איך הצוות של נקי ברגע מנקה לכם את הריפודים

כל אדם מעוניין לשמור על הניקיון שבביתו בצורה הטובה ביותר. יחד עם זאת, על אף שלא מעט אנשים מנקים את ביתם באופן שגרתי, הם אינם יודעים כי ישנם לא מעט רהיטים ואביזרים שונים בבית אשר צוברים כתמים, אבק ולכלוך, אשר לא פעם לא רואים אותם אפילו. כך לדוגמא: המזרונים שבביתכם צוברים אבק ולכלוך שלא תמיד ניתן לראות אותם, אך הם מזיקים מאוד לבריאות שלכם. על כן, חשוב מאוד להעניק את הניקיון היסודי והטוב ביותר לכל הרהיטים והאלמנטים השונים בביתכם הדורשים זאת כגון: הספות, המזרונים ועוד.

כיצד מנקים ריפודים?

ריפודים שונים דורשים שיטות ניקוי שונות. לא משנה אם מדובר על ריפוד של ספות, ריפוד של מזרנים, ריפוד של רכבים או כל ריפוד אחר, הרי שבכדי לנקות אותו בצורה הטובה ביותר, יש להתאים הן את חומר הניקיון, הן את המכשור הנדרש עבור הניקיון והן את פעולת הניקיון הנדרשת לניקוי כל סוג של ריפוד, על מנת להעניק לו את התוצאה המקסימלית. ניקוי ספות בד לדוגמא, ידרוש תהליך ניקוי שונה מניקוי ספות עור. ככלל, ניקוי בדים וריפודים חייב להתבצע בצורה המדויקת ביותר בהתאם לסוג הבד וסוג הריפוד ועל כן, חשוב לבחור בחברה שיודעת כיצד לנקות כל סוג של ריפוד.

ניקוי ספות בד- כיצד?

עבור ניקוי ספות כדאי כמובן לבחור בחברה המציעה שירות ניקוי ספות בבית הלקוח. החברה תגיע לביתכם, תבחן את אופי הכתם וסוג הכתם ותנקה אותו בצורה המותאמת לו. ניקוי ספות בד צריך להתבצע באמצעות שימוש בחומרים התואמים לבד. חומרי ניקוי שאינם מותאמים לבד הספה, עלולים להסב לה נזק. על כן, בראש ובראשונה יש להתאים את חומר הניקוי. חשוב לנקות את הכתם כמה שיותר מהר מרגע שהוא נוצר. כך שאם נשפך לכם קפה על הספה או אם נוצר כתם אחר מכל סיבה אחרת, חשוב מאוד לא למשוך את הזמן ולהזמין את שירותיה של חברת ניקיון העוסקת בתחום כמה שיותר מהר. חשוב לספוג את שאריות הנוזל ורק לאחר מכן להתחיל בתהליך הניקוי.

ניקוי מזרונים- כיצד?

ניקוי מזרונים חייב להתבצע בצורה הטובה ביותר. חשוב שתדעו שמזרן הוא דבר שדורש ניקיון יסודי מדי פעם בפעם, גם אם לא רואים בו את האבק או הלכלוך שהצטברו בו. מדי לילה ישנים על המזרן, כלומר, הסיכוי שיצטברו על הזמן כתמים שונים כגון: כתמי זיעה ועוד, הוא סיכוי גבוה מאוד. בכדי לשמור על הבריאות שלכם, כדאי שתבחרו בחברה מקצועית כגון:  נקי ברגע אשר תנקה את המזרון שלכם בצורה יסודית ואיכותית. ניקוי מזרונים מתבצע באמצעות מכשור מיוחד וחומר ניקוי מותאם להם, שבכוחו להוציא כמה שיותר לכלוך, אבק וכתמים מהמזרון.

כיצד חברת נקי ברגע ינקו לכם בדים וריפודים?

ניקיון של בדים וריפודים הוא חשוב מאוד לצורך שמירה על הבריאות שלכם ולצורך שמירה על האסתטיקה בביתכם, חברת נקי ברגע מציעה שירות ניקוי בדים וריפודים לכל סוגי הספות, המזרונים, מושבי הרכב שלכם ועוד. באמצעות פעולות ניקיון תואמות לכל סוג ריפוד או בד ובאמצעות שימוש בחומרי הניקוי המתאימים, כל ריפוד או בד שיעבור תחת ידהים יצא נקי, מבריק ומושלם.

 

 

 

 

אסף
אסף

אנו מבינים את הצורך בגישה מקצועית ואנושית כאחד בפינוי דירות. צוות העובדים שלנו מיומן בתהליך הפינוי, תוך שמירה על רמה גבוהה של אחריות ודייקנות, כדי להבטיח שכל פריט יגיע ליעדו בשלום ובבטחה.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

התקשרו עכשיו
רוצים פרטים נוספים? חייגו!