מחפשים קונה ירושות בקדימה?

 

קונה ירושות בקדימהדור בא ודור הולך, זה הוא טבע החיים. מי שהתייתם וחווה את תהליך קבלת הירושה בוודאי יודע שמדובר על תהליך לא נעים, הרבה משפחות נוטות להתפרק דווקא בגלל זה. ירושה בדרך כלל בא לידי ביטוי בהעברת נכס כלשהו כמו בית לדור הבא, לילדים של הנפטר בדרך כלל. ירושה בקדימה לא שוות ערך לירושה בבית שאן, אך עדיין לשתי הירושות יש קונים. במקום לחכות לפינוי ביטוי שלוקח שנים על גבי שנים תוכלו בפשטות למכור את הירושה אל קונה ירושות בקדימה לצורך הדוגמא, לא חסרים קונים בכל הארץ.

 

קונה ירושות בקדימה – אל מי פונים?

ביום בהיר אחד קיבלתם נכס בירושה ואין לך מושג מה לעשות איתו? תדעו שאתם לא לבד ולא פשוט להתמודדות לבד. ירושה אינה רק נכס אלא גם התכולה וגם החובות אם יש. קונה ירושות הוא תפקיד כחלק משירות חברות פינוי דירות. אין קונה ירושות אדם פרטי אלא חלק מחברה כיוון שמדובר על נוהל מאוד מסודר ומאוד רגיש. ברוב המקרים כל חפץ בבית מעלה בכם זיכרונות אלמלא מדובר על דירה חדשה, ועם כל הצער שבעניין יש הרבה שיעדיפו לפתוח דף חדש גם מבחינת ריהוט וגם מבחינת מיקום הבית. לכן, עליכם לפנות אל מרכז מקצועי לפינוי דירות.

 

האם זה משתלם למכור ירושה בקדימה?

לפעמים אנו לא מעלים בדעתנו כמה הרכוש שנותר לנו שווה גם מבחינה כספית וגם מבחינה ערכית. קרו לא מעט מקרים בהם אנשים פשוט זרקו לפח או מכרו במחיר מופחת דברים שלא נראו בעיניהם חשובים. לדוגמא, קרה מקרה בו ילד התייתם משני הוריו והיה לבן יחיד, בבית היו מספר תכשיטי זהב שלא ראה בהם שום ערך מלבד לערך הכספי שלהם. באמת קיבלת אותו אדם מאחד הצורפים סכום של כ 15,000 שקלים עבור התכשיט, אך לימים גילה אותו אדם שהתכשיטים שלו היו שווים הרבה יותר מאשר 15,000 לפחות כפול שלוש. היה מדובר על תכשיטים מהמאה ה-17.

 

אז חשוב להכיר שאכן יש עוד הרבה פריטים ששווים הרבה יותר ממה שאתם חושבים ולכן יש לפנות לאדם אמין ומקצועי שיכול לאמוד את המחיר הנכון ביותר עבורכם. סיפור אחר שהיה הוא כאשר קונה ירושות בקדימה הגיע לאחד הלקוחות וראה את נכס הדירה ואף רצה לקנות את תכולת הדירה. אותו אדם התרשם מהפריטים ומכיוון שהיה מדובר על איש מקצוע ותיק, הוא היה נוכח לראות שקיימים הרבה פריטים כמו תמונות, תכשיטים ואפילו מטבעות שהם כבר נחשבים לפרטי אספנות. אותו קונה ירושות בקדימה מיד יידע את המשפחה.

 

כאשר אתם מגיעים אל איש מקצוע שחי את תחום הירושות הוא מגיע הרבה יותר רגיש ומודע. מצד שני, אם אתם מגיעים אל צורף לאחר שאיבדתם את ההורים, הוא לא באמת מכיר אתכם ויודע מה עברתם ולאן הוא נכנס. בסופו של דבר הוא רוצה להוציא את המחיר הטוב ביותר ממך. לכן מומלץ להיעזר באדם שקונה ירושות למכירת תכולת הדירה ובמקרה בו אתם רוצים להיפטר מהדירה כמה שיותר מהר, אותו קונה ירושות יעמוד לעזרתכם.

 

למה אנשים מעדיפים למכור ירושה?

מצד אחד, קונה ירושות מוצא בכל נכס של ירושה כמשהו בטוח לקנייה, בין אם מדובר על ספה חדשה או על רכב. לא כל אדם מוכר למכור את הירושה שלו ומצד שני יש את אלו שמאוד רוצים למכור את הירושה וכמה שיותר מהר כיוון שאותו נכס מעלה בהם זכרונות. כמובן שקונה ירושות יודע למה הוא נכנס, מדובר על נושא מאוד רגיש ולכן יש לפעול בהתאם.

 

אחת הסיבות האחרות לכך שאנשים מעדיפים למכור את הירושה שלהם לקונה ירושות הוא מכיוון שמדובר על קניית תכולה כולל נכס בדרך כלל, ויהיה לכם מאוד קשה למצוא מקומות שיסכימו לעשות דבר כזה. בנוסף, בדרך כלל תהליך מכירת נכס הוא תהליך ארוך ומייגע שאין שום סיבה בעולם שאדם שזה עתה איבד את הקרובים לו יעבור. זכרו, כאשר אתם במשא ומתן עם קוני דירות כאלה ואחרים אתם עדיין משלמים חשבונות וארנונה, אז חשבו מה משתלם לכם לעשות מבחינה השקעה לטווח ארוך.

 

איך קניית ירושה בקדימה עובדת?

כאמור מדובר על תהליך שאינו פשוט לאף אחד מהצדדים ולכן יש צעדים ברורים שאותה חברות פינוי דירות מציעות.

השלב הראשון הוא כמובן סגירת מעגל – אתם לא רוצים למכור את החפצים של הקרובים אליכם מבלי לסגור איתם מעגל, אפילו אם זה אומר לשבת בפעם האחרונה בסלון ולהעלות זיכרונות על מקרים שקרו בדיוק במקום, אפשר להסתכל יחדיו באלבום תמונות וכל דבר שיגרום לכם להעלות חיוך עם זיכרון מתוק.

 

הגיעו להסכם בין כל מקבלי הירושה אילו חפצים תרצו למכור ואילו חפצים תרצו לקחת אתכם. חשוב להבין שלא תוכלו לקחת את כל החפצים איתכם (מבחינה פיזית), לפעמים הרגש מציף אותנו ואנו לא מסוגלים לעזוב פריט אחד מאחור. אבל מה שקורה בפועל הוא שאין לנו כל שימוש בפריט ולבסוף ימצאו אותו בפח באחד הימים. לכן, הגיעו להחלטה אילו פריטים אתם לוקחים ומה תשאירו מאחור.

 

כעת עליכם לחתום על נוהל פינוי הדירה בהתאם לחוזה שסגרתם. לאחר שחתמתם על החוזה והחלטתם מה עובר לחברת הפינוי ומה נשאר איתכם ולכמה כסף אתם זכאים, זה הזמן המומלץ לעזוב את הבית, וזאת אך ורק מסיבה סנטימנטלית. אין דבר יותר קשה מלראות את הבית של הקרובים שלכם מתרוקן, תנו לחברת פינוי לעשות את העבודה והם כבר יתקשרו אליכם כאשר סיימו עם פינוי הדירה. חברות פינוי דירות עושות כל מה שביכולתן כדי להבטיח שפינוי הדירה יהיה רגיש, מהיר ומקצועי.

 

קניית ירושה בקדימה – מהו משך התהליך?

משך תהליך רכישת הירושה מאוד תלוי בשיתוף הפעולה בין קונה הירושות ובין בעל הנכס. ככל שהצדדים יגיעו להסכמה באופן מהיר ככה הרכישה תתבצע באופן מהיר יותר. התהליך מתחיל בהסכמה על המחיר הנקבע. קונה ירושות בקדימה לא ישלם כפי שמשלם קונה ירושות בצפון הארץ. על בעל הנכס להכיר בשווי הירושה שלו ועל קונה הירושות להגיע למקום ולאמוד את השווי של הנכס גם הוא. לאחר ששני הצדדים הגיעו להסכמה ניתן להתחיל לגשת למילוי הטפסים וכל התנאים למכירה על פי חוק. לשם כך תוכלו לשכור עורך דין כפי שעושים בזמן רכישת דירה. היתרון שיש במכירת ירושה הוא שתוכלו למכור את כל הדירה כולל התכולה שלה וכך המחיר יעלה בהתאם.

 

איך בוחרים את החברה הנכונה?

קונה ירושה בקדימהסביר להניח שאתם לא מודעים לכך שקיימות הרבה חברות פינוי אשר להן יש קטגוריה שלמה של קונה ירושות. כמו בכל תחום אחר עליכם לחפש את המקום המקצועי ביותר ובמחיר המשתלם ביותר. כיוון שאין לנו מספיק מידע על כך, אתם צריכים לקרוא ביקורות הנמצאות באתר הבית של החברה או מפה לאוזן.

 

לאחר שבחרתם חברה אחת, שתיים או שלוש חברות, אנו ממליצים להגיע למפגש הכרות, אל תוותרו על השלב החשוב הזה. בשלב ההיכרות תוכלו לראות מי נמצא מולכם, עליכם לשפוט את הפרטים הקטנים ביותר, אפילו אם המקום מסודר ומאורגן או שמדובר על אורבה פחות או יותר. זכרו, מרכז לפינוי דירות איכותי מבין שמדובר על נושא מאוד רגיש, הנושא הכי קרוב אליכם אולי, והיחס שלו חייב להיות מותאם ליחס שלכם – לא מתפשרים על קונה ירושות.

 

לאחר מכן כדי להגיע להצעת מחיר יגיע נציג מטעם החברה לראות את הנכס ואת התכולה הנדרשת לפינוי. לאחר סיור עם אדם מהמשפחה אותו נציג יעלה את הנתונים אל מול החברה והצעת מחיר תוגש אל הלקוח תוך מספר שעות עד מספר ימים. ישנם הרבה פרמטרים שיש לקחת בחשבון כמו גודל הדירה, מספר הפתחים בדירה, המצב שלה, איך מעבירים את הציוד (האם הדלת מספיק גדולה או שמה צריך מנוף) ועוד.

 

לאחר שתקבלו את החוזה מומלץ לעיין בו לפרטים הקטנים ואף לערב עורך דין לפי הצורך שלכם כדי להבטיח שאתם יודעים בדיוק אל מה אתם נכנסים. חברה איכותית גם תסביר לכם לפרטי פרטים את החוזה כדי למנוע הפתעות לא נעימות. אל תתביישו ואל תפחדו לבדוק מספר רב של חברות, בדקו עד שתרגישו מספיק בטוחים עם הבחירה שלכם.

 

קניית ירושה בקדימה – לסיכום

איבדתם את הקרובים לכם וזה כמובן מצער, עליכם לקחת את הזמן שלכם לעכל את זה. עם קבלת הירושה יש לחשוב הלאה, האם אתם מרגישים צורך להשאיר את החפצים של הקרובים לכם? האם יהיה שימוש בהם? האם זה לא יהיה קשה לכם? המלצתנו היא לקחת חפצים אישיים כמו תמונה או תכשיט ואת שאר הפריטים מכרו לקונה ירושות (חברת פינוי). תהליך מכירת הירושה על ידי חברת פינוי מקצועית הינו תהליך רגיש וקשוב לאורך כל הדרך, אך עליכם לדעת לבחור את החברה הנכונה.

 

אסף
אסף

אנו מבינים את הצורך בגישה מקצועית ואנושית כאחד בפינוי דירות. צוות העובדים שלנו מיומן בתהליך הפינוי, תוך שמירה על רמה גבוהה של אחריות ודייקנות, כדי להבטיח שכל פריט יגיע ליעדו בשלום ובבטחה.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

התקשרו עכשיו
רוצים פרטים נוספים? חייגו!