קונה תכולת דירות בבאר יעקוב

 

קונה תכולת דירות בבאר יעקובתכולת דירה היא לא משהו שקונים בכל פעם שעוברים דירה. בכל מקום בו אנו גרים אנחנו צוברים עוד ועוד רכוש, וברגע שאנו עוברים דירה, אנו לוקחים אותה איתנו באמצעות חברת הובלות. אבל מה קורה כשאנחנו פשוט רוצים לפנות את תכולת הדירה מהדירה בלי שום כוונה להעביר אותה ליעד כלשהו? ובכן, אתם יכולים לחשוב על האפשרות של השלכת הפריטים לפח האשפה השכונתי, אבל האם זו באמת אפשרות ריאלית? האם אפשר להשליך תכולת דירה לפח האשפה השכונתי? איך כן אפשר לפנות תכולה מדירה בצורה מסודרת? האם ייתכן שישנם גורמים מקצועיים שלא רק שיפנו עבורכם את התכולה, אלא גם ישלמו לכם על זה? איך מוצאים קונה תכולת דירות בבאר יעקוב? על שאלות אלו ועוד תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות.

 

האם מותר להשליך תכולת דירה לפח האשפה השכונתי?

ובכן, במרבית הרשויות המקומיות התשובה לכך היא בפירוש לא. פחי האשפה השכונתיים מיועדים לשרת אותנו עבור הפסולת השוטפת שאותה אנו מפנים אל פח האשפה באמצעות שקיות אשפה סטנדרטיות. הצבת תכולת דירה בקרבת הפח, ובכלל זה סלון, מכונת כביסה, שברי ארונות, מאווררים, כיסאות או כל פריט תכולה אחר, מהווה למעשה מפגע בטיחותי ותברואתי ולכן אסור על פי חוק. בנוסף לכך, פינוי הפריטים דורש מהרשות המקומית להקצות משאבים ייעודיים וכוח אדם ייעודי לנושא ולכן כרוך מבחינתה בעלות נוספת על פינוי אשפה שוטף. מהסיבות האלה, מרבית הרשויות המקומיות פשוט אוסרות את האפשרות להשליך תכולת דירה לרחוב, אם כי במקרים מסוימים ניתן לתאם פינוי כזה עם מחלקת התברואה.

 

אז מה עושים כאשר רוצים לפנות תכולה של דירה בבאר יעקוב?

האפשרויות שעומדות בפניכם לפינוי תכולת הדירה תלויות בסיטואציה בה אתם נדרשים לכך. כך למשל, אם קניתם סלון חדש, במרבית המקרים העסקה תכלול הובלה של הסלון החדש אל ביתכם ופינוי של הסלון הישן. אותו כנ"ל לגבי מקרר, מכונת כביסה, מייבש כביסה וכדומה. במקרים אחרים, אתם יכולים פשוט להזמין חברה המתמחה בפינוי דירות ויכולה לבצע עבורכם פינוי של כלל התכולה, של חלקה או של פריט בודד על פי הצורך. בישראל פועלות כמה חברות מקצועיות המספקות שירותי פינוי דירה ועם חיפוש יסודי תוכלו למצוא חברה שגם קונה תכולת דירות בבאר יעקוב.

 

מה זאת אומרת קונה תכולת דירה בבאר יעקוב?

ובכן, בדיוק כפי שזה נשמע. תכולת הדירה שלכם שווה כסף וישנן חברות פינוי דירה שגם יודעות להפיק ממנה רווח כספי. כפי שאמרנו קודם לכן, את תכולת הדירה אי אפשר להשליך כך סתם לפח האשפה השכונתי ולבטח אי אפשר להשליך אותה באיזה אזור נטוש בקרבת מקום. על כן, נוהגות חברות מקצועיות בתחום של פינוי דירות, לפנות את תכולות הדירות שהן מפנות ליעדים מורשים ובכלל זה אתרים להטמנת פסולת, ארגוני צדקה או מחסנים שבהם הן מאחסנות את התכולה ולאחר מכן מציעות אותה למכירה בשוקי יד שניה. בהתאם לכך, חברה שגם קונה תכולת דירות בבאר יעקוב יכולה לבצע עבורכם את הפינוי ולא רק שלא תשלמו לה עבור הפינוי, אלא שהיא תשלם לכם עבור התכולה. אחרי שאמרנו את זה, לא בכל מקרה ניתן לקבל את השירות הזה וזה תלוי מאוד בתכולה עצמה, במצבה ובשווי הכספי שלה.

