ניקוי ספות בד והסרת הכתמים הכי עיקשים 

 

רגע לפני שאתם משליכים את הספה הישנה לרחוב, יהיה חשוב לבדוק באם ניתן להסיר את הכתמים העיקשים שכל כך מרתיחים אתכם. מחפשים אחר השירות של ניקוי ספות ומתלבטים אם בכלל כדאי לנקות את הספה? הנה כל המידע. 

אין ספק, כולנו יודעים עד כמה זה מרגיז ומבאס לאתר לפתע איזשהו כתם חדש על הספה, במיוחד אם מדובר בספת בד. בניגוד לספות עור, ניקוי ספות בד יהיה מורכב יותר. ספות עור פחות סופגות לכלוכים ואבק, מה שמאפשר ניקוי ספות יחסית מהיר ויעיל. יחד איתן, מגיעות גם ספות הבד אשר לא עושות לנו חיים קלים. אבל בכל זאת, גם ספות בד ניתנות לניקוי איכותי. אם כך, האם כדאי לרכוש ספה חדשה, או לנקות את הספה הישנה? הנה כל המידע שאתם צריכים בנושא הזה. 

מאסטר קלין 17 שנות ניסיון בתחום ניקוי ספות 

עם כמעט 17 שנים של ניסיון מקצועי בתחום שירותי הניקוי, חברת מאסטר קלין היא חברת הניקיון שלכם. בתחום שירותי הניקוי צריך ידע וניסיון כדי לדעת כיצד להסיר כתמים עיקשים כמו כתמים קלים. מאחר שכתמים נוטים לשקוע וממש להיות מורגשים על פני השטח, שיטות הניקיון צריכות להיות ייעודיות. 

כל סוג של כתם מצריך מחברת הניקוי שיטת ניקוי מעט אחרת, אותן שיטות ניקוי שתוכלו לקבל מחברות ניקיון מקצועיות. חברות כמו מאסטר קלין הן חברות הניקיון שיש להזמין בכדי להסיר כתמי עובש, כתמים של שומן גוף, הפרשות גוף ועוד. 

כיצד ניתן להסיר כתמים עיקשים מהספה? 

אם במקרים מסוימים יהיה ניתן להסיר כתמים מספות באמצעות חומרי ניקוי מסוימים, במקרים אחרים יהיה צורך להשתמש במכונות ניקוי. בין אם אתם בוחרים בניקוי מסוג ניקוי ידני או באמצעות מכונה, יהיה צורך לדעת כיצד לעשות זאת. 

בסופו של דבר, ניקוי ספות יש לבצע באמצעות השיטות הנכונות, אחרת יכולים גם להיגרם נזקים לספה. הנזקים שעשויים להיגרם הם למשל הורדת צבע, מה שיצריך ממכם אחר כך תיקון ספות מקצועי. בחלק מהמקרים, חברות ניקיון גם יספקו לכם את השירות של תיקון ספות מקצועי, תיקון שטיחים אמנותי ועוד. אם הספה שלכם ייחודית מאוד, ייתכן שתצטרכו אפילו תיקון אמנותי של הספה, בדומה לשטיחים בעבודת יד. 

על שירותי ניקוי ספות לא מתפשרים 

בשורה התחתונה, על שירותי ניקוי לרהיטים ולספות לא מומלץ להתפשר. אל תתפשרו על מקצועיות חברת הניקוי, כמו כן על שיטות הניקוי. תבררו מראש באיזו שיטת ניקוי חברת הניקיון עתידה להשתמש. במקביל לכך, תבררו גם באילו סוגים של חומרי ניקוי אנשי הניקוי ישתמשו. 

ככל שתדעו יותר מראש, כך תוכלו להחליט בצורה נכונה. ואם כבר התנהגות צרכנית חכמה, אז תמיד גם יהיה כדאי לקבל מספר הצעות מחיר מחברות ניקיון שונות.

אסף
אסף

אנו מבינים את הצורך בגישה מקצועית ואנושית כאחד בפינוי דירות. צוות העובדים שלנו מיומן בתהליך הפינוי, תוך שמירה על רמה גבוהה של אחריות ודייקנות, כדי להבטיח שכל פריט יגיע ליעדו בשלום ובבטחה.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

התקשרו עכשיו
רוצים פרטים נוספים? חייגו!