מחזיר שמן לדלת זכוכית –מה זה ולמה הוא חשוב?

 דלת עץ רגילה או דלת פלדלת בכניסה לבית, מותקנות בדרך כלל בצורה רגילה, באופן המאפשר פתיחה וסגירה סטנדרטית, עד הסוף, ללא שום מעצור או ללא שום דבר שימנע מהן להיפתח ולהיסגר. לעומת זאת, ישנן דלתות אשר מותקנים בהן רכיבים אשר משנים מעט את אופציית הפתיחה והסגירה, בגלל מבנה, סוג והחומר ממנו בנויה הדלת.

דוגמא קלאסית לכך הן דלתות זכוכית. מאחר ואנחנו לא רוצים שהדלת תיטרק בחוזקה, מה שעלול להביא לכך שהיא תתנפץ ותהווה סכנה בטיחותית, אזי שאנחנו צריכים להתקין בדלת רכיב שנקרא מחזיר שמן. מדובר על רכיב קטן שמונע מהדלת להיסגר במהירות או להיטרק. בצורה כזו, הדלת נסגרת לאט לאט, כמעט עד כדי כך שהיא נעצרת בתהליך הסגירה.

מחזיר שמן לדלת זכוכית הוא רכיב ידוע ונפוץ שאנחנו יכולים למצוא במקומות שונים בדלת. בדרך כלל נהוג להתקין את המחזיר בחלק התחתון של הדלת קרוב לרצפה, מעט מעליה על מנת שלא יגרר ולא יגרום לשריטות ברצפה. מדובר על רכיב מאוד קטן שאנשים שאינם מכירים את המבנה של הדלת, עלולים שלא לשים לב אליו או לא לדעת מה תפקידו.

איך משתמשים בו ומה עושים כשהוא מתקלקל?

מחזיר שמן לדלת זכוכית, כאמור, מותקן בחלק התחתון של הדלת והתפקיד שלו הוא למנוע מצב שהדלת תיטרק. ברגע שאנחנו פותחים דלת זכוכית או סוגרים אותה, נוכל לראות שאי אפשר לעשות את זה בבת אחת ובכוח. התהליך מתבצע לאט לאט בצורה בטוחה ונוחה.

ייתכן מאוד שהמחזיר שמן יתקלקל בשלב מסוים, בין אם זה כתוצאה מתקלה פנימית במשאבה שנמצאת בתוך הרכיב, בין אם זה כתוצאה מחדירה של מים שיוצרים קורוזיה ברכיב ובין אם זה מסיבות אחרות. בעיקרון, מחזיר שמן אמור להחזיק מעמד חודשים או שנים. אם יש בעיה, אזי שעלינו להחליף אותו.

לשם כך, נפנה לאיש מקצוע, מומחה בתיקון דלתות זכוכית אשר יבחן את המצב, ירים מעט את הדלת, יסיר את המחזיר המקולקל ולאחר מכן יתקין את החדש במקומו ויחזיר את הדלת למצבה המקורי. הכל במטרה שנוכל לחזור ולהשתמש בה בצורה טבעית.

איך מזמינים איש מקצוע לתיקון מחזיר שמן?

לא כל אחד יודע כיצד לתקן מחזיר שמן בדלתות זכוכית. אנחנו צריכים לדעת את מי אנחנו יכולים לשכור בשביל שיתקן את התקלה. חשוב מאוד לבדוק שאכן מדובר במומחה בתיקון דלתות זכוכית, אשר יודע כיצד לעבוד עם חלק זה וכיצד להחליף אותו.

רצוי מאוד שאנחנו נשכור איש מקצוע שידע לבחון את הרכיב, וידע להחליף אותו כפי שנדרש. התיקון עצמו הוא לא מסובך, אך דורש תשומת לב לפרטים שונים, זהירות, וכמובן יכולת לשנות את מיקום הדלת ולדעת כיצד להחזיר אותה למצב המקורי שלה.

 

 

אסף
אסף

אנו מבינים את הצורך בגישה מקצועית ואנושית כאחד בפינוי דירות. צוות העובדים שלנו מיומן בתהליך הפינוי, תוך שמירה על רמה גבוהה של אחריות ודייקנות, כדי להבטיח שכל פריט יגיע ליעדו בשלום ובבטחה.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

התקשרו עכשיו
רוצים פרטים נוספים? חייגו!