 

באילו מקרים יקנו מכם את התכולה שלכם?

הדבר הראשון שאתם צריכים לוודא הוא, שהתכולה שלכם אכן שווה כסף ושניתן למכור אותה בקלות בשוקי יד שניה וגם להפיק מכך רווח כספי נאה. אם התכולה שלכם מיושנת, אינה במצב טוב והסיכוי למכור אותה, לבטח ברווח, הוא נמוך, סביר להניח שלא תוכלו למצוא קונה תכולת דירות בבאר יעקוב. מאידך, אם התכולה שאתם רוצים לפנות היא בעלת ערך כספי, בהחלט תוכלו להשלים את הפינוי כולו מבלי לשלם שקל וגם להרוויח על זה מעט כסף. הדבר השני שאתם צריכים לוודא הוא שאתם מזמינים חברה שבכלל מציעה את השירות של קניית תכולת דירות. לא כל חברות הפינוי מתעסקות במכירת התכולות אותן הן מפנות וחלקן גם לא מעוניינות להודות בכך. על כן, בבחירת חברת הפינוי, חשוב לוודא מראש שאכן קיימת האפשרות הזאת ובהמשך הדרך תוכלו לבחון יחד עם החברה מה תהיה ההשפעה של שווי התכולה שלכם על העלות של השירות עם אפשרות, כפי שאמרנו קודם לכן, שהעלות תהיה אפילו חיובית עבורכם.

 

כיצד מחושב שווי התכולה?

קונה תכולת דירות בבאר יעקובאחרי שאמרנו את כל זה, קונה תכולת דירות בבאר יעקוב לא משלם סכום קבוע לכל לקוח ממנו הוא מפנה את התכולה. סכום זה נקבע בהתאם למספר פרמטרים ובכלל זה מורכבות הפינוי עצמו וכמובן שווי הפריטים המפונים. למעשה, החברה שתבצע עבורכם את הפינוי, אמורה להגיע אליכם לביתכם ולהעריך את השווי של כל פריט ופריט על מנת להבין באיזה סכום כולל מדובר. בהתאם לסכום שחושב, סכום זה יופחת מעלות השירות ואם נשאר עודף, זה אומר שאתם בעצם מקבלים את השירות בחינם וגם נהנים מתשלום עבור הפריטים שאתם מעבירים לידי החברה המפנה.

יחד עם זאת, שימו לב שהחישוב אינו מבוצע במחירי השוק. זאת אומרת שאם ניתן למשל למכור את מכונת הכביסה שלכם ב-500 שקלים, זה לא אומר שיופחתו 500 שקלים מעלות השירות עבורכם. המטרה של קונה תכולת דירות בבאר יעקוב היא לקנות מכם את הפריט כדי שהוא יוכל למכור אותו ברווח. על זה יש להוסיף את העובדה שהקונה גם מבצע את הפינוי מביתכם ולכן אפשר להעריך שעבור מפנה התכולה, מכונת הכביסה שלכם תהיה שווה נניח 100 שקלים. 400 השקלים הנוספים אמורים לממן את עלויות הפרסום וניהול כל תהליך המכירה וכמובן את הרווח עבור קונה התכולה. בנוסף לכך, שימו לב שבהלך כזה לוקח על עצמו קונה התכולה את הסיכון כי הפריט שהוא משלם לכם עבורו לא יוכל להימכר או שהוא לא יצליח למכור אותו במחיר שהעריך מראש. על כן, הפער בין המחיר המחושב לכם ובין מחיר השוק של הפריט מגלם בתוכו גם את הסיכון שלוקח על עצמו הקונה. ואכן, חברות פינוי דירות הרוכשות כמויות גדולות של תכולות דירות, תמיד נשארות עם פריטים רבים שאותם לא הצליחו למכור ואותם עליהם לפנות לאתרים מורשים להטמנת פסולת.

 

למה לפנות לקונה תכולות בבאר יעקוב ולא למכור בשוק יד שניה?

ובכן, זאת שאלה מעולה. אם יש לכם תכולה אתם יכולים למעשה לפנות לחברה המספקת שירות קונה תכולת דירות בבאר יעקוב ואתם יכולים גם לנסות ולמכור את התכולה הזאת בעצמכם בשוקי יד שניה. את האפשרות הראשונה ומה אתם יכולים לצפות ממנה כבר די הסברנו לעומק. במקרה השני, אתם צריכים למעשה לנהל את כל תהליך המכירה של כל פריט ופריט ואז אתם גם לא צריכים לשלם עבור שום פינוי מכיוון שהאדם שיקנה מכם את הפריט יגיע אליכם וייקח אותו בעצמו ואתם גם יכולים לקבל תמורתו את שווי השוק המלא שלו. לכאורה מדובר באפשרות משתלמת הרבה יותר מאשר הזמנת קונה תכולת דירות בבאר יעקוב, אלא שבפועל ישנם מקרים רבים בהם נוצר צורך להיפטר מכמות גדולה של פריטים שאת חלקם אי אפשר כלל להציע למכירה ושיש לפנות אותם במהירות ובצורה מרוכזת. תהליכי מכירה של פריטים בשוקי יד שניה יכולה להימשך גם חודשים ולא תמיד הזמן הזה עומד לרשותנו.

בהזמנת קונה תכולת דירות בבאר יעקוב אתם למעשה מרוויחים פעמיים – אתם גם מפנים את הדירה על כל תכולתה, כולל כל הפריטים שלא ניתן למכור בשוקי יד שניה וגם מקבלים תמורה הוגנת עבור התכולה שלכם. מן הסתם, אם בוחנים את הסכומים, אתם תוכלו להפיק רווח גדול יותר במכירת כל פריט בנפרד בשוקי יד שניה, אבל זאת הרי לא המטרה המרכזית שלכם. המטרה המרכזית שלכם היא לפנות את הדירה כמה שיותר מהר, כולל כל הפריטים שנמצאים בה ולשם כך יהיה עליכם להזמין בכל מקרה גורם מקצועי.

בכל מקרה, כאשר אתם מזמינים גורם מקצועי לפינוי דירות, תמיד כדאי להציף את הנושא של שווי התכולה שלכם. אין שום סיבה שהשווי של התכולה אותה אתם מוסרים לידי החברה המפנה, לא יבוא לידי ביטוי בעלות השירות. במרבית המקרים החברה אכן תתחשב בדברים ותפחית מהעלות הכוללת, אך כמו שאמרנו קודם לכן, עליכם לקחת בחשבון שמדובר בהליך עסקי לכל דבר ועניין וישנם מקרים בהם התכולה שלכם פשוט אינה שווה סכום כסף משמעותי שכדאי לשלם לכם מבלי לקחת סיכון. במקרים אלה, יהיה עליכם להכיר בכך ופשוט להשלים את תהליך הפינוי במחיר המלא.

אסף
אסף

אנו מבינים את הצורך בגישה מקצועית ואנושית כאחד בפינוי דירות. צוות העובדים שלנו מיומן בתהליך הפינוי, תוך שמירה על רמה גבוהה של אחריות ודייקנות, כדי להבטיח שכל פריט יגיע ליעדו בשלום ובבטחה.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

התקשרו עכשיו
רוצים פרטים נוספים? חייגו!