טיפים לבחירת כספת ביתית

כספת ביתית יכולה לעזור לכם לחוש יותר בטוחים, וגם לספק לכם הגנה ממשית ברגעי חירום. אנשים שמחזיקים בנשק ברישיון, במסגרת כלשהי או באופן פרטי, חייבים כספת על מנת להגן על בני הבית והסביבה מפני הנשק. אחרים, משתמשים בכספת על מנת לאחסן בה מסמכים חשובים, חפצים יקרי ערך, כסף מזומן וכו'.

ביטוח תכולה לדירה אונליין הוא קריטי, על מנת שתהיו מוגנים מבחינה כלכלית בתרחישים לא נעימים. אבל מה לגבי מניעת התרחישים הללו מראש? כספת תספק לכם הרבה מאוד שקט נפשי, ותקטין את הסיכונים השונים. אז איך בוחרים כספת? אלה הדברים שאתם צריכים לקחת בחשבון.

 

מהי הדאגה העיקרית שלכם?

מרבית הכספות, מיוצרות באופן שלוקח בחשבון בטיחות באש, אך בעיקר מיועדות להגנה מפני גניבות. אם החשש העיקרי שלכם הוא מפני שריפות, כדאי להשקיע בכספת שזהו ייעודה – חסינת אש. כמובן שככל שכספת יותר יעילה במניעת שתי הסכנות במקביל, היא תעלה לכם יותר. כספות חסינות אש הן לרוב קלות יותר, אך למרות זאת עשויות מחומרים קשיחים ועמידים מאוד.

 

איך יודעים איזה גודל אתם צריכים?

ראשית, טיפ קטן: כאשר אתם בוחנים מפרט של כספת, שימו לב שהמידות המצוינות נוגעות לפנים הכספת, ולא למתאר החיצוני שלה. עליכם להחליט בראש בדיוק מה אתם רוצים להכניס לתוכה, על מנת לוודא שיהיה לכם מספיק מקום. מנגד, כדאי לא לרכוש כספת גדולה מדי, מכיוון שהיא תעלה יותר ותתפוס יותר מקום.

קחו בחשבון שעם הזמן, סביר להניח שתרצו להכניס לכספת חפצים נוספים. לכן, בהחלטה הסופית לגבי הגודל, תשאירו מרווח קטן לעתיד.

 

איזה מנגנון נעילה עדיף?

יש לא מעט סוגים של מנגנוני נעילה ואבטחת כספות. יש כאלה שנפתחות באמצעות מפתח, הן זולות יותר ומחזיקות שנים רבות, אך מצד שני מסוכנות, כי הן מחייבות אתכם לא לאבד את המפתח ולהשאיר אותו חבוי.

כספות אחרות, מתקדמות יותר, מכילות מנגנונים דיגיטליים. רובן נפתחות באמצעות הקשת קוד סודי, אחרות על ידי קריאת טביעות אצבע והחדשניות ביותר משתמשות בקריאת רשתית העין. מן הסתם, כספות אלה מכילות סוללות, להפעלת המנגנון. חשוב מאוד לוודא תמיד כי הסוללות טריות, ולהחליף אותן בכל כמה חודשים.

איפה ממקמים את הכספת?

מיקום הכספת משפיע על נוחות השימוש בה, ועל מידת הבטיחות שהיא מסוגלת לספק. מומלץ להתקין אותה במיקום לא חם או קר במיוחד, ואופן שיאפשר לכם גישה נוחה ובטוחה.

מה הכוונה "להתקין"? ובכן, בשביל שכספת תהיה יעילה באמת, עליכם לקבע אותה לקיר או למשהו אחר, למשל בתוך ארון הבגדים שלכם.

 

עוד טיפ קטן

ברגע שאתם בוחרים כספת ומכניסים לתוכה דברים, חשוב שתדעו בדיוק מה יש בה ומה הערך הכולל של התכולה. את רשימת הציוד, אנחנו ממליצים לשמור במקום בטוח אך לא בתוך הכספת עצמה.

אסף
אסף

אנו מבינים את הצורך בגישה מקצועית ואנושית כאחד בפינוי דירות. צוות העובדים שלנו מיומן בתהליך הפינוי, תוך שמירה על רמה גבוהה של אחריות ודייקנות, כדי להבטיח שכל פריט יגיע ליעדו בשלום ובבטחה.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

התקשרו עכשיו
רוצים פרטים נוספים? חייגו!