שיפוץ דירת הקבלן שלכם – טיפים מאדריכל מומחה

אז רכשתם דירת קבלן? מזל טוב! אחרי שכל עניין הקנייה נגמר אתם מתחילים את החלק הכי חשוב –  להפוך את הדירה הזרה הזו לבית שתהנו להיות בו ולבלות בו עם האנשים שאתם אוהבים. אם אתם לא לגמרי בטוחים מאיפה להתחיל או מה בדיוק צריך לעשות בשביל זה, המדריך הזה הוא עבורכם. לפני שאתם מתחילים שיפוץ מקיף, אספנו עבורכם כמה טיפים שיכולים להפוך כל דירת קבלן לבית החלומות שתמיד רציתם.

 

  1. בדקו את הגמישות של הקבלן מולו אתם עובדים: עוד לפני שאתם מתחילים במלאכת השיפוץ עצמה, חשוב להיות בקו אחד עם הקבלן שמולו אתם עובדים ושממנו קניתם את הדירה. בדקו מולו אילו שינויים מהותיים ניתן לעשות והאם ניתן לדרוש אותם במעמד חתימת החוזה ללא תשלום. אנו ממליצים לכם לחשוב על כך ולסכם על כך עם הקבלן בטרם חתימת החוזה.

 

  1. עברו בעיון על כל המסמכים שאתם מקבלים: על אף שחלק זה של המסע אל עבר הבית המושלם יכול להיות מאוד מעיק הוא חשוב מאין כמוהו. לא משנה באיזה חלק של הבית מדובר, אתם תקבלו תוכניות מהקבלן שבהם רשום כל מה שתצטרכו לדעת. עברו על הפרטים, על מספרי הדגמים, על הצבעים ועוד בעיון רב כדי למנוע טעויות שלא תוכלו לתקן בהמשך.

 

  1. וודאו את מקומם של נקודות שקעי החשמל: על אף שיכול להיראות כאילו הם לא משנים הרבה, לשקעי ונקודות החשמל יש הכרעה רבה בעיצוב הבית. הם קובעים איפה תוכלו לשים את הטלוויזיה, המקרר, מוצרי המטבח, מכונת הכביסה ועוד. וודאו שנקודות החשמל שהוצגו לכם בתוכניות תואמות את המציאות ותכננו את עיצוב הבית לפי מיקומם של נקודות אלה.

 

  1. לא כל שינוי חייב להיות שינוי גדול: לפעמים השינויים הקטנים הם אלו שעושים את כל ההבדל. אם אתם אוהבים את המבנה הבסיסי של הבית אתם לא צריכים להרגיש מחויבים לשנות את הכל מהיסוד. תוכלו לבצע תיקונים קטנים כמו החלפת הוילונות, לצבוע את הקירות, להחליף את הברזים ועוד שינויים קטנים שיגרמו לכם להרגיש שעשיתם שינוי גדול.

 

  1. השתמשו בפריטים שאתם אוהבים ושחשובים לכם: תלו תמונות שלכם ושל בני המשפחה שלכם, שימו את הכורסא שקיבלתם מסבא וסבתא, תלו את המדליות של הילדים שלכם – החפצים בעלי המשמעות עבורכם הם אלו שיעזרו לכם להשיג את ההרגשה של בית הכי מהר שאפשר. נסו לעצב את הבית סביבם ולראות כיצד הם משתלבים בבית.

 

  1. אל תפחדו להיעזר באנשי מקצוע: מעצבי פנים, אדריכלים, פקחים – כל אלה הם אנשי מקצוע שישמחו לעזור לכם להגיע לבית החלומות שלכם. אם אתם לא בטוחים לגבי משהו, תמיד טוב שיש עם מי להתייעץ, וכמובן שעדיף להתייעץ עם מישהו בעל ניסיון נרחב שראה הרבה בתים במהלך העבודה שלו.
אסף
אסף

אנו מבינים את הצורך בגישה מקצועית ואנושית כאחד בפינוי דירות. צוות העובדים שלנו מיומן בתהליך הפינוי, תוך שמירה על רמה גבוהה של אחריות ודייקנות, כדי להבטיח שכל פריט יגיע ליעדו בשלום ובבטחה.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

התקשרו עכשיו
רוצים פרטים נוספים? חייגו!