת טרוקה לא ייגרם שום נזק לדלת ואתם תוכלו להמשיך את דגרת החיים שלכם כרגיל.

מה חשוב לדעת לפני שמזמינים?

לפני שאתם מזמינים את המנעולן או עד שהוא מגיע, אתם חייבים להמציא לו איזה אמצעי זיהוי שלכם. מדוע? מפני שהוא צריך לוודא שאתם אכן גרים בבית שבו הוא צריך לפרוץ את הדלת ושהוא לא פורץ דלת של מישהו אחר.

במידה ואין עליכם שום אמצעי זיהוי, תכינו את השכנים שלכם. סביר להניח שהמנעולן יבקש מעם עדות לכך שאתם אכן בעלי הבית או השוכרים שלו.

הנייד שלכם עליכם? אחרי שאתם מזמינים אותו, מומלץ להיכנס לאינטרנט ולקרוא טיפים לתיקון דלתות או פריצה שלהן, על מנת להגיע עם כל הידע המקצועי הנדרש.

אסף
אסף

אנו מבינים את הצורך בגישה מקצועית ואנושית כאחד בפינוי דירות. צוות העובדים שלנו מיומן בתהליך הפינוי, תוך שמירה על רמה גבוהה של אחריות ודייקנות, כדי להבטיח שכל פריט יגיע ליעדו בשלום ובבטחה.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

התקשרו עכשיו
רוצים פרטים נוספים? חייגו!