איך להכין את המשרד לפני שיפוץ?

ההחלטה על שיפוץ המשרד יכולה להגיע מסיבות שונות ומגוונות. לכאן או לכאן, זו החלטה מבורכת אשר יכולה רק לשפר את סביבת העבודה מבחינה משמעותית, לגרום למשרד להיראות יותר מעוצב ולהפוך אותו להרבה יותר פונקציונלי ומותאם באופן ספציפי לצרכי העסק.

עם זאת, הדרך לשם עוברת בשיפוצים עצמם, וכדי להשיג את כל התוצאות הרצויות וגם להבטיח שהשיפוץ יתנהל בצורה הכי טובה ומקצועית, עליכם להיות כמה שיותר מוכנים לתהליך. 

תכנון וביצוע ברמה גבוהה

כדי להתחיל בשיפוצים עליכם לבחור את אנשי המקצוע המתאימים, אשר יהיו אחראיים על התהליך. כדאי לעבוד עם מעצבים מקצועיים אם אתם רוצים למקסם את החלל, כך שהקבלנים יוציאו לפועל את התכנית העיצובית. 

כאשר מדובר בשינוי קוסמטי, תוכלו להיעזר במעצבי פנים בלבד, אולם כאשר מדובר בשינוי מבני, יהיה עליכם להיעזר באנשי מקצוע מסוגים שונים, וגם להשיג את כל האישורים הנחוצים. כאשר אתם בוחרים את אנשי המקצוע שימו לב שיש להם ניסיון בשיפוץ משרדים באופן ספציפי, כך שיוכלו לספק לכם מענה כולל, מתקדם ומיטבי. 

היערכות לתקופת השיפוץ

אם השיפוץ אמור לקחת זמן, עליכם להיערך עם מקום עבודה חלופי. זה מאוד מאתגר לשדר עסקים כרגיל במשרד במהלך שיפוץ, ואם אתם רוצים לשמור על העובדים כמה שיותר מרוכזים, כמו גם על עצמכם, ולא לפגוע בתדמית העסקית, כן כדאי למצוא מקום חלופי שישמש אתכם לאורך תקופת השיפוצים. 

פינוי המשרד לפני השיפוץ

לפני שמתחילים עם שיפוץ המשרד, כדאי לפנות אותו מכל הריהוט והציוד המשרדי, כדי להבטיח שלא יגרם כל נזק. אם המחשבה על המשימה הזאת מטרידה אתכם, הסירו דאגה, אינכם חייבים לעשות זאת בעצמכם. אתם יכולים להזמין חברה שמתמחה בפינוי משרדים לפני שיפוץ ויכולה לעזור לכם ולחסוך מכם את ההתעסקות. אם אתם מחליפים את הריהוט, ישנן חברות אשר יכולות לדאוג לתכולת המשרד ולהשאיר אותו לגמרי פנוי. 

גיבוי ואחסון הציוד

דבר נוסף שעליכם לדאוג לו הוא להובלת הציוד. בין אם הוא משמש אתכם ביעד החלופי ובין אם עליכם לאחסן אותו לתקופת השיפוץ, עליכם לוודא שתהליך ההעברה יתבצע על ידי חברת הובלה מקצועית שמתמחה בהובלת ציוד משרדי. הסיבה לכך היא שישנם מוצרי תוכנה וחומרה שחשוב לדעת כיצד לטפל בהם, וכיצד להתנהל אתם במהלך ההעברה, כל שכן כאשר עולה הצורך לחבר אותם שוב. 

הקפידו על אריזה מסודרת

כדי שתהליך הפינוי יעבור בהצלחה הקפידו לארוז את כל הציוד בצורה כמה שיותר מסודרת. כדאי לארוז כל חלל של המשרד בנפרד ולעשות לעצמכם רשימות של תכולת הארגזים. כמו כן סמנו כל ארגז בצורה יעילה וברורה, כדי שתדעו בדיוק מה הוא כולל והיכן לפרוק אותו. ואם אתם מתקשים, אתם יכולים להיעזר בחברה מיומנת ומקצועית שתעזור לכם לצלוח גם את שלב האריזה בקלות. 

קבלן
אסף
אסף

אנו מבינים את הצורך בגישה מקצועית ואנושית כאחד בפינוי דירות. צוות העובדים שלנו מיומן בתהליך הפינוי, תוך שמירה על רמה גבוהה של אחריות ודייקנות, כדי להבטיח שכל פריט יגיע ליעדו בשלום ובבטחה.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

התקשרו עכשיו
רוצים פרטים נוספים? חייגו!