פינוי פסולת של אגרנים כפייתיים מדירות ניקיון

אחת המשימות המורכבות זה יותר פינוי פסולת של אגרן מביתו בין שהוא עדיין חי בנכס או בין שחלילה אינו בין החיים. הפסולת שמתגלה לרוב אצל דירות אגרנים זה באמת מחזה שאין לתאר ולא, זה לא רק בהקשר לכמות הזבל הגדולה אלא גם לסוג הזבל, לריח, לצחנה ולחוסר התפיסה שמישהו אכן חי בתנאים שאינם תנאים.

לא משנה מה יגידו לכם, יש פינויים שאי אפשר לעשות לבד ואחד מהם קשור לכמות הפסולת המרובה שאין מצב שאתם מפנים בעצמכם.

הזבל זה עניין אחד, אבל השכנים, הסביבה ובעיקר סוג האשפה הם הגורע המכריע מדוע בכל זאת היו אנשים שניסו לבצע זאת לבד ונתקעו עם דירה עמוסה לעייפה, עם שכנים כועסים ועם קנסות מכל עבר.

נשמע לכם מוכר? ניסיתם לעזור לאגרן להיפטר מכמות הפסולת ונתקלתם בקשיים? אין ספק שזה אחד הפינויים הקשים ביותר שייתכן שתחוו בחייכם אם לא תשכילו להבין שיש משימות שחשוב להשאיר לנותני שירות בעלי ניסיון בתחום.

איך מפנים כל כך הרבה אשפה מדירה של אגרן בלי לעצבן אותו?

גם כאן עולה אחת השאלות הנפוצות, איך מפנים דירת אגרן בעודנו בחיים היות שאגרנים לרוב לא מוכנים לשמוע על פינוי ומבחינתם כל חפץ הוא קדוש. אז מה בכל זאת עושים? איך מפנים? מעבר להיותה אתגר, דירת אגרן דורשת גם הכרה באדם הגר בה, גם שקיפות ואכפתיות ורק אחר כך התעסקות בענייני לוגיסטיקה.

אם משלבים את כל הדברים יחד אפשר בהחלט להגיע לתוצאה מושלמת, להשיב לאגרן את חייו בחזרה ובו זמנית להקל עליכם בני המשפחה שבסך הכול רוצים להשאיר את המצב העגום אליו נקלעו יקיריכם וגם אתם מאחור.

נימוס, אכפתיות, חיוך, הכלה, הבנה, הקשבה ושוב הקשבה וכשאנחנו מדברים על הקשבה אנחנו מתריעים, האגרן יחזור על הדברים מיליון פעם אבל אתם? אתם פשוט תזכרו שאתם נמצאים כאן לקבל הכול ולהקשיב.

אז לטווח הקצר ייראה לכם שזה סתם, שאין לכם כוחות, אבל אם תתמידו תצרו אצל האגרן את האמון שאתם צריכים והפינוי שלכם יהיה בקרוב נחלת העבר.

פינוי פסולת מדירה של אגרן מתחילה תמיד בפגישה ללא התחייבות

פינוי דירה מפסולת אגרנות כפייתית מצריכה ניסיון בתכנון הדברים מראש, לכן זה בלתי נמנע, חשוב מאוד קודם לתאם פגישה ראשונית שעל פיה יישק הדבר. בפגישה הראשונה ישקיף המפנה מבחוץ אל פני הדברים, זה חשוב לא פחות מסקירה של הנכס מבפנים כדי להבין מי הנפשות הפועלות, היכן ממוקם הנכס, שאלו את עצמכם, כמה זמן יידרש כדי להשלים את המשימה?

הבדיקה הפנימית של הנכס תכלול את סקירת הפסולת עצמה, חשוב לציין כי קיים הבדל בין אשפה רטובה לאשפה יבשה הן מבחינת המשקל, הזמן והלוגיסטיקה שיידרשו להשקיע בפינוי עצמו. בבדיקה הזאת יעבור המפנה חדר אחר חדר, יבין את תמונת המצב ויספק לכם הצעת מחיר בשקיפות מלאה.
הצעת המחיר תהיה חלק ההסכם שבו יהיו רשומים זמני העבודה וכל הכללים שיפרטו מה מצופה מכם מבקשי השירות ומה מצופה מהמפנים עצמם.

באיזו גישה נוקטים מפנים כשהם ניגשים אל פינוי דירה מלאה בזבל?

המפנים המקצועיים יגיעו עם הכלים המתאימים ועם שיטת פינוי שתתאים רק לסביבה, לכם ובעיקר לזמן העומד לרשותכם. לצד ביגוד מתאים וכל ההגנה הנדרשת יגיעו המפנים בדיוק בתאריך הנקבע ולאחר שיידעו את הדיירים במקום על אודות הפינוי שעומד לקרות.

הטלפונים יישארו בצד והמפנים חדורי המטרה יגיעו כשיש להם בעיניים רק דבר אחד והוא כיצד להיפטר אחת ולתמיד מכמות האשפה הבלתי נתפסת בלי להיפצע, בלי לפגוע בסביבה והכי חשוב בזמן שנקבע.

העבודה תחולק בין המפנים כאשר כל אחד יפנה לחדר אחר בבית וייקח בו פיקוד, לצד שקיות עבות ואטומות, מנוף עם נגישות לכל חלון, מיגון המעלית והכלים התאימים יחל הפינוי כשהוא מקפיד על כל פעילות ממוקדת בכל חדר וחדר.

תחילה יידרש למיין את האשפה היות שלא פעם אפשר למצוא בתוכה אוצר גלום שהאגרן כנראה שכח ממנו ושווה הון עתק. כן, בבתים של אגרנים בתוך אשפה עלולים להסתתר לא מעט דברים וביניהם לעיתים גם תוכניות הבית עצמו וכן מסמכים קריטיים אחרים שהם חלק בלתי נפרד ממיון ראשוני.

לעיתים תהיה זו אשפה בצורת נוזל ולעיתים עיתונים, ניירת, כלים שבורים או אפילו ערימה בלתי נתפסת של עיתונים, בגדים ונעליים. לאחר המיון יאכסנו את כל זה המפנים ויאגדו לידי קבוצה אחת של אשפה שאת כולה יעבירו למכולת אשפה ומשם ישירות אל אתר האשפה המורשה.

איך מנקים את הדירה לאחר פינוי פסולת?

דירת אגרנים או בשמה השני דירה רווית פסולת שזה הרגע עברה פינוי תדרוש מכם חיטוי ומיגור זוחלים או כל מיני תיקנים שמצאו מצע נעים לחיים בטוחים. באמצעות כלור וחומרי חיטוי המפנים המקצועיים יבצעו חיטוי המרצפות, הקירות, בפינות, מתחת לארונות, באמבטיה, שירותים ואפילו בחדר הכביסה. מטרת החיטוי היא להבטיח כי למקום הזה לא יחזרו הזוחלים והרגע לאחר מכן יהיה אפשר לעבור לשלב של הניקוי עצמו.

שלב הניקוי יהיה שטיפה חוזרת ונשנית של המקום, סיוד קטן אם צריך, אטימה של חורים בקירות והחזרת הריהוט התקין למקום. כמו כן בעת הצורך יישלחו למכבסה כבסים ויחזרו רק לאחר שיטוהרו וינקו אותם בהתאם.

בסופו של דבר, פסולת זה בהחלט עניין של מה בכך, אי אפשר להתמודד עם זה לבד ובטח שאי אפשר לסיים את זה בזמן שמפנים מקצועיים עושים זאת. לכן חשוב להביא בחשבון שאם אתם בכל זאת בוחרים לעשות זאת לבד התכוננו לימי חופש ולכל הזמן שצריך כדי לסיים את זה כך שכל הצדדים יהיו מרוצים.

מתקשים לעשות את זה לבד? בצדק! החלטות כמו פינוי דירות אגרנים או פינוי פסולת הן החלטות שלוקחים רק מומחים בתחום וכאן שי פינוי דירות מפסולת עקב אגירה כפייתית מציע לכם הצעה שקשה יהיה לכם לסרב לה!

פינוי נכס מאשפה ופסולת בזמן הראוי עם מינימום השקעה מצידכם וממקסימום השקעה מצד המפנים המקצועיים.

תוך זמן קצר הנכס יתפנה מאשפה וכולם יהיו מרוצים על כל המשתמע מכך. זקוקים לפינוי פסולת מדירה? יש רק דרך אחת לעשות את זה קצר, קולע ובעיקר נכון וזה על ידי שירות דרוך, מקצועי שרואה את המטרה לנגד עיניו ומסייע גם לכם להשאיר את טראומת הפסולת מאחוריכם.

לא עוד תלונות משכנים, לא עוד ריח עז בחדר מדרגות, לא עוד סכנה ובטח שלא ירידת ערך של נכס או מבנה בעקבות כמות בלתי נתפסת של פסולת. מהיום כל מה שאתם צריכים זה פינוי דירה שיודע ויכול לעזור לכם להמשיך את החיים בדיוק מאיפה שהפסקתם.

אסף
אסף

אנו מבינים את הצורך בגישה מקצועית ואנושית כאחד בפינוי דירות. צוות העובדים שלנו מיומן בתהליך הפינוי, תוך שמירה על רמה גבוהה של אחריות ודייקנות, כדי להבטיח שכל פריט יגיע ליעדו בשלום ובבטחה.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

התקשרו עכשיו
רוצים פרטים נוספים? חייגו!