טיפים לאריזה בעת מעבר דירה

כאשר מבצעים הובלה של דירה, חשוב מאוד להקפיד על תהליך אריזה נכון. כאשר התהליך מתבצע בצורה טובה ומסודרת, יהיה לנו הרבה יותר קל לפרוק את הציוד והארגזים כאשר נגיע אל היעד החדש. להלן טיפים מצוינים שיעזור לכם להיערך לתהליך כמו שצריך.

רכזו ציוד מאותו החדר לאותו הארגז

כדאי להקפיד ולרכז את הציוד של חדר מסוים לארגז אחד או למספר ארגזים, כאשר לא מערבבים את התכולה עם תכולה וחפצים של חדרים אחרים בבית. כך נוכל גם לפרוק את הכל בצורה מסודרת ומהירה ולא נצטרך לחפש בכל הארגזים בעבור חפץ כזה או אחר.

רשמו על הארגז את תכולתו

מומלץ לרשום על הארגז את כל מה שהכנסתם בתוכו. אם למשל מדובר בארגז שמרכז ציוד ופריטים של חדר האמבטיה, תוכלו לרשום בכללי כי יש בתוכו כלי רחצה, מגבות, בשמים ותמרוקים וכדומה. ההמלצה שלנו בהקשר זה היא לרשום במספר מקומות על הארגז ולא רק בחלק העליון שלו וזאת מכיוון שכאשר ישנה ערימה של ארגזים, יהיה קשה מאוד לקרוא ולגלות איזה ארגז שייך לאיזה חדר.

נצלו את הזמן לעשות סדר

אם יש לכם פריטים ישנים שאתם כבר לא צריכים, אנחנו ממליצים להיפטר מהם. מצב זה נפוץ מאוד גם במקרים בהם מדובר על פינוי דירות נפטרים או פשוט במצבים בהם הפריטים ישנים ובלויים ואין מה לעשות איתם יותר.

הגנו על הציוד שלכם ככל שניתן

חשוב לבחור ארגזים איכותיים שיספקו מענה הולם בזמן ההובלה. כדאי לזכור כי תהליך של הובלה עשוי להיות מורכב ולמעשה במקרים רבים הציוד שמשנעים עשוי לחוות לא מעט תנודות גם בזמן הסבלות עצמה על ידי המובילים אך גם בזמן הנסיעה במשאית ההובלות.

מומלץ לא לחסוך על הקרטונים וכדאי להשתמש בקרטונים חדשים ולא משומשים. עוגמת הנפש שתחושו במצבים בהם הקרטונים יקרעו וכל הציוד היקר שלכם יפול, לא שווה את החיסכון.

השתמשו בהגנה של בדים ומגבות

אם יש לכם חפצים שעשויים להישבר במהלך ההובלה, כדאי להגן עליהם יתר על המידה וניתן לעשות זאת באמצעות מגבות, שמיכות ובדים מכל סוג אחר. אם מדובר בחפצים מזכוכית, כדאי לעטוף בנפרד כל חפץ וחפץ כך שלא יבוא במגע עם החפצים האחרים שבאותו הארגז.

לא מסתדרים לבד? בקשו עזרה מקצועית

לא הרבה יודעים אך ישנן לא מעט חברות בישראל אשר ישמחו לספק לכם שירות של אריזה לפני מעבר דירה. השירות יעלה לכם בדרך כלל בין 1,000 ל-2,000 ש"ח, כאשר מאוד תלוי כמה ציוד יש ברשותכם וכמה זמן תיקח עבודת האריזה עצמה. רבים כיום בוחרים להיעזר בחברה מקצועית ובוחרים לפקח מלמעלה על התהליך ולדאוג לכך שכל הפריטים יגיעו בשלום ובבטחה אל יעדם החדש, ללא פגיעות, נפליות ומכות.

אסף
אסף

אנו מבינים את הצורך בגישה מקצועית ואנושית כאחד בפינוי דירות. צוות העובדים שלנו מיומן בתהליך הפינוי, תוך שמירה על רמה גבוהה של אחריות ודייקנות, כדי להבטיח שכל פריט יגיע ליעדו בשלום ובבטחה.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

התקשרו עכשיו
רוצים פרטים נוספים? חייגו!