שמירה על המעלית בזמן מעבר דירה

מעבר דירה יכול להיות מאתגר מבחינות רבות, אך האם חשבתם פעם איזו משמעות תהיה להובלת החפצים הכבדים במעלית של הבניין? לא מעט אנשים מתלבטים כיצד לעשות זאת באופן שלא יהווה הפרעה לשכנים, אך מסתבר שמדובר במשימה לא קלה. רוצים להיכנס לבניין החדש מבלי להרגיז יותר מידי את השכנים? מה חייבים לדעת על העברת דירה במעלית מבחינת משקל החפצים ובאופן בו יש להשתמש בה? הכנו לך מדריך מפורט שיהפוך את היום הקשה של מעבר דירה לפשוט יותר. 

שמירה על המעלית ועל גרם המדרגות בזמן מעבר דירה

אנחנו לא תמיד חושבים על כך, אך אחד הדברים החשובים שיש לתת עליהם את הדעת כאשר אנו עוברים דירה הוא השמירה על המעלית ועל גרם המדרגות. העברת ציוד כבד כמו ארונות, מיטות, מקררים ותנורים יכולה להיות מאתגרת גם עבור המובילים, וכאשר מבצעים את ההעברה יש לעשות זאת בזהירות רבה כדי לא לגרום לנזקים. כדאי לזכור שאם כן יש נזקים יהיה צורך לתקנם ולעיתים קרובות העלות יכולה להיות גבוהה. 

קודם כל יש לעטוף היטב את הריהוט כדי שבמקרה של התנגשות לא הריהוט ולא גרם המדרגות או המעלית יינזקו. ניתן לעטוף אותם בנייר פצפצים ובכל מקרה יש להזהיר את המובילים מראש בנושא. כמו כן, אם ניתן וקיימת מעלית ביתית מומלץ לעשות בה שימוש כדי לצמצם את האפשרות לנזקים.

האם יש גדול למשקל שניתן להכניס למעלית?

בהחלט כן. לכל מעלית יש את המשקל המקסימלי שהיא יכולה להכיל, לכן ישנן הוראות מפורשות בכל מעלית כמה אנשים יכולים להיכנס אליה בו זמנית. הדבר תלוי כמובן בגודל המעלית, כמות המעליות הכללית בבניין ועוד. יש להקפיד מאוד על הוראות אלה, במידה ויש ציוד כבד מכדי להעלותו במעלית, יש לשקול לשכור שירות של מנוף להעברת החפצים הכבדים והחפצים כולם כבר בדרך זו. עלות של השכרת מנוף לכמה שעות עבודה מסתכמת בסכום של כמה מאות שקלים עד אלף שקלים והיא יכולה לסייע להוזיל את מחיר ההובלה שכן יהיה צורך בפחות סבלים.

ביטוח הובלה מכסה על נזקים של מעלית וחדר מדרגות? 

לפני שיוצאים לדרך עם הובלה יש לוודא כי ההובלה כוללת ביטוח. כיום אנשים רבים נוטים לפספס את החשיבות הקריטית של הביטוח. כאשר לחברת ההובלה יש ביטוח על ההעברה הם יכולים לספק כיסוי במקרה של נזק, אך גם מובטח כי ההשתדלות שלהם תהיה גדולה בהרבה כיוון שהם לא מעוניינים להפעיל את הביטוח. 

תיאום ציפיות – גם מול המוביל וגם מול השכנים

מעבר דירה תמיד כרוך באי נוחות, אך בהקשר של ההובלה יש לבצע תיאום ציפיות כדי לצמצם עד כמה שניתן אי הבנות וכעסים מיותרים. קודם כל מול המוביל יש לתאם שעות מדויקות, זמנים וכמובן גם סכום כספי סופי. בנוסף, יש לתאם שעה נוחה מול השכנים למעבר, להתריע על כך ולבקש סליחה מראש על אי הנוחות שעלולה להיגרם כתוצאה מהמעבר. שכנים מבינים שיש צורך לעבור דירה, גם הם פעם נכנסו לדירה – אך רצוי להיות בשקיפות מולם לגבי השעות ואף להתייעץ עמם לגבי שעות נוחות בהן ניתן לתפוס את המעלית לצורך המעבר. 

אסף
אסף

אנו מבינים את הצורך בגישה מקצועית ואנושית כאחד בפינוי דירות. צוות העובדים שלנו מיומן בתהליך הפינוי, תוך שמירה על רמה גבוהה של אחריות ודייקנות, כדי להבטיח שכל פריט יגיע ליעדו בשלום ובבטחה.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

התקשרו עכשיו
רוצים פרטים נוספים? חייגו!