חברת ניקיון בפתח תקווה

מחפשים חברת ניקיון בפתח תקווה? מן הסתם, אחד הדברים שמטרידים אתכם יותר מכל בתהליך הבחירה הזה, הוא המחיר שיהיה עליכם לשלם עבור השירות שתקבלו וזה יותר לגיטימי מלגיטימי. יחד עם זאת, השאלה החשובה יותר היא מה אתם מקבלים תמורת מה שאתם משלמים, שכן אם אתם לא מקבלים את מה שאתם מצפים לקבל, אז גם שקל אחד זה יותר מדי. אז מהם השירותים שתוכלו להזמין מחברת ניקיון? האם יש סוגים שונים של חברות ניקיון, המתאימות למשימות ניקיון שונות? מהי הדרך הטובה ביותר לבחירת חברת ניקיון בפתח תקווה או לצורך העניין בכל מקום אחר? איך נכון לבצע השוואה בין הצעות מחיר שאתם מקבלים ממספר חברות? על שאלות אלו ועוד, עונים לכם בשורות הבאות המומחים של חברת פוליש המבריק, המציעה מגוון רחב של שירותי ניקיון בפתח תקווה ובכל אזור המרכז.

פינוי דירה לוגו

מהם השירותים שיכולה חברת ניקיון להציע לכם?

ובכן, אולי קשה להבחין בכך אבל עולם חברות הניקיון הוא עולם מגוון שבו אפשר למצוא חברות ניקיון מסוגים שונים ובעלות התמחויות שונות. ישנן חברות ניקיון שמתמחות למשל בניקיון משרדים דווקא. ההתמחות שלהן היא להעמיד עובד ניקיון שילווה את המשרד לאורך שעות העבודה וידאג לניקיון השוטף על בסיס קבוע. חברות אחרות מתמחות בהעמדת עובדי ניקיון לניקיון שוטף של בתים. הן ידאגו שבכל שבוע, ביום קבוע מראש ובשעה קבועה מראש, יגיע אל ביתכם עובד ניקיון מיומן ופשוט יבצע את הניקיון השוטף במקומכם. ישנן חברות ניקיון אחרות שההתמחות שלהן היא יותר בניקיונות עומק. חברות אלה מציעות שירותים כמו פוליש לרצפה, ליטוש מרצפות, ניקיון לאחר שיפוץ, ניקיון לאחר רכישת דירה חדשה מקבלן, ניקיון עומק תקופתי וכדומה. לבסוף, אם תחפשו מספיק טוב, תוכלו למצוא חברת ניקיון בפתח תקווה שמציעה את כל השירותים הללו גם יחד ויודעת להציע אותם באותה רמה של התמחות ומקצועיות.

 

איך תבחרו את חברת הניקיון המתאימה לכם?

ובכן, אפשר לכתוב חוברת שלמה על האופן בו יש לבחור חברת ניקיון בפתח תקווה וחובת נוספת שלמה על הדרך לבחור אותה בתל אביב ובכל עיר אחרת. העניין הוא שלא צריך לעשות מכל זבוב פיל ושכל תהליך בחירה כזה צריך להתבסס על התנהלות שהיא חכמה ונבונה במאמץ מינימלי. בהיבט זה, לפני שאתם עושים כל דבר אחר, אתם רוצים להשיג המלצות פרטיות מחברים, בני משפחה, מכרים, שכנים, חברים לעבודה וכל אדם אחר שאתם סומכים על דעתו. הגעתם לבית של חברים והבחנתם בכך שהוא מאוד נקי? מתברר שהם עובדים עם חברת ניקיון כלשהי? בקשו פרטים על החברה ורשמו אותם לעצמכם. פנו למספר שכנים או פשוט פטפטו על הנושא עם חברים בעבודה ואולי אפילו עם מנהל האחזקה בבניין המשרדים בו אתם עובדים. כל שם שתוכלו לקבל, יוכל לסייע לכם גם למקד את החיפושים וגם להבטיח שאתם בוחרים את החברה הנכונה בהסתברות הגבוהה ביותר.

אם זה מורכב מדי או לא ריאלי ביחס לאורח החיים שלכם, תוכלו פשוט להעלות פוסט בקבוצה או בפרופיל שלכם בפייסבוק ולקבל אינספור המלצות, שאליהן תצטרכו אמנם להתייחס ביתר חשדנות, אבל עדיין יכולות להכווין אתכם במאמץ. כעת פנו לשתיים שלוש חברות שנראות לכם מקצועיות יותר ואמינות יותר מהאחרות ובקשו הצעת מחיר. את הצעות המחיר אתם רוצים לבחון לעומק, מעבר למספר הכתוב בתחתיתן ובשורות הבאות ניתן לכם קצת מספרים, שיאפשרו לכם לקבל מושג כללי על העלות של שירותי ניקיון אותם אתם יכולים להזמין מחברת ניקיון בפתח תקווה. מה שלא פחות חשוב הוא, לבחון את ההצעה שאתם מקבלים, עד כמה היא מפורטת, עד כמה היא בנויה בצורה כזאת שמסבירה לכם על השירות, על מה שאתם מקבלים במסגרתו ועל מה שאתם יכולים לצפות ממנו. הצעות שהן מקיפות יותר, מפורטות יותר וכמובן סופיות יותר ומדויקות יותר, יכולות להעיד גם על אנשי מקצוע טובים יותר וזהו בהחלט פרמטר שיכול לסייע לכם בתהליך הבחירה.

משאית פינוי דירה

כמה עולים שירותי ניקיון?

ובכן, העלות של שירותי ניקיון יכולה להשתנות מאוד בהתאם לסוג השירות ובהתאם לשטח וסוג המבנה שאותו מנקים. כך למשל, אם אתם מחפשים חברת ניקיון בפתח תקווה לצורך השגת עובד ניקיון למשרד, עובד שילווה אתכם לאורך שעות העבודה וידאג לניקיון על בסיס קבוע, הרי שעיקר העלות נובע מעלות שכרו של עובד הניקיון בתוספת תשלום לחברת הניקיון. אם אתם חפשים חברת ניקיון בכדי לבצע פוליש לרצפת הבית שלכם, המחיר הוא לפי מ"ר או לפי מספר חדרים בבית.

אז אם אתם מחפשים עובד ניקיון למשרד שלכם, אתם יכולים לצפות למחיר בטווח של 55 שקלים לשעה ועד 150 שקלים לשעה. אם אתם מחפשים חברת ניקיון בפתח תקווה לצורך ניקוי חדר המדרגות בבניין שלכם, המדובר על בעלות של 600 שקלים עד 1500 שקלים לחודש עבור ניקיון שבועי של חדר מדרגות עד 4 קומות, או 1500 שקלים עד 3500 שקלים לחדר מדרגות עד 9 קומות. ניקיון דירה אחרי שיפוץ יעלה לכם בממוצע 1300 שקלים לדירת 3 חדרים, 2000 שקלים לדירת 4 חדרים ו-2500 שקלים לדירת 5 חדרים. שירותי פוליש לרצפה יעלו לכם כ-35 שקלים למ"ר רבוע עבור פוליש קריסטל ו-30 שקלים למ"ר עבור פוליש וקס.

כל המחירים שפירטנו פה לעיל יכולים להשתנות מספק לספק, לעיתים עם הצדקה שניתן להסביר ולעיתים סתם כי מדובר בחברה יקרה מחד או זולה מאידך. המספרים שאותם פרשנו בפניכם נועדו להעניק לכם קנה מידה ונקודת התייחסות אליה תוכלו להשוות את ההצעות השונות שתקבלו, אך אלו הם לחלוטין לא מספרים מחייבים ויכולות להיות סטיות משמעותיות מהן. בכל מקרה, אם המחיר שאתם מקבלים שונה מאוד ממספרים אלו, ולא משנה אם כלפי מעלה או כלפי מטה, אתם בהחלט רוצים להבין את הסיבה שעומדת מאחורי זה. מצד אחד, אתם לא רוצים לשלם יותר ממה שאתם אמורים לשלם אם אתם מקבלים את אותו דבר ומצד שני אתם לא רוצים להזמין חברה שהיא מאוד זולה רק בגלל שהשירות שהיא מספקת הוא ברמה נמוכה ויותר אתכם עם יותר עוגמת נפש מאשר עם תחושה רעננה וחיונית של ניקיון.

חברת פוליש המבריק היא אחת מחברות הניקיון המובילות באזור המרכז ומציעה לכם את כל השירותים של חברת ניקיון בפתח תקווה, לרבות שירותים של ניקיון שוטף ושירותים מיוחדים כמו פוליש מכל הסוגים, ליטוש מרצפות, ניקיון דירה לאחר שיפוץ או רכישה מקבלן וכן הלאה. החברה פועלת על פי מתודולוגיות ניקיון מתקדמות שפותחו על ידה לאורך שנים של ניסיון ועד כמה שזה נשמע "מפוצץ", יש בהחלט הרבה ערך מאחורי התנהלות מסודרת וכמעט מדעית בכל תהליך של ניקיון. המשמעות של התנהלות מסודרת זו, שכל כך מאפיינת את פעילותה של פוליש המבריק, היא שכאשר העובדים שלנו יצאו מדלת הבית שלכם, אתם תוכלו להיות בטוחים שלא נותרה פינה אחת שלא נוקתה ושלא נותרה שכבת לכלוך אחת על גבי משטחי הבית, לרבות שכבות לכלוך מיקרוניות שבדרך כלל לא רואים אותן.

משאית פינוי דירות
אסף
אסף

אנו מבינים את הצורך בגישה מקצועית ואנושית כאחד בפינוי דירות. צוות העובדים שלנו מיומן בתהליך הפינוי, תוך שמירה על רמה גבוהה של אחריות ודייקנות, כדי להבטיח שכל פריט יגיע ליעדו בשלום ובבטחה.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

התקשרו עכשיו
רוצים פרטים נוספים? חייגו!