כמה זמן מראש מומלץ להזמין הובלת דירה

עוברים דירה ולא יודעים כמה זמן מראש צריך להזמין את חברת ההובלות? אתם לא לבד! כאן ריכזנו עבורכם מידע שיכוון אתם בבחירת חברת הובלה ובזמן ההיערכות הנדרש. כי בסופו של דבר, אף אחד מאיתנו לא רוצה למצוא את עצמו מחפש נואשות אחר חברת הובלות ולא מוצא בגלל העיתוי המהיר הנדרש. אז בואו נראה איך זה עובד.

 

איך בוחרים חברת הובלות?

בבחירת חברת הובלות קיימים מספר שלבים הכוללים: בדיקת נתונים, בירור אחר חברות הובלות מומלצות והשוואות הצעות מחיר בין חברות הובלה שונות.

 

השלב הראשון: בדיקת נתונים

אתם יודעים שאתם הולכים לעבור דירה ותזדקקו להובלת החפצים. זה הזמן לבדוק את מכלול הנתונים: מה היקף ההובלות הנדרש? מהי נקודת היציאה ומהי נקודת הפריקה? האם אתם מעוניינים גם בהרכבה הציוד או שרק בהובלה?  שבו עם עצמכם ומקדו את העבודה הנדרשת. לאחר מכן אתם יכולים להתחיל בבירור אחר חברת הובלות שנותנת את השירות שאתם צריכים.

 

השלב השני: בירור אחר חברת הובלות

בשלב זה כנסו לגוגל והתרשמו מחברות הובלות שזכו להמלצות רבות מלקוחות. כנסו לקרוא את הביקורות הנכתבות על ידי גולשים, תוכלו לברר גם אצל חברים בעלי ניסיון על חברת הובלות מומלצות. כך אתם אמורים לקבל שמות רבים של חברות שונות, כעת תוכלו לסנן מביניהן את חברות ההובלות המועדפות: בחנו את הוותק של החברה, המקצועיות, הרשיונות והציוד העומד לרשותה. בבירור וודאו כי חברת ההובלות המומלצת מציעה גם ביטוח על ההובלה.

שלב שלישי: השוואות הצעות מחיר והזמנה מראש

בשלב האחרון בקשו מחברות ההובלות מהן התרשמתם ביותר, הצעות מחיר, השוו בין הצעות מחיר ופנו לחברה המציעה את השירות המקיף ביותר במחיר המשתלם לכם. כאשר המחיר זול מידי בדקו את הסיבה לכך… לאחר שמצאתם חברת הובלות מומלצת, תוכלו להזמין מראש. השאלה היא כמה מראש…

 

כמה זמן מראש מומלץ להזמין חברת הובלות?

באופן כללי, תמיד כדאי להזמין חברת הובלות מראש ולא ברגע האחרון. באופן כללי, ניתן לקבוע כי אם מדובר בהובלה גדולה, כדאי להזמין שבועיים מראש. אם אתם צריכים הובלה גדולה בעונת השיא שהיא בחודשי יוני, יולי ואוגוסט, חשוב להזמין לפחות חודש מראש. כאשר מדובר בהובלה קטנה, הזמנה של שבוע מראש גם תספיק.

 

מה שצריך לדעת על הובלות לסטודנטים

אם אתם סטודנטים העוברים דירה אל מעונות הסטודנטים, חשוב שתדעו כי במקרה שלכם חשוב להזמין זמן רב מראש, כיוון שמעבר דירות סטודנטים מתבצע בדרך כלל בתקופות השיא של השנה ומרבית מעברי הדירה מתבצעי באותו זמן.

מתי כדאי להזמין חומרי אריזה?

יש צורך באריזת כל החפצים. לצורך כך מזמינים מחברת ההובלות חומרי אריזה וקרטונים. הזמנה כזו כדאי לבצע כשבועיים מראש. כך תחסכו מעצמכם לחץ של הרגע האחרון.

 

 

אסף
אסף

אנו מבינים את הצורך בגישה מקצועית ואנושית כאחד בפינוי דירות. צוות העובדים שלנו מיומן בתהליך הפינוי, תוך שמירה על רמה גבוהה של אחריות ודייקנות, כדי להבטיח שכל פריט יגיע ליעדו בשלום ובבטחה.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

התקשרו עכשיו
רוצים פרטים נוספים? חייגו